Torstein Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Jeg digger den. Konge at vi kjører røde sokker permanent Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Jeg liker også den nye drakten. Strøken. Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Ja den ser bedre ut enn det eg forventet, men det var den logoen da.. :-P Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Ja den ser bedre ut enn det eg forventet, men det var den logoen da.. :-P Founded in Woolwich in 1886 and called The Royal Arsenal, the celebratory design features 15 laurel leaves to the left side of the Club's crest to reflect the detail on the reverse of the six pence pieces paid by 15 men to establish the Club – the laurel leaves also represent strength. The 15 oak leaves to the right of the crest acknowledge the founders who would meet in the local Royal Oak pub. Underneath the crest is one of the first recorded mottos related to the armament and battle - 'Forward' - with the anniversary dates of 1886 and 2011 either side of the heart of the shirt. Syntes forøvrig at drakta er veldig pen, men er fortsatt litt skeptisk til den digre logoen Syntes forøvrig at keeperdrakta virker utrolig kul. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Szczesny er nok fornøyd så lenge han ikke trenger å bruke rosa drakt. Men når får vi se bortedrakten, noen som vet ? Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Szczesny er nok fornøyd så lenge han ikke trenger å bruke rosa drakt. Men når får vi se bortedrakten, noen som vet ? Det blir nok den bortedrakten som har sirkulert på nettet en god stund nå. Vet virkelig ikke hva jeg skal mene om den.. Link Lenke til kommentar
987987987 Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Godkjente drakter så langt. Håper bortedrakta er likeså. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Hvis jeg noe gang skulle kjørt stand-up skulle jeg snakket om keeperdrakter og hva de tenker de som lager dem. Der har det vært mye drøyt opp igjennom historien. 1 Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 (endret) http://www.youtube.com/watch?v=mS5_N3Jc20M Tommy Legg merke til Sheas vanvittige redning mot slutten av videoen. Endret 2. mai 2011 av Le Professeur Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 (endret) helvete, den nye drakta var faktisk jævla nice Var skeptisk til logoen fra før, men syntes den passer bra på drakta Og enig med Torstein, deilig med røde sokker. Blir nok et fult kit her Ser det går ann å forhåndsbestille de, korti sånn ca begynner butikkene å levere de ut? Endret 2. mai 2011 av andre3028 Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Szczesny - How Lehmann made me improve "It’s very interesting actually - after every game he talks to me in great detail," said Szczesny. "He also takes me to one side at training, or when we’re doing some stretching, and gives me a lot of advice about little aspects of my game. "It’s not about big things, because I haven’t made many massive mistakes, but he spots little details and uses his experience to help me. That’s really useful and I’m very grateful for it. "It’s been enjoyable, and I’m looking forward to working with him more because I do learn a lot from him. He definitely has the qualities to be a very good coach – he has an ability to give out information in a very clear way, so that you can understand all his advice." Fantastisk. Det er akkurat dette Wojciech trenger. 7 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Lehmann som keepertrener? Please? Høres ut som han har en fremtid der hvertfall. 2 Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Lehmann som keepertrener? Please? Høres ut som han har en fremtid der hvertfall. Sleng på Keown som defensiv trener/AM så hadde det hjulpet en del også Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Jo flere Arsenal-legender i klubben, jo bedre. Forhåpentligvis vil mentaliteten deres smitte over på de andre spillerne. 2 Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Månedens Arsenal-spiller: April Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 (endret) Tabellen om alle skot i stang/tverliggar hadde gått inn (kilde: Opta). Kan trygt sei at marginane ikkje har vore på Arsenal si side denne sesongen. Endret 4. mai 2011 av TomWhittaker 3 Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Kanontøff til å være keeperdrakt. Jeg får ikke opp statistikken din jeg Tom? Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 -Lasse: http://twitpic.com/4t9shh 1 Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Det der er bare sykt. Er ikke snakk om bare et par poeng for Arsenal heller. Vi hadde jo ledet med en helt vanvittig margin.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå