Xanman Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 New signing Serge Gnabry has been training at Arsenal ahead of his move in the summer. Gnabry is German, but of Ivorian descent. Eboué has been looking after Gnabry, and helping him settle. Gnabry was going to be staying with a host family. But instead, Eboué wants to look after him, so has rented him a house near by, for him and his family to live in while they adapt. Mye kan sies om Eboue, men han er litt av en kjernekar. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 Vermaelen - I am ready for the first-team Ventetiden er snart over! Det skal bli så ubeskrivelig godt å få tilbake Verminator i midtforsvaret. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 Reservene våre spilte nettopp 0-0 mot et United-lag som blant annet inneholdt Obertan, Brown, Fletcher og Bébé. Vermaelen spilte hele kampen, og var visstnok strålende. Mye tyder på at vi får se ham for førstelaget før sesongslutt. Jeg så deler av kampen. VT var god, men den som imponerte mest var Ozyakup. Synd at han antagelig forsvinner til sommeren. Han var jævlig god i går ja (Ozyakup). Veldig imponerende. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 http://www.youtube.com/watch?v=jLnZnFbhRz4 Ozzy er spennende, ja. Veldig Cescy. Håper han velger å bli i Arsenal, men det er dessverre lite som tyder på det. Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 Det var da satan så mange søndagskamper vi har nå da ! Uansett er dette en kamp som kommer til å vise at United blir seriemestere, mens Arsenal må kjempe om tredjeplassen. Desverre. 1 Lenke til kommentar
Vestaa Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 De siste 4 kampene er faktisk søndagskamper. Hater søndagskamper. Frykter for tredjeplassen nå. City er 5 poeng bak med en kamp mindre spilt, dessuten har de mye bedre form og et lettere kampprogram enn oss: Arsenal: Arsenal - Manchester United Stoke - Arsenal Arsenal - Villa Fulham - Arsenal City: City - West Ham Everton - City City - Tottenham City - Stoke Bolton - City Fjerdeplass vil bety lengre sesong, kortere pre-season, ikke garantert CL plass, mindre inntekter i PL og treningskamper. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 (endret) De siste 4 kampene er faktisk søndagskamper. Hater søndagskamper. Frykter for tredjeplassen nå. City er 5 poeng bak med en kamp mindre spilt, dessuten har de mye bedre form og et lettere kampprogram enn oss: Arsenal: Arsenal - Manchester United Stoke - Arsenal Arsenal - Villa Fulham - Arsenal City: City - West Ham Everton - City City - Tottenham City - Stoke Bolton - City Fjerdeplass vil bety lengre sesong, kortere pre-season, ikke garantert CL plass, mindre inntekter i PL og treningskamper. Som jeg har nevnt, vi må vinne 2 kamper og håpe på at City ikke tar full pot. Jeg mener det er relativt sannsynlig at vi faktisk havner utenfor topp 3. Forøvrig, havner vi på 4 plass er det en aldri så liten skandale. Forventer at hoder ruller om det skjer. Tenk å kjempe om å vinne PL for så å kollapse fullstendig når det gjalt og til slutt havnet langt bak. Ingen andre topplag i verden ville synes det var greit. Ingen. Endret 29. april 2011 av Benbjo 2 Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 (endret) De siste 4 kampene er faktisk søndagskamper. Hater søndagskamper. Frykter for tredjeplassen nå. City er 5 poeng bak med en kamp mindre spilt, dessuten har de mye bedre form og et lettere kampprogram enn oss: Arsenal: Arsenal - Manchester United Stoke - Arsenal Arsenal - Villa Fulham - Arsenal City: City - West Ham Everton - City City - Tottenham City - Stoke Bolton - City Fjerdeplass vil bety lengre sesong, kortere pre-season, ikke garantert CL plass, mindre inntekter i PL og treningskamper. Som jeg har nevnt, vi må vinne 2 kamper og håpe på at City ikke tar full pot. Jeg mener det er relativt sannsynlig at vi faktisk havner utenfor topp 3. Forøvrig, havner vi på 4 plass er det en aldri så liten skandale. Forventer at hoder ruller om det skjer. Tenk å kjempe om å vinne PL for så å kollapse fullstendig når det gjalt og til slutt havnet langt bak. Ingen andre topplag i verden ville synes det var greit. Ingen. Støtter deg i denne, Benbjo. Nok unnskyldninger på potensiale. Tiden er kommet for resultater, og hvis de ikke kommer er det helt åpenbart at endringer må gjøres! Endret 29. april 2011 av Liquidkey 4 Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 Wilshere og Cesc i den nye Arsenal-drakten: Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 Den såg veldig diffus ut. Liksom litt uklar. Sett bedre må eg si. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 Den såg veldig diffus ut. Liksom litt uklar. Sett bedre må eg si. Haha, festlig. Noen som har lest dagens VG forresten? Er en dobbeltside om Nordtveit (og mopsen hans, Tarzan). VG/Nordtveit kritiserer måten han forsvant ut av Arsenal på. Dessuten synes han at det medisinske aparatet i Gladbach er bedre enn i Arsenal. Det er ganske oppsiktsvekkende synes jeg. 3 Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 Den såg veldig diffus ut. Liksom litt uklar. Sett bedre må eg si. Haha, festlig. Noen som har lest dagens VG forresten? Er en dobbeltside om Nordtveit (og mopsen hans, Tarzan). VG/Nordtveit kritiserer måten han forsvant ut av Arsenal på. Dessuten synes han at det medisinske aparatet i Gladbach er bedre enn i Arsenal. Det er ganske oppsiktsvekkende synes jeg. Nå har ikke jeg lest den artikkelen, men hvis dette stemmer er det ganske så oppsiktsvekkende ja. Vi har jo stilt spørsmål om kvaliteten på det medisinske apparatet før, da alle skadene ser ut til å være langtidsskader. Når det er sagt burde en klubb som Arsenal ha et medisinsk apparat som er top notch, med tanke på økonomi og status. Noe annet ville jo være surrealistisk. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 (endret) Noen som har lest dagens VG forresten? Er en dobbeltside om Nordtveit (og mopsen hans, Tarzan). VG/Nordtveit kritiserer måten han forsvant ut av Arsenal på. Dessuten synes han at det medisinske aparatet i Gladbach er bedre enn i Arsenal. Det er ganske oppsiktsvekkende synes jeg. Jeg leste VG på jobb i dag og ingenting av dette stod der. Nordtveit sa ikke et eneste negativt ord om Arsenal, og han sammenlignet ikke de medisinske apparatene til Arsenal og Gladbach på noen måte. Edit: Shlaps har mekket kamptråd. Endret 30. april 2011 av Le Professeur Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Alt han sa var at han ikke angrer på tiden i Arsenal, til tross for at han ikke lyktes i klubben. Han anbefaler unge spillere å dra ut, snakker litt om at han trives i Bundesliga og så sier han (uten å sammenligne) at medisinapparatet i Tyskland er veldig imponerende. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 For de som ikke følger med i Leiesoldat-tråden; Benik Afobe fikk to mål og en assist for Huddersfield da de slo tabelltopperne Brighton, og sikret seg sin fjerde MotM-award på rad! Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Det stod da at det medisinske apparatet var bedre enn i England? Jeg oppfattet det hvertfall slik. Mulig det var mellom linjene. Slik VG beskrev Nordtveit forsvant var ikke særlig hyggelig beskrevet synes jeg. Dette var altså ikke sitert Nordtveit, men jeg synes lyste gjennom fra skribenten at Nordtveit mer eller mindre ble kastet ut av klubben. Det var forøvrig ikke meningen å komme med noe personlig kritikk med innlegget eller være negativ hvis det kunne oppfattes slik. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Det VG skrev om at Nordtveit ble "kastet ut" av klubben er det reneste bullshit. Wenger elsket Nordtveit, men han hadde ikke plass til ham på førstelaget. Derfor valgte han selv å dra. Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Det stod da at det medisinske apparatet var bedre enn i England? Jeg oppfattet det hvertfall slik. Mulig det var mellom linjene. Slik VG beskrev Nordtveit forsvant var ikke særlig hyggelig beskrevet synes jeg. Dette var altså ikke sitert Nordtveit, men jeg synes lyste gjennom fra skribenten at Nordtveit mer eller mindre ble kastet ut av klubben. Det var forøvrig ikke meningen å komme med noe personlig kritikk med innlegget eller være negativ hvis det kunne oppfattes slik. Tviler på at Nordtveit ville vinklet det slik. Men hvis det var i VG overrasker det meg ikke at det kunne oppfattes slik. Lenke til kommentar
987987987 Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 VIKTIG at vi blir bedre på å være litt taktiske når vi leder. Idiotisk å se Chesney gang på gang spille langt uti ingenmannsland med en gang vi vant ball, isteden for å spille til en av backene og ta det rolig derfra. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Arsenals new home kit - pictures Sweet, sweet, sweet! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå