Xanman Skrevet 24. april 2011 Del Skrevet 24. april 2011 (endret) Wenger har blitt en latterlig og senil gammel mann. Jeg spyr. Haha, fjott! Respektløst. Prøv å lese hele intervjuet neste gang. The facts are the facts. I feel the players [have] had an outstanding attitude [during] the whole season and they are not to blame. If there is someone to blame, it is me. I pick the team and I choose the players. For me, the players [have] had an outstanding attitude all season. Endret 24. april 2011 av Le Professeur Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 24. april 2011 Del Skrevet 24. april 2011 Er enig i det Wenger sier om at det er hans feil, men er også uenig i at spillerene har hatt en eksepsjonell holdning hele sesongen. Wenger snakker alltid om "spirit, mentality, toughness, attitude", men ærlig talt vet jeg ikke hvor han får det fra. Bortsett fra 4 kamper siden nyttår har Arsenal vært under pari. Chelsea, Wigan, Leyton Orient og hjemmekampen mot Barcelona er de eneste unntakene. Ellers har vi slitt stort med motivasjon og innsats, men gjentatte ganger har Wenger skrytt av denne mentaliteten og hver bidige gang blir de påfølgene resultatene de samme. For én gangs skyld har jeg lyst til å høre hva Wenger virkelig føler istedet for at han beskytter spillerene sine som de små redde lammene de er.. Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 24. april 2011 Del Skrevet 24. april 2011 Tror de fleste har godt av å lese bloggen til TKK. Wenger har drevet klubben på en fantastisk måte økonomisk sett. Dere har spilt bedre fotball under Wenger. Det overrasker meg egentlig at dere forventer at Arsenal skal vinne Premier League med Manchester United og Chelsea som konkurrenter til gullet. Wenger har vunnet Premier League før, og han kan vinne det igjen, men det finnes ingen garantier i fotball. Hvert eneste år spiller dere CL-fotball og vært eneste år er dere (delvis) med i kampen om gullet. Å forvente å vinne PL/CL/FAC er latterlig. Ja, dere er inne i en tørkeperiode, men det er ikke verdens undergang. Har lest bloggen til TKK og er helt enig med han. Vil ikke at Wenger skal gå eller noe lignende, men er selv, som veldig mange andre, frustrert over han og manglene på pokaler! Wenger er en fantastisk mann og en manager i verdensklasse, men blir ofte litt for overmodig om du vil, til sine egene spillere og tror litt for mye om de. Trenger en som kan hjelpe Wenger på banen. Trenger en ledertype. Men dette er egentlig ingen hemmelighet. Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 25. april 2011 Del Skrevet 25. april 2011 kom over Denne siden. Den har mange arsenal drakter, alt fra de gamle til nye, for de som kunne tenke seg aa invistere i en Lenke til kommentar
987987987 Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 Tror de fleste har godt av å lese bloggen til TKK. Wenger har drevet klubben på en fantastisk måte økonomisk sett. Dere har spilt bedre fotball under Wenger. Det overrasker meg egentlig at dere forventer at Arsenal skal vinne Premier League med Manchester United og Chelsea som konkurrenter til gullet. Wenger har vunnet Premier League før, og han kan vinne det igjen, men det finnes ingen garantier i fotball. Hvert eneste år spiller dere CL-fotball og vært eneste år er dere (delvis) med i kampen om gullet. Å forvente å vinne PL/CL/FAC er latterlig. Ja, dere er inne i en tørkeperiode, men det er ikke verdens undergang. Dette tror jeg de aller fleste Arsenal-supportere er klar over. Vi setter stor pris på Wenger og alt han har gjort for klubben. Men frustrasjonen ovenfor Wenger, hvertfall for min egen del, bunner ut i at han mange ganger har hatt sjansen til å ta de grepene som må til for at Arsenal skal gå helt til topps, men latt være. Han er alt for sta, og skal for en hver pris holde seg til filosofien sin. Han må innse svakhetene i sitt eget lag, og gjøre noe med dem for at vi skal kunne vinne. 1 Lenke til kommentar
Vestaa Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 (endret) Verminator tilbake mot Manchester United, men ikke i PL. Endret 27. april 2011 av Vestaa Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Tried on the new away kit today for next season tweeps, think you'll like it! Samir Nasri Håper den blir bra. Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 (endret) Meanwhile, our recent form clearly has United worried. Rattled even. Patrice Evra, a man whose talking is generally the equivalent of Alves’ diving, is cautious, saying:You have to fear the wounded animal. It is all or nothing for Arsenal so that is a danger. They will want to show they can still win the title. Cunning stuff indeed by Arsene. Deliberately lulling United into a false sense of security, throwing the Bolton game on purpose, and banking on beating them this weekend which will send them into a spiral of doom and negativity, culminating in a Vidic OG hat-trick on the final day of the season to hand us the league. Wenger sin plan er brilliant! Endret 28. april 2011 av TomWhittaker 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Slenger en av dere opp matchtråden? Siden dere har hjemmebanen osv. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Gjør det du Latias ! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Aldri i verden. Sinte og halvfeite United-supportere utenfor vinduet mitt er absolutt noe jeg kan klare meg uten etter at United taper på Emirates. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Kommer til å bli en spasertur i parken som vanlig. 1-3 1 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Kommer til å bli en spasertur i parken som vanlig. 1-3 Dessverre. Blir nok en overkjøring ala Schalke 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg Big Tone Skrevet 28. april 2011 Populært innlegg Del Skrevet 28. april 2011 Juve learn to play like Barca vol 19: "The Busquets roll" 12 Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Reservene våre spilte nettopp 0-0 mot et United-lag som blant annet inneholdt Obertan, Brown, Fletcher og Bébé. Vermaelen spilte hele kampen, og var visstnok strålende. Mye tyder på at vi får se ham for førstelaget før sesongslutt. 1 Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Ahh, det blir deilig å se han spille igjen. Gleder meg til det allerede. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Reservene våre spilte nettopp 0-0 mot et United-lag som blant annet inneholdt Obertan, Brown, Fletcher og Bébé. Vermaelen spilte hele kampen, og var visstnok strålende. Mye tyder på at vi får se ham for førstelaget før sesongslutt. Jeg så deler av kampen. VT var god, men den som imponerte mest var Ozyakup. Synd at han antagelig forsvinner til sommeren. 2 Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Reservene våre spilte nettopp 0-0 mot et United-lag som blant annet inneholdt Obertan, Brown, Fletcher og Bébé. Vermaelen spilte hele kampen, og var visstnok strålende. Mye tyder på at vi får se ham for førstelaget før sesongslutt. Riktignok Reese Brown, altså lillebroren til Wes. Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Reservene våre spilte nettopp 0-0 mot et United-lag som blant annet inneholdt Obertan, Brown, Fletcher og Bébé. Vermaelen spilte hele kampen, og var visstnok strålende. Mye tyder på at vi får se ham for førstelaget før sesongslutt. Riktignok Reese Brown, altså lillebroren til Wes. Storebror spilte på høyrebacken også. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Selvsagt, blingset litt der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå