Xanman Skrevet 17. april 2011 Del Skrevet 17. april 2011 Det optimale hadde vel vært om vår neste assistentmanager hadde vært en mann som kunne fungert som en understudy til Wenger, før han tok over om noen år. Dragan Stojkovic? Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 17. april 2011 Del Skrevet 17. april 2011 Det optimale hadde vel vært om vår neste assistentmanager hadde vært en mann som kunne fungert som en understudy til Wenger, før han tok over om noen år. Dragan Stojkovic? Spørsmålet er vel bare om Dragan Stojkovic har lyst til å dra fra Japan hvor han akkurat har vunnet ligaen til å være Wenger's nummer 2. Samtidig som jeg lenge har ment at Wenger burde hente en assisterende manager som han kan lære opp så begynner jeg å lure på om det beste kanskje ville vært å fått inn en ny manager som ikke har vært understudy av Wenger og har sine egne meninger og tankegang. En som rett og slett ikke er påvirket av Wenger. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 17. april 2011 Del Skrevet 17. april 2011 Det er nok litt urealistisk, ja. Men han har et veldig godt forhold til Wenger, og han ser ut til å være en manager med stort potensial. Men vi ender nok opp med enten Grimandi eller Bouldy. Selv håper jeg på sistnevnte. Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 17. april 2011 Del Skrevet 17. april 2011 Det er nok litt urealistisk, ja. Men han har et veldig godt forhold til Wenger, og han ser ut til å være en manager med stort potensial. Men vi ender nok opp med enten Grimandi eller Bouldy. Selv håper jeg på sistnevnte. Bould er nok min favoritt også hvis vi skal promotere internt, men Boro Primorac blir nok personen som blir vår nye nummer 2 hvis Pat Rice forsvinner. Mener også å huske å ha lest at Bould også ikke var særlig interessert i den posisjonen. Hvis Primorac blir vår nye nummer 2 så endrer nok ingenting seg. Han er nok temmelig preget av Wenger og vi vil vel i utgangspunktet kun se et nytt ansikt ved siden av Wenger, men det er vel alt. Dennis Bergkamp,Thierry Henry og Patrick Vieira er alle personer jeg gjerne ville sett som enten AM eller managere for klubben en gang i fremtiden, men det er nok for tidlig for det helt enda. Bortsett fra Bergkamp kanskje, men mtp. flyskrekken så er det vel uaktuelt. Uansett så burde Martin Keown være en het kandidat hvis du spør meg. Enten som assisterende manager eller som vår nye defensive trener. Grimandi har jeg liten tro på selv om jeg vet han er Wenger's kjæledegge. Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 18. april 2011 Del Skrevet 18. april 2011 tja, forsatt mulig. United har chelsea, everton igjen. Og jeg håper newcastle spiller sin livs kamp på tirsdag. Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 18. april 2011 Del Skrevet 18. april 2011 tja, forsatt mulig. United har chelsea, everton igjen. Og jeg håper newcastle spiller sin livs kamp på tirsdag. Du kan gjerne drømme, men faktum er at United kunne hatt 3-4 kamper mer spilt enn oss hvor de kun hadde poengtap i nevtne kamper, men allikevel ville vi ha driti på draget akkurat som i går. Sjansene var allerede meget små selv om vi fikk 3 poeng mot Liverpool og nå er de nærmest ikke-eksisterende. Lenke til kommentar
987987987 Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 Szczesny - We owe the fans a result at Spurs 'We are Arsenal Football Club, we don't want to finish second' Endelig en som har skjønt det Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 Szczesny - We owe the fans a result at Spurs 'We are Arsenal Football Club, we don't want to finish second' Endelig en som har skjønt det Wojciech er herlig. Dessverre er det ikke nok spillere i Arsenal som tenker som polakken.. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 Szczesny - We owe the fans a result at Spurs 'We are Arsenal Football Club, we don't want to finish second' Er ikke dette en selvmotsigelse etter de siste 7 årene? "Hey, vi er Arsenal for faen! Da kan vi ikke floppe og tape ligagullet i Mars/April!" 3 Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 Szczesny - We owe the fans a result at Spurs 'We are Arsenal Football Club, we don't want to finish second' Er ikke dette en selvmotsigelse etter de siste 7 årene? "Hey, vi er Arsenal for faen! Da kan vi ikke floppe og tape ligagullet i Mars/April!" Den mentaliteten har vi ikke sett mye til før i det siste. Spesielt siden Szczesny fikk fast spilletid i år. Desverre er håpet sterkere enn prestasjonene til denne klubben. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 Det er sant. Tar ikke noe bort fra Tech 9, og Arsenal trenger flere folk som stikker hodet fram og virkelig ønsker seg ny pokal. Synes bare det var litt rart å trekke fram at Arsenal som klubb ikke godtar 2. plass, når det faktisk har blitt en vane, og faktisk en forventning hver sesong. 1 Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 Sant. Men jeg velger å se på det som en påminning til resten av klubben og fansen. "Vi har vært en klubb som alltid har vært med i toppen, men nå er det på tide å vise hva vi virkelig er gode for. Det vi har vist til nå er ikke godt nok for Arsenal-emblemet" Uansett vil det ikke ha noen virkning siden kun noen av spillerne virker lystne. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 Hvis vi vinner neste kamp, så er vi fire poeng bak. Jeg tror fortsatt ikke vi har sjanse til å ta igjen United. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 (endret) Husk at vi skal møte dem på Emirates. De har elendig borteform. De skal møte Chelsea også. Vi har nesten en skadefri stall nå, og forhåpentligvis slipper vi skader på nøkkelspillere ut sesongen. United tar nok gullet til slutt, men det er lov å håpe. Arsenal: A Tottenham 1p A Bolton 3p H Manchester United 3p A Stoke 3p H Aston Villa 3p A Fulham 3p Totalt: 16p United: H Everton 1p A Arsenal 0p H Chelsea 1p A Blackburn 3p H Blackpool 3p Totalt: 8p 1. Arsenal 79 2. Manchester United - 78 Endret 19. april 2011 av Le Professeur Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 Haha, du er deg selv lik. Tror det er større sjanse for 3 mot Tottenham, enn både Man Utd og Stoke. Bolton, Stoke og Fulham er gode hjemmelag, så tipper det blir minst 1 poengtap der. Man Utd har også vanskelige kamper riktignok. Blackburn og Blackpool kjemper nok for å unngå nedrykk i sine kamper, mens Everton, Arsenal og Chelsea er alle topplag for øyeblikket, som på en god dag kan slå alle. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 (endret) Igjen, jeg tror selvsagt at United vinner gullet, men jeg har ikke mistet håpet helt enda. Endret 19. april 2011 av Le Professeur Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 Nei, er ikke helt utenkelig. Tror Man Utd får det mye tøffere enn ventet mot Everton, som tross alt, er et godt bortelag i år. Cahill og Arteta mulig tilbake også? Hadde uansett vært morro med Arsenal-seier imorgen. Om noe, for å sende Yi.... ehm Spurs litt lenger unna CL. Trenger litt spenning i gullkampen også. 1 Lenke til kommentar
Vestaa Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 It's back on! Den posten kom vel 24 timer for tidlig, eller? "@53Szczesny53 BIG BIG BIG thank you to Newcastle United! Great spirit by the team and well done Tim Krul for motm performance!" Virker i hvert fall som at gutta har fått en vitamininnsprøytning etter kveldens resultat. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå