Big Tone Skrevet 15. april 2011 Del Skrevet 15. april 2011 Bortedrakta var helt forferdelig. Fy faen.. 1 Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 15. april 2011 Del Skrevet 15. april 2011 Arsenalinsider presiserer at bildene av draktene er "artist impression" for å beskytte deres kilder, derfor ser den kanskje litt uferdig og uproff ut. Når det er sagt var den forferdelig stygg uansett. Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 15. april 2011 Del Skrevet 15. april 2011 syntes vi kunne hatt årets drakt neste sesong også Liker den veldig godt, den har vokst seg mye på meg hjemmedrakta der var ikke noe særlig nytt, prikk lik 06 - 08 borsett fra kragen. Blåe bortedrakta så ut som noe møk fra ligue 1. Den logoen var stygg, ser ut som noen kongler som vokser på siden av kanonen. Nei, kjør på med gul bortedrakt, Arsenal spiller alltid bra i gult Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 Den var helt nydelig. Pålitelig kilde? Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 Fordi den er hvit? Er dette også en Tottenham-drakt, da? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 Nei, det der er baseball-drakt. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 Personlig likte jeg denne meget godt, til tross for at den var hvit: Men må si at jeg ikke likte drakten på bildet som andre3028 la ut. Som Daniel sier, minner den for mye om baseballdrakt. Allikevel tusen ganger bedre enn det blå faenskapet som visstnok blir vår nye bortedrakt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 Syns den første hvite var ganske så flott! Logoen så også mye bedre ut på den. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 Logoen så bedre ut ja, men faen så unødvendig med den skogen rundt!! Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 Personlig likte jeg denne meget godt, til tross for at den var hvit: Men må si at jeg ikke likte drakten på bildet som andre3028 la ut. Som Daniel sier, minner den for mye om baseballdrakt. Allikevel tusen ganger bedre enn det blå faenskapet som visstnok blir vår nye bortedrakt. Den hvite drakta der elsker jeg. Den er classy fra første søm og det er veldig Arsenal-klasse over den. Den forrige hvite drakta imo så mer ut som en baseball drakt som nevnt tidligere, men den som blir foreslått til å være vår nye bortedrakt neste sesong er temmelig fin. Færre striper og mer classy enn vanlige baseball skjorter. Lenke til kommentar
987987987 Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 Allikevel tusen ganger bedre enn det blå faenskapet som visstnok blir vår nye bortedrakt. Tipper den blå/turkis-drakten er ment som keeperdrakt. Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 Baseball eller ikke, utvilsomt den peneste drakta hittil. 2 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 Allikevel tusen ganger bedre enn det blå faenskapet som visstnok blir vår nye bortedrakt. Tipper den blå/turkis-drakten er ment som keeperdrakt. Det håper jeg du har rett i. Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 Allikevel tusen ganger bedre enn det blå faenskapet som visstnok blir vår nye bortedrakt. Tipper den blå/turkis-drakten er ment som keeperdrakt. Neppe keeperdrakt. Bortedrakta neste år skulle vere inspirert av den her: Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 Fatter ikke hva de tenker med. Det er 125år jubileum. Burde hvertfall funnet en PEN drakt. 2 Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 17. april 2011 Del Skrevet 17. april 2011 Det er hvertfall ikke tvil om at Chelsea har de styggeste bortedraktene (3.drakt?) per dags dato. De fluoriserende natteravn-vestene burde stoppet ved tegnebrettet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå