Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!

Anbefalte innlegg

Vi trenger ingen investeringer fra Kroenke. Og jeg forventer egentlig svært få fra han i det hele tatt. Har vært snakk om at han skal investere litt i draktsponsor, altså kjøpe ut Fly Emirates slik at vi kan få en ny og bedre en. Ellers lite.

Håper forøvrig at han ikke investerer noe i spillere og lønn, vi skal klare å drive oss selv, noe vi klarer utmerket nå. Blir tålig fløu om vi handler spillere for opp til £100 mill iløpet av sommeren nå plutselig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vi trenger ingen investeringer fra Kroenke. Og jeg forventer egentlig svært få fra han i det hele tatt. Har vært snakk om at han skal investere litt i draktsponsor, altså kjøpe ut Fly Emirates slik at vi kan få en ny og bedre en. Ellers lite.

Håper forøvrig at han ikke investerer noe i spillere og lønn, vi skal klare å drive oss selv, noe vi klarer utmerket nå. Blir tålig fløu om vi handler spillere for opp til £100 mill iløpet av sommeren nå plutselig.

Den frykten er ubetinget. Så lenge er Wenger er manager så kommer aldri det til å skje

Lenke til kommentar

Vel vi har jo penger til å bruke minst 40 millioner pund uten i det hele tatt å selge/bli sponset. Og spør du meg så begynner tiden å bli moden for å bruke litt av disse pengene på laget med et par klassespillere. Uansett om kanskje ikke Kroenke investerer noe i laget så håper jeg hvertfall han presser Wenger til å "splashe" litt penger på et par spillere.

Lenke til kommentar

* He acquired the name "Silent Stan" because he does not meddle in the dealings of the club on an every day basis. He helps set the budget and determines how much money is allocated in each area, then he backs off. This is preferable, yes?

* None of his US based teams were purchased in the leveraged buyout method, and I don't think Arsenal would be either. However, no one knows until the takeover actually happens.

* When he crosses 30%, he has to make an offer for the shares. I believe the shareholders are not obligated to sell. That is, he could get to 62% and as long as he makes a qualifying offer (based on share price over the last few months) that fulfills his requirements under Takeover law.

* His US basketball and football teams operate in leagues that are governed by a salary/wage cap, so he's experienced running teams with confined financial boundaries.

* His wife's finances really aren't relevant here, other than if her name would be used as a co-signer on a loan to borrow money at a cheaper rate, given the financial resources used to secure the line of credit. The club will be purchased through his holding company though, so that's a non-starter.

Vanskelig å se store faresignaler med dette oppkjøpet. Klart det var litt stas å være den siste store engelske klubben med noenlunde "lokalt" styre, men dette er nok for det beste. Hadde Usmanov tatt over hadde jeg fryktet for framtiden til klubben, enkelt og greit. Det ryktes at Kroenke allerede er i ferd med å kjøpe oss ut av avtalen vår med Emirates som hovedsponsor, da denne er verdt langt mindre enn hva våre rivaler har. Heia Stan.

Lenke til kommentar

Liker Silent Stan allerede. :love:

Wilshere om Lehmann:

“He was brilliant,” said the 19-year-old. “He was only called in ten minutes before kick-off but it was great to have him around.

“He’s been there, done it all and was part of the ‘Invincibles’ so he knows what it takes to win the title. And we want to be like the ‘Invincibles’ too.

“He was a bit like an assistant manager on the pitch. He was telling us what it is like and was giving a team-talk at half time.

“He is so passionate, you could see that. He was screaming and shouting at everyone.

“I remember him being a bit crazy and a bit of a character before. But he looks after himself and is great to learn from. He’s 41 and he’s got a better body than me!”

For min del kan han gjerne starte mot Liverpool, så sant Szczesny ikke er tilbake. Lederegenskapene hans er gull verdt i sesonginnspurten.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Pool eier City etter alle kunstens regler. Carrol herjer. Gruer meg enormt til helgen nå. 98% sikker på tap. 1 poeng er maks vi får ut av den kampen.

Pool taper med vilje mot Arsenal, akkurat som de gjorde mot Chelsea i fjor da Gerrard sendte ballen til Drogba. Alt for å unngå at United vinner ligaen.

Lenke til kommentar

Pool eier City etter alle kunstens regler. Carrol herjer. Gruer meg enormt til helgen nå. 98% sikker på tap. 1 poeng er maks vi får ut av den kampen.

Ekstremt viktig for Pool at United ikke får nr. 19, vet du. Tar dem greit på Emirates.

Lenke til kommentar

Pool taper med vilje mot Arsenal, akkurat som de gjorde mot Chelsea i fjor da Gerrard sendte ballen til Drogba. Alt for å unngå at United vinner ligaen.

Gerrard spiller ikke. Gruer meg til Carrol vs Squillaci. Blir slakt.

Lenke til kommentar

Gerrard spiller ikke. Gruer meg til Carrol vs Squillaci. Blir slakt.

Det spiller vel ingen rolle hvem som sendte ballen. Publikumet på Anfield jublet jo etter kampen selv om de tapte for Chelsea, fordi de da visste at United ville tape ligaen.

Lenke til kommentar

Denne amerikaneren eier vell mange andre sports klubber og har gjort det bra med de så vidt jeg har skjønt. Hadde vært gøy om han hadde slettet gjeld og finansiert Hazard da men :roll:

Vi er vel i praksis så og si gjeldfrie snart? Tror uansett ikke at Kroenke kommer til å gjøre som Abramovich med at han sletter gjeld, men at han da heller velger å investere 40-50 millioner pund i spillere som kan heve oss det lille hakket som skal til for at vi tar et trofé eller tre.

Men, mest sannsynlig så blir det ingen endringer og ingen pengeinnskudd fra Kroenke direkte til klubben. Akkurat som før han kom til makten i klubben.

Tviler på at han kommer til å gjøre store endringer, og ja, vi har en knall god nedbetlalingsplan for gjelden, noe som så si ingen andre klubber har.

Jeg håper at han kan hjelpe oss med en spiller, selv om klarer dette selv, hadde det vært positivt i mine øyner. Og naturligvis vil jeg ikke at han skal invistere milliarder, vil aldri se Arsenal som et kjøpe lag, men realiteten er at om vi skal klare å vinne noe, så må vi faktisk kjøpe, da alle andre klubber kjøper som gale. Nok en gang, nei vil ikke at han skal leke FM spiller som cheater, men jeg hadde ikke blit sur om han hadde invistert i en spiller, selv om dette mest sannsynlig ikke skjer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...