Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Som noen har satt gårsdagens uttalelser fra Wenger?

 

http://www.skysports.com/story/0,19528,11661_6860409,00.html?

 

Synes det virker som at Wenger ikke synes det er så viktig å vinne noe så lenge spillerene hans gjør det bra. Dette er en skummel tankegang og jeg mistenker at Arsenal som klubb kommer til å tiltrekke færre spillere når de mer eller mindre blir en "step stone" til lag som har ambisjoner om å vinne trofeer hver sesong.

 

For ikke å snakke om hva de som allerede er i klubben vil tenke.

 

Nasri krever £110000 i uka for å bli: http://www.sport.co.uk/news/Football/52465/Nasri_speculation_rubbished.aspx?

Endret av Benbjo
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ble veldig skuffa etter pressekonferansen. Skjønner ikke hvordan han kan mene at det ikke er så viktig å vinne et trofe. Brakk meg når han sa at spillerne hadde vært "excellent" og har "amazing attitude", samme attituden som tapte mot faens Spurs etter å ha ledet 2-0 etter første omgang? Samme attituden som spilte uavgjort mot et nyopprykka lag etter å ha ledet 4-0 etter første omgang? Samme attituden som sikra oss to pinlige tap mot to nyopprykka lag på hjemmebane? Fuck off. I tillegg er det bare tull å skryte over at gjennomsnittsalderen mot Barcelona var 23 år mot deres 27 år, når vi hvert år selger de eldre og kjøper yngre talenter.

 

Nå virker Wenger enda mer bestemt på å vise verden at han kan vinne et trofe med unggutter. Tøft gjort av AST forøvrig.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Kroenke is a somewhat reclusive man who stays out of the limelight. He his popularly known as "Silent Stan" because he almost never gives interviews to the press. He rarely interferes in his teams' day-to-day operations.

 

Kroenke er en svært dyktig og suksessrik mann. Jeg stiller meg svært positiv til et overtak fra hans side.

 

Alt er uansett bedre enn den feite russeren.

alisher-usmanov_1399759c.jpg

Endret av Le Professeur
Lenke til kommentar

Nå syns jeg det ble litt vel mye fokus på ordet russer i negativ kontekst. :p Og Benbjo, han er ikke hviterusser, men av usbekisk opprinnelse. Hører det jo på navnet til og med.

 

Stiller meg også mer positiv til Silent Stan. Jeg bare håper at han vet hva han driver med, og at vi ikke får en situasjon lik Man Utd/Liverpool med Hicks/Gillett.

Lenke til kommentar

Enig med dere. Yes we can, Silent Stan!

 

Et lite avsnitt skrevet av Swiss Ramble for 1 år siden: "Is Stan The Man For Arsenal?"

 

8. Is he like the Glazers?

 

Or Hicks and Gillett for that matter. As represented by the AST, Arsenal fans “would fight any plans that require the club to incur debt to pay for a takeover, as has happened at Manchester United and Liverpool”, but Kroenke has pointed out that none of his sporting ventures in the United States operate in this way and he has never done a leveraged buy-out. The New York Times said, “Though some Arsenal fans worry a new owner will saddle the club with debt and curb the signing of players, that has not been Mr. Kroenke’s style.” Whatever his method is, Kroenke is not a man whose name has been associated with greed.

Lenke til kommentar

Nå syns jeg det ble litt vel mye fokus på ordet russer i negativ kontekst. :p Og Benbjo, han er ikke hviterusser, men av usbekisk opprinnelse. Hører det jo på navnet til og med.

 

Stiller meg også mer positiv til Silent Stan. Jeg bare håper at han vet hva han driver med, og at vi ikke får en situasjon lik Man Utd/Liverpool med Hicks/Gillett.

 

Jeg er virkelig ikke on fire i dag :( Mente han var hviterusser. Jaja.

Lenke til kommentar
Kroenke is a somewhat reclusive man who stays out of the limelight. He his popularly known as "Silent Stan" because he almost never gives interviews to the press. He rarely interferes in his teams' day-to-day operations.

 

Kroenke er en svært dyktig og suksessrik mann. Jeg stiller meg svært positiv til et overtak fra hans side.

 

Alt er uansett bedre enn den feite russeren.

alisher-usmanov_1399759c.jpg

Vår russer er i det minste ganske kjekk! :)

Lenke til kommentar

Denne amerikaneren eier vell mange andre sports klubber og har gjort det bra med de så vidt jeg har skjønt. Hadde vært gøy om han hadde slettet gjeld og finansiert Hazard da men :roll:

 

Vi er vel i praksis så og si gjeldfrie snart? Tror uansett ikke at Kroenke kommer til å gjøre som Abramovich med at han sletter gjeld, men at han da heller velger å investere 40-50 millioner pund i spillere som kan heve oss det lille hakket som skal til for at vi tar et trofé eller tre.

 

Men, mest sannsynlig så blir det ingen endringer og ingen pengeinnskudd fra Kroenke direkte til klubben. Akkurat som før han kom til makten i klubben.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   1 medlem

×
×
  • Opprett ny...