Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

2-0 til pause! Vet godt at United er i stand til å kunne snu dette, men det ser unektelig bra ut!

Denne uttalelsen skjønner eg ikke. RIktignok leder WH 2-0 til pause. Men det såg da ikke bra ut? United spilte de av banen i store deler av kampen. Straffemål til WH ellers lite å stille opp med.

 

2-0 til pause var skikkelig mot kampens gang.

Resultatet i seg selv så unektelig bra ut for Arsenals posisjon, var vel meningen i det innlegget. :hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er det ikke åpenbart at jeg tenkte på resultatet?

 

Edit: @Jotun

 

Ok. Hvis du ikke såg kampen er det klart det såg bra ut. Beklager.

Jeez. Jeg så kampen, og jeg syntes at resultatet så bra ut da United lå under med to mål. Comprende?

Endret av Le Professeur
Lenke til kommentar

Jepp. Men med det spillet united viste i den kampen så såg det bra ut for oss selv om united låg under med 2 mål. Så da syntest eg det hørtes rart ut at det såg bra ut for Arsenals del også.... Det var eneste poenget ;)

 

Men point taken.

Endret av Jotun
Lenke til kommentar

Lurer på hvor mange spillere som forsvinner til sommeren. Fabregas er vekk hvertfall. Nasri og Clichy muligens også. RvP? Bendtner?

Om nå disse spillerene skulle forsvinne, så begynner jeg å tvile på topp 4 plassering neste sesong, for det er tvilsomt at Wenger opner lommeboken. Det er forøvrig ganske tvilsomt at de går. Kanskje Cesc, men håper han ser at det ikke er vits å reise til Barca enda.

Lenke til kommentar

Argh, hatar mandagar som dette. Det er ingenting anna enn negativitet å spore på NewsNow eller i bloggverda, og eg må sei eg er nesten nede på Benbjo-nivå (i negativitet) sjølv no. Forma er så dritt at eg ikkje trur vi klarer å vinne meir enn maks tre av kampane vi har igjen (Blackpool, Villa og Fulham). Borte mot Stoke og Bolton blir det maks 1 poeng, samme heime mot Lpool. Heime mot ManUtd blir det tap, det blir det også borte mot Tottenham. Sidan CC-finala har vi vunne ein kamp, og det var heime mot Leyton Orient. Woopdido. Heime mot Sunderland og Blackburn som begge har vore i katastrofal borteform har vi ikkje ein gong klart å skåre, og kampen mot Blackburn sist var rett og slett patetisk. Til slutt står vi igjen med 69 poeng tippar eg. Det einaste eg ser for meg som reddar CL-kvalik for oss er at eg ikkje trur Tottenham vinn resten av kampane sine.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg også er meget negativ om dagen. Det er en stund siden jeg satt meg ned for å oppleve underholdende og bra fotball fra arsenal nå. Det er lenge siden sist vi dominerte en PL-kamp uten noen nerver. Jeg håper Wenger snart innser at det trengs kraftig skyts på laget, selv om jeg nesten veit at han er like naiv/sta som vanlig. Vi har ingen formspillere heller. Kanskje Sagna og Wilshere om man skulle nevnt noen.

Lenke til kommentar

Argh, hatar mandagar som dette. Det er ingenting anna enn negativitet å spore på NewsNow eller i bloggverda, og eg må sei eg er nesten nede på Benbjo-nivå (i negativitet) sjølv no. Forma er så dritt at eg ikkje trur vi klarer å vinne meir enn maks tre av kampane vi har igjen (Blackpool, Villa og Fulham). Borte mot Stoke og Bolton blir det maks 1 poeng, samme heime mot Lpool. Heime mot ManUtd blir det tap, det blir det også borte mot Tottenham. Sidan CC-finala har vi vunne ein kamp, og det var heime mot Leyton Orient. Woopdido. Heime mot Sunderland og Blackburn som begge har vore i katastrofal borteform har vi ikkje ein gong klart å skåre, og kampen mot Blackburn sist var rett og slett patetisk. Til slutt står vi igjen med 69 poeng tippar eg. Det einaste eg ser for meg som reddar CL-kvalik for oss er at eg ikkje trur Tottenham vinn resten av kampane sine.

Liverpool kommer til å la dere vinne mot de. Vi husker jo alle Liverpools kamp mot Chelsea i fjor hvor Gerrard bevvist bare spilte ballen rett igjennom til Drogba.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

En liten anbefaling til dere Arsenal supportere (og andre fotballidioter) - Kjøp "Tribunefeber" av Nick Hornby. En Arsenal supporter som skildrer oss fotballidioter på kornet og som bruker sitt elsk-hat forhold til Arsenal som eksempeler underveis. Jamfør blåmandagfølelsen TomWhittaker skriver om ovenfor, det er mye slikt å spore og det er vittig lesning! Boka er kanskje litt utdatert ifh til spillere (mye fra 70 tallet) og blir litt for personlig (som en slags fotballbio fra en supporters ståsted) utover i teksen, men det er god sengelektyre læll.

Endret av Game
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   1 medlem

×
×
  • Opprett ny...