Liquidkey Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 1. April eller ikke, reelt er det. 1 Lenke til kommentar
Urmaker Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 RvP fit til imorgen! Dette blir stygt for blackburn. Lenke til kommentar
Vestaa Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 "50 - Only Shay Given (51 v Man Utd) has conceded more goals than Paul Robinson vs. one team (Arsenal) in Premier League history. Backache." Gleder meg. Lenke til kommentar
sunde1990 Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Hehe. Sorry folks. Klarte ikke å holde meg Får håpe Arsenal storspiller mot blackburn nå! trenger en seier. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 (endret) 1-0 TIL WEST HAM!!! 2-0 GFJKVNSJKCFNHWESNDFSBVJSFER!!!!!!!!! Endret 2. april 2011 av Le Professeur Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 1-0 TIL WEST HAM!!! 2-0 GFJKVNSJKCFNHWESNDFSBVJSFER!!!!!!!!! Ikke ta noe på forskudd nå! Vinner WH tho, blir det feiring! Øl står det i kjøleskapet for å si det sånn. Lenke til kommentar
makkaa Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Husk på hva som skjedde på Bloomfield da United spilte der tidligere denne sesongen Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 2-0 til pause! Vet godt at United er i stand til å kunne snu dette, men det ser unektelig bra ut! Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Eg trur ikkje West Ham held det inn, men det er jo betre med 2-0 til pause enn 0-2! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 (endret) Haha, Rooney slutter aldri og overaske. Vidic skulle også hatt et soleklart rødt kort. Men nei, jeg tror heller ikke WH holder det inn. Tipper 2-2 Edit: Gult kort til Vidic var kanskje helt ok, mtp tidligere situasjoner. Endret 2. april 2011 av Slettet-PJ426FqLv6 Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Haha, Rooney slutter aldri og overaske. Vidic skulle også hatt et soleklart rødt kort. Men nei, jeg tror heller ikke WH holder det inn. Tipper 2-2 Beste er når kommentatorene sier "Rooney would never intentionally try to construct a penalty" og deretter ser man Rooney kaste seg i skikkelig Ronaldo stil. Har forøvrig blitt mange tvilsomme situasjoner hvor Rooney har prøvd å simulere til seg straffespark/frispark denne sesongen. Så noe nytt er det ikke. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Pokker. Håper på uavgjort nå. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Irriterer meg at United er så enormt dyktige til å snu kamper. Vet at de alltid kommer til å vinne selv om de ligger under 2-0 til pause. Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Utviklinga er like overraskande som at eg må tørke meg i ræva etter eg drit. 1 Lenke til kommentar
makkaa Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Ingen er vel overrasket, selv etter en 2-0-ledelse til Wham til pause. United mot Wham, er jo 3 selvskrevne poeng til gjestene uansett dag i uken(sett bort i fra ligacup selvfølgelig). Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Men for i helvete da, nå røk tippingen min også, fitte satan. Lær deg å ikke feire på forskudd Le pro ;( ...ooog nuh er facebooken fult av united"supportere". Jeez, like jævlig hver gang. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 2-0 til pause! Vet godt at United er i stand til å kunne snu dette, men det ser unektelig bra ut! Denne uttalelsen skjønner eg ikke. RIktignok leder WH 2-0 til pause. Men det såg da ikke bra ut? United spilte de av banen i store deler av kampen. Straffemål til WH ellers lite å stille opp med. 2-0 til pause var skikkelig mot kampens gang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå