Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

*gåsehud*

Ser ut som det er flere enn Brann som er blitt inspirert av Al Pacino. La oss bare håpe at våre gutter har gjort det samme! Er vi forsatt i tittelkampen i slutten av sesongen, tar jeg første fly til London. På kamp eller ikke. Jeg skal være der, uansett hva som skjer.

Uten denne landslags perioden tror jeg sesongen hadde vært over for Arsenals del. Vi trengte den så sårt. Laget vi stilte med mot West Brom er ikke godt nok for en liga sluttspurt. Forhåpentligvis er noen spillere tilbake til Blackburn kampen.

V.persie har også nettop golla for Nederland.

RvP ble også byttet ut i pausen med skade, for de som ikke har fått det med seg. Håper det ikke er avlorlig. Taklingen såg ikke så gale ut.

Lenke til kommentar

Leker litt med tanken på å dra og se Arsenal - Man Utd 1. mai. Når må man begynne å sjekke billetter på Arsenal.com (red membership) i så fall? Natt til 1. april eller bare så tidlig som mulig på morgenen?

Noen andre som tenker på å dra på samme kamp? Og er det noen sjanse for at kampen kan bli flytta? Kan FA Cupen eller CL påvirke datoen?

Lenke til kommentar

Det er nesten litt rart, men eg føler at eg også har eit forhold til Rocastle, sjølv om eg ikkje hugsar noko frå han som spelar. Etter å ha lest utruleg mange hyllestar (min favoritt i dag) til han opp gjennom åra og sett alle videoane folk har laga, er det lett å sjå at han er ein av dei mest elska Arsenal-spelarane nokonsinne. Han er ikkje den som har spelt flest kampar eller skåra flest mål for klubben, og sjølv om spelestilen hans gjorde han til ein favoritt blant fansen, virkar det for meg som det er personen han var utanfor bana som blir satt mest pris på. Det blir endå ei minnemarkering no til helga mot Blackburn, og namnet hans kjem til å bli sunge slik det blir under kvar einaste heimekamp.

David-Rocastle-Ex-Arsenal-Player-is-remembered-by-the-fans_231783.jpg

rockya.jpg

• Liker 4
Lenke til kommentar

Jeg kan nesten ikke si meg mer enig. Igjennom internettet har jeg opprettet et eget forhold til Rocky, og selv om jeg tviler på at jeg er i nærheten av den elsken supportere som opplevde han har, så holder jeg han tett til meg.

Jeg sitter nesten med tårer etter å ha lest Vital Arsenal sitt stykke, jeg kan bare forestille meg hvordan folk som opplevde legenden selv har det nå.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6

Har du link til det ? (finner ingenting på Arsenal.com) Det har uansett vært kjent siden forrige sommer at Fabregas vil returnere til Barcelona. Spørsmålet er bare om de faktisk har råd til han denne gangen ? Eller om Wenger lar han gå.

Lenke til kommentar

Finner ingenting om dette på .com. Uansett så visste alle at Cesc stikker til sommeren. Må bare få inn en god erstatter. Og tror det med Wilshere er bullshit. Drar han til Barca, mister jeg all tro på fotballen.

Edit: Herregud, ja. Første april. Faen ta deg mafsa :p

Endret av Torstein
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...