Benbjo Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 Hva har Rosell drukket? "It is impossible due to a simple reason. In football, prices are reduced each year and, if we offered Arsenal €40m (£35.1m) for Cesc last summer, €50m is now impossible." Prisene går ned? Det er vel det MOTSATTE som har skjedd de siste årene. Greit at Cesc har hatt en elendig sesong, men han er fremdeles verdt i hvertfall 40£ mill mtp alder og prestasjoner. 1 Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 Viss han mener det han sier så er det bare bra for oss. Mindre sannsynlig til at det blir noe salg av Fabregas da. 1 Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 Elendig sesong?! Greit, han har ikke fått like mange målpoeng som ifjor, og han har tilbrakt mye tid på sidelinjene osv. osv, men ikke faen om han kan ha hatt en elendig sesong. Første er jo at han i år har vist hvilken innflytelse han egentlig har på troppen, blandt annet CC finalen, eller flere av toppkampene i år. Han er drivkraften innad i laget, og i år har han bare vist det enda mer enn ifjor. Statistikken tilsier det bare ikke. For meg så kan vi umulig selge Cesc om vi ikke får minimum £60 mill. Simpelt fordi vi får mer hos andre klubber, og han er verdt så mye for oss. Kanskje ikke for dem, men for oss er han det. Noe annet blir det jo om han går til Wenger i sommer og sier at nå vil han hjem, han gidder ikke mer. Da går han nok et par hakk billigere. Men så lenge Cesc ikke gjør det så må det være £60 mill. 1 Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 Hvor lang kontrakt har Cesc nå? Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 4 år tror jeg det er. Litt usikker. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 60 mill høres veldig mye ut. Men han er enda ung og har lang kontrakt.... Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 Jeg er enig, det er mye. Egentlig altfor mye. Men skal noen ha Cesc så må de betale overpris, han betyr altfor mye for klubben til at vi kan slippe han for £30 mill liksom. Barca later jo som om de ikke forstår det, og skjønner ingenting når vi ikke selger han billig til dem siden han vokste opp i La Masia. 3 Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 Hva har Rosell drukket? "It is impossible due to a simple reason. In football, prices are reduced each year and, if we offered Arsenal €40m (£35.1m) for Cesc last summer, €50m is now impossible." Prisene går ned? Det er vel det MOTSATTE som har skjedd de siste årene. Greit at Cesc har hatt en elendig sesong, men han er fremdeles verdt i hvertfall 40£ mill mtp alder og prestasjoner. Det han snakker om i artikkelen på sport.es er at prisen går ned hvert år, siden kontraktstiden går ned samtidig. I Dani Alves' tilfelle er det sånn at buy-out clausen i kontrakten hans synker etter hvert år, om jeg har forstått riktig og det er det Rosell snakker om. Cesc kommer til å ende opp i Barcelona når han har 1 år igjen av kontrakten, og når Wilshere og Ramsey, med Anene og Frimpong i bakhånd, er gode nok til å klare seg uten. Med mindre Cesc krever å gå, så trenger ikke Arsenal å selge for £40 millioner. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 Danmark og England har nå release et par spillere tilbake i PL, alikevel er enda Bendtner og Wilshere i troppene. Hvorfor blir ikke de sluppen? I det minste Wilshere. Tror det bare er de som skal spille CL-kamper i midtuken som ble released. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 Nja... Minst en liverpool spiller ble sluppet, og såvidt meg bekjent spiller de ikkei europa lenger. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 Tenker du på Agger? Ble ikke han småskadet? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 Spilleren (Agger) sliter mye med skader og er ikke 100% enda. Flott av Danmark å la han slippe å spille privatkamp. Skulle ønske flere Landslagstrenere tenkte slikt. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 CL-kamper? Det er da aldri Champions League (eller annen toppfotball for den saks skyld) samtidig som landskamper. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 He only released the players he did because they're on Champions League duty. We've been knocked out so doesn't apply. Ikke vet jeg ... Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Tolker det som at de slipper spillerene som skal spille CL om en uke for at de ikke skal få unødvendig mange kamper (høy belastning) på slutten av en lang sesong. Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 http://www.youtube.com/watch?v=eTDuYpJd72w 6 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 (endret) Uten denne landslags perioden tror jeg sesongen hadde vært over for Arsenals del. Vi trengte den så sårt. Laget vi stilte med mot West Brom er ikke godt nok for en liga sluttspurt. Forhåpentligvis er noen spillere tilbake til Blackburn kampen. V.persie har også nettop golla for Nederland. Endret 29. mars 2011 av Slettet-PJ426FqLv6 Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 (endret) Halla gutter. Kan jeg være litt her? Tråden "min" er ødelagt skjønner dere. Endret 29. mars 2011 av niko. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå