Jotun Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 Oki. Det var slik det var ja. Nei. Jens står uten kontrakt, så han kunne hentes som "free agent". Til lån trenger man spesiell tillatelse. Kan man hente inn personer på free transfer midt i sesongen altså? Har du aldri spilt FM? Er vel et transfervindu for de som er på free transfer frem til mars/april en gang tror jeg. Og i oktober/november.. Var helt konge med Giggs på laget på FM94. Har du hørt om det? Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 (endret) Om dere gjør oss en tjeneste og slår Blackburn, så skal vi gjøre dere en tjeneste ved å ta poeng fra Man Utd. Har vi en deal? Endret 19. mars 2011 av Maefteda 1 Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 Vanvittig deilig at dere ikke lot West Brom vinne idag, men skuffende at dere lot dem få muligheten. Skal gjøre vårt beste for å ta poeng fra Chelsea og Man City uansett. Every point counts. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 Månedens Arsenal-spiller: Mars Siden månedens siste kamp allerede er spilt, lagde jeg tråden tidlig. Vanskelig å finne fem nominerte, tho. 1 Lenke til kommentar
lur4d Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 (endret) Oki. Det var slik det var ja. Nei. Jens står uten kontrakt, så han kunne hentes som "free agent". Til lån trenger man spesiell tillatelse. Kan man hente inn personer på free transfer midt i sesongen altså? Har du aldri spilt FM? Er vel et transfervindu for de som er på free transfer frem til mars/april en gang tror jeg. Og i oktober/november.. Var helt konge med Giggs på laget på FM94. Har du hørt om det? Nei, siden FM ikke fantes i 94. Endret 20. mars 2011 av jdmik Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 Vel, nå var det minst to CM spill ute før 94, så helt rett har du ikke Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Men ikke FM, derav flisespikkingen 2 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 (endret) Mhmmm... Var det CM94 ja. Vel jdmik: Siden du sikkert ikke var født engang i 94 så kan du nesten ikke klandre meg for å huske ørlite grann feil. Det spillet eg spilte er forløperen til alle fotball manager spillene som har kommet siden den gang. Siden har eg aldri spilt noe av de spillene. Og merkelig nok så het det CM93. Men er da skråsikker på at eg spilte det som het 94... Men men... Endret 21. mars 2011 av Jotun Lenke til kommentar
lur4d Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Jeg ble født et par år før 94, men jeg klandrer deg ikke uansett. Er klar over at CM var forløperen til det som i dag er FM, spilte det siden 01/02 og byttet til FM når det ble lansert. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Mhmmm... Var det CM94 ja. Vel jdmik: Siden du sikkert ikke var født engang i 94 så kan du nesten ikke klandre meg for å huske ørlite grann feil. Det spillet eg spilte er forløperen til alle fotball manager spillene som har kommet siden den gang. Siden har eg aldri spilt noe av de spillene. Og merkelig nok så het det CM93. Men er da skråsikker på at eg spilte det som het 94... Men men... Du tar ikke feil av '84 og '94 på dine eldre dager da? lekkerbisken kom nemlig ut for de aller fleste i '84. Lenke til kommentar
Urmaker Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Mhmmm... Var det CM94 ja. Vel jdmik: Siden du sikkert ikke var født engang i 94 så kan du nesten ikke klandre meg for å huske ørlite grann feil. Det spillet eg spilte er forløperen til alle fotball manager spillene som har kommet siden den gang. Siden har eg aldri spilt noe av de spillene. Og merkelig nok så het det CM93. Men er da skråsikker på at eg spilte det som het 94... Men men... Jeg spilte ihvertfall et managerspill som het football limited. Tror det er fra 94. Hørt om det? Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Wojciech Szczesny ridicules Arsenal colleagues - ESPN Soccernet Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 "Speaking at a fans' forum" er desverre en alt for dårlig kilde til at jeg skal tro på noe av det pisset som sto i den artikkelen. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 (endret) Åååååååhhhhhh så lite de har å skrive om under landslagspausene. Szcz sa alle disse tingene med glimt i øyet under en Q&A på Emirates på lørdag. Han gjorde på ingen måte narr av noen. Endret 22. mars 2011 av iRoman 5 Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Visstnok var det meste av dette sagt med et glimt i øyet og en latter delt med publikumet noe jeg absolutt kan tro på etter å ha sett et par intervjuer med Wojciech. Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 25. mars 2011 Del Skrevet 25. mars 2011 ramsey kaptein mot england. http://www.tv2sporten.no/fotball/landslag/20aaring-baerer-kapteinsbindet-mot-england-3452873.html Lenke til kommentar
Vestaa Skrevet 25. mars 2011 Del Skrevet 25. mars 2011 Interlull: RvP spilte 90 min mot Ungarn. Noterte seg for en gol og en ferdigscora gol, som han ga til krølltoppen som senka United på egen hånd for noen uker siden. Nasri var kaptein og spilte 90 min mot Luxemburg. Noterte seg for en assist da han slo et perfekt innlegg som traff hodet på en blondine som til daglig spiller i Roma. Bacary Sagna spilte for øvrig 90 minutter i den samme kampen. Thomas Rosicky spilte 90 minutter for Tsjekkia da de tapte 2-1 mot de regjerende EM og VM-mesterne. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 Danmark og England har nå release et par spillere tilbake i PL, alikevel er enda Bendtner og Wilshere i troppene. Hvorfor blir ikke de sluppen? I det minste Wilshere. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 Og hvorfor er det bare de største klubbene som skal få denne fordelen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå