Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!

Anbefalte innlegg

Oki. Det var slik det var ja.

Nei. Jens står uten kontrakt, så han kunne hentes som "free agent". Til lån trenger man spesiell tillatelse.

Kan man hente inn personer på free transfer midt i sesongen altså?

Har du aldri spilt FM? ;) Er vel et transfervindu for de som er på free transfer frem til mars/april en gang tror jeg. Og i oktober/november..

Var helt konge med Giggs på laget på FM94. Har du hørt om det?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Oki. Det var slik det var ja.

Nei. Jens står uten kontrakt, så han kunne hentes som "free agent". Til lån trenger man spesiell tillatelse.

Kan man hente inn personer på free transfer midt i sesongen altså?

Har du aldri spilt FM? ;) Er vel et transfervindu for de som er på free transfer frem til mars/april en gang tror jeg. Og i oktober/november..

Var helt konge med Giggs på laget på FM94. Har du hørt om det?

Nei, siden FM ikke fantes i 94.

Endret av jdmik
Lenke til kommentar

Mhmmm... Var det CM94 ja. Vel jdmik: Siden du sikkert ikke var født engang i 94 så kan du nesten ikke klandre meg for å huske ørlite grann feil.

Det spillet eg spilte er forløperen til alle fotball manager spillene som har kommet siden den gang. Siden har eg aldri spilt noe av de spillene.

Og merkelig nok så het det CM93. Men er da skråsikker på at eg spilte det som het 94... Men men...

Endret av Jotun
Lenke til kommentar

Mhmmm... Var det CM94 ja. Vel jdmik: Siden du sikkert ikke var født engang i 94 så kan du nesten ikke klandre meg for å huske ørlite grann feil.

Det spillet eg spilte er forløperen til alle fotball manager spillene som har kommet siden den gang. Siden har eg aldri spilt noe av de spillene.

Og merkelig nok så het det CM93. Men er da skråsikker på at eg spilte det som het 94... Men men...

Du tar ikke feil av '84 og '94 på dine eldre dager da? :wee:

lekkerbisken kom nemlig ut for de aller fleste i '84.
Lenke til kommentar

Jeg spilte ihvertfall et managerspill som het football limited. Tror det er fra 94. Hørt om det?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6

"Speaking at a fans' forum" er desverre en alt for dårlig kilde til at jeg skal tro på noe av det pisset som sto i den artikkelen.

Lenke til kommentar

Interlull:

RvP spilte 90 min mot Ungarn. Noterte seg for en gol og en ferdigscora gol, som han ga til krølltoppen som senka United på egen hånd for noen uker siden.

Nasri var kaptein og spilte 90 min mot Luxemburg. Noterte seg for en assist da han slo et perfekt innlegg som traff hodet på en blondine som til daglig spiller i Roma. Bacary Sagna spilte for øvrig 90 minutter i den samme kampen.

Thomas Rosicky spilte 90 minutter for Tsjekkia da de tapte 2-1 mot de regjerende EM og VM-mesterne.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...