Jotun Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Oki. Det var slik det var ja. Nei. Jens står uten kontrakt, så han kunne hentes som "free agent". Til lån trenger man spesiell tillatelse. Kan man hente inn personer på free transfer midt i sesongen altså? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Takker så mye for informasjon Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 (endret) Da ble det en kamp på Wenger og Nasri. Edit: Bekreftelse på Arsenal.com om Lehmann. Lehmann på trening. Endret 17. mars 2011 av Stefan_B 2 Lenke til kommentar
Vestaa Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 1 kamp? Lol. Sexy bilder! Ser ut som Average Al og Mad Jens har funnet tonen. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Tør å vedde på at Mad Jens bare later som. Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Tør å vedde på at Mad Jens bare later som. Min teori er at en viss tysker er så fryktinngytende at spanjolen rett og slett ikke tør å gjøre annet enn å se knallfornøyd ut. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Jens: Smil, eller få trynet ditt knust. 4 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Lehman er en pusekatt. Riktignok en rabiesbefengt pusekatt, men fremdeles en pusekatt. Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Injury news-lista på Arsenal.com er sørgelige saker... Lenke til kommentar
Populært innlegg Big Tone Skrevet 18. mars 2011 Populært innlegg Del Skrevet 18. mars 2011 Jeg vet vi tapte tilslutt, men herregud: http://www.youtube.com/watch?v=30JDBhelUMI&feature=player_embedded 11 Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 (endret) Would it to be too much to ask that if we’re 5-0 against Stoke with just a couple of minutes to go that we throw on Jens as a centre-forward. Jens v Shawcross = awesome. I’m sure many people will attend the funeral, a weeping Tony Pubis throwing his favourite cap on top of the coffin. “Shawcy! Shawcy! I love you so”. Oh, please let that happen. Arseblog Edit: Kamptråd Endret 18. mars 2011 av Le Professeur 1 Lenke til kommentar
lur4d Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 Oki. Det var slik det var ja. Nei. Jens står uten kontrakt, så han kunne hentes som "free agent". Til lån trenger man spesiell tillatelse. Kan man hente inn personer på free transfer midt i sesongen altså? Har du aldri spilt FM? Er vel et transfervindu for de som er på free transfer frem til mars/april en gang tror jeg. Og i oktober/november.. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 To uker med pause nå. Da er forhåpentligvis Cesc, Song, Walcott og Diaby tilbake. Vi møter Blackburn på Emirates og United møter West Ham borte. Vi får håpe vendepunktet kommer da. 1 Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 Forhåpentlegvis Diaby tilbake? Du sluttar aldri å overraske. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 Haha, er ganske likegyldig når det gjelder ham, men de tre andre kommer til å bli viktige. 1 Lenke til kommentar
Urmaker Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 To uker med pause nå. Da er forhåpentligvis Cesc, Song, Walcott og Diaby tilbake. Vi møter Blackburn på Emirates og United møter West Ham borte. Vi får håpe vendepunktet kommer da. Fuck yeah. Jeg er heltent. Oss to mot dem, Le Prof! Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 Hehe, godt at jeg ikke er den eneste optimisten her inne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå