Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Alex Ferguson har blitt fått en fem kampers ban som starter 22. mars. Han vil altså miste kampene mot oss og City. Det er bare en 'touchline ban', men det vil nok likevel prege United.

 

Wow, virkelig? Dæven. Blir vel 10 på Wenger da...

 

Neppe. Slipper nok unna.

Lenke til kommentar

Og det skulle bare mangle. Utvisning til Persie var ikke en vits engang, det var så håpløst at jeg ikke har ord for det. Må være en av de latterligste utvisningene jeg har sett noensinne. Så en fin en her om dagen der vår unggutt Pogba ble utvist på Anfield for å stoppe i oppløpet i en straffe og finte keeperen. Usportslig oppførsel visstnok...

 

Fotball altså, bloody hell.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Og det skulle bare mangle. Utvisning til Persie var ikke en vits engang, det var så håpløst at jeg ikke har ord for det. Må være en av de latterligste utvisningene jeg har sett noensinne. Så en fin en her om dagen der vår unggutt Pogba ble utvist på Anfield for å stoppe i oppløpet i en straffe og finte keeperen. Usportslig oppførsel visstnok...

 

Fotball altså, bloody hell.

 

"He got yellow carded for stopping during his run, and a second yellow straight away for arguing with the referee"

 

LOL

Lenke til kommentar

Og det skulle bare mangle. Utvisning til Persie var ikke en vits engang, det var så håpløst at jeg ikke har ord for det. Må være en av de latterligste utvisningene jeg har sett noensinne. Så en fin en her om dagen der vår unggutt Pogba ble utvist på Anfield for å stoppe i oppløpet i en straffe og finte keeperen. Usportslig oppførsel visstnok...

Fotball altså, bloody hell.

 

Du kan si hva du vil, men den var iallfall helt etter regelboka.

Lenke til kommentar

 

"He got yellow carded for stopping during his run, and a second yellow straight away for arguing with the referee"

 

LOL

 

Kildekritikk gutt, det der er tøv fra ende til annen. Han fikk det første gule pga. en takling etter ca. tre minutter av kampen.

Endret av The Hoff
Lenke til kommentar

 

"He got yellow carded for stopping during his run, and a second yellow straight away for arguing with the referee"

 

LOL

 

Kildekritikk gutt, det der er tøv fra ende til annen. Han fikk det første gule pga. en takling etter ca. tre minutter av kampen.

 

Så ikke kampen. Velger å tro på det første som står når jeg googler "pogba red card"

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...