Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja. Har du sett en Arsenal kamp med Squillaci og Koscielny som midtstopper? Det er det verste du noen gang kommer til å oppleve.

Jeg har bevitnet en midtbane bestående av Lucas, Poulsen, Maxi og Kuyt denne sesongen. Påstanden din er mao i grus.

• Liker 6
Lenke til kommentar

Øker sjansen selvsagt, men her inne høres det mer ut som alt håp er ute hvis han er skadet.

Vidic er jo en vannvittig mye bedre stopper. United kollapser da ikke om han er borte. Men laget blir selvsagt dårligere....

Er lov å tenke litt...

Hadde du tenkt litt selv så hadde du visst at det gjør eg alltid.

Endret av Jotun
Lenke til kommentar

Øker sjansen selvsagt, men her inne høres det mer ut som alt håp er ute hvis han er skadet.

Vidic er jo en vannvittig mye bedre stopper. United kollapser da ikke om han er borte. Men laget blir selvsagt dårligere....

Det er fordi Ferdinand-Smalling er betydelig mye bedre enn Squillaci-Koscielny.

Hvert eneste av våre fem tap denne sesongen har kommet med Squillaci og Koscielny som stopperpar. Med Djourou på banen har vi derimot ikke tapt på 17 måneder.

Ingen har påstått at han ene og alene vil gi oss gullet, men dersom skaden er så lite alvorlig som det nå antas, er sjansene våre helt klart større.

Endret av Le Professeur
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ingen har påstått at han ene og alene vil gi oss gullet, men dersom skaden er så lite alvorlig som det nå antas, er sjansene våre helt klart større.

Kunne ikke vært mer enig. Akkurat som at sjansene til United selvsagt øker med Vidic på banen.

Lenke til kommentar

Det har jeg aldri nektet for.

Capello skryter Wilshere opp i skyene:

"Jack Wilshere is the best young midfielder I have seen for his age," said Capello.

"He will be England captain one day. He needs more caps but he is a real leader."

Jeg kan absolutt ikke si at jeg er uenig. Hvis han fortsetter utviklingen ut sesongen, kommer han i mine øyne til å bli årets Arsenal-spiller. Selv når alt går i mot oss, skiller Jack seg positivt ut. At det går an å prestere så stabilt i hans alder er helt vanvittig.

Lenke til kommentar

Fantastisk at vi har Wilshere. Fortsetter han utviklingen blir han en av de beste i verden. Han er allerede på høyt PL-nivå. Han blir definitivt årets Arsealspiller. Han har spilt mange kamper (og har ikke vært skadet)? Så vidt jeg kan huske.

Lenke til kommentar

Ser det er mykje oppstyr på twitter og blant bloggarar om at Arsenal skal heve prisen på sesongbillettar med 6%. Hittil har det kun blitt bekrefta - ikkje frå arsenal.com, men pålitelege kjelder - at det gjeld Club Level. Klubben må vel forstå at dei kjem til å prise seg ut om dei gjer noko slikt? Arsenal har allereie dei dyraste billettane i England, kanskje til og med i heile verda? Litt av eit tidspunkt å få slike nyheiter på også. Ute av tre turneringar, også skal det attpåtil bli dyrare å gå på kampane. Fin måte å tiltrekke seg publikum på!

Lenke til kommentar

Ja. Har du sett en Arsenal kamp med Squillaci og Koscielny som midtstopper? Det er det verste du noen gang kommer til å oppleve.

Jeg har bevitnet en midtbane bestående av Lucas, Poulsen, Maxi og Kuyt denne sesongen. Påstanden din er mao i grus.

Bebe Carrick Gibson Obertan ??

Lenke til kommentar

Bebe Carrick Gibson Obertan ??

Carrick er verdens beste defensive midtbanespiller, mens Gibson er klart bedre enn blant annet Wilshere. Bebe er jo et av verdens største talent og Obertan er dritgod på FM.

Lenke til kommentar

Aldri hørt en eneste idiot være i nærheten av å insinuere det siste du skrev der, Banjo.

Banjo, faktisk?

Vet at sarkasme er vanskelig på internett, men at jeg i det hele tatt nevner FM som "bevis" for at en spiller er god i virkeligheten burde være hint nok =)

Hadde faktisk en sesong der Obertan ble jævlig god. Det var muligens på FM2010 og ikke FM2011.

Lenke til kommentar

Aldri hørt en eneste idiot være i nærheten av å insinuere det siste du skrev der, Banjo.

Banjo, faktisk?

Vet at sarkasme er vanskelig på internett, men at jeg i det hele tatt nevner FM som "bevis" for at en spiller er god i virkeligheten burde være hint nok =)

Hadde faktisk en sesong der Obertan ble jævlig god. Det var muligens på FM2010 og ikke FM2011.

Han ble veldig god for meg på FM 09 iallfall :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...