Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Artig at Lfc vinner selvfølgelig, men sjansen for at gutta takler presset når de ser at det nærmer seg innspurt til gullet, hahaah. går vel like ræv som det alltid gjør. Borte mot Utd i FA-cupen på lørdagen også, fytti hælvete

Endret av makkaa
Lenke til kommentar

Småfornøyd med kampen idag, men jeg klarer fremdeles ikke å bli skikkelig happy. Hadde vi vunnet igår så hadde alt sett lysere ut, holder fremdeles en knapp på United i tittelracet.

Får heller ikke 100% tilfredstillelse av i dag. Hver gang et poengtap for United har vært plaster på såret for en Arsenal cock-up denne sesongen kunne man si at vi er ikke lenger bak United enn vi var, og i dette tilfelle er vi faktisk 1 poeng innpå dem, men når skal vi faktisk begynne å bruke disse anledningene til å ta full pott i våre kamper? Om vi vinner hengekampen er vi vel a-poeng, men etter å ha sett begge lagenes restende ligakamper må jeg faktisk si at det fortsatt er massiv fordel United.

Det er to kamper som er tricky for dem; oss på Emirates og Chelsea hjemme, resten er kamper som de vanligvis vinner. Vi har massevis av tøffe bortekamper mot blant annet Tottenham, Stoke, Blackpool, Fulham og Bolton. Hjemme skal vi også møte Liverpool, så jeg ler av alle som sier at vi har en "easy run-in" (igjen!). Selv om vi er ligaens beste bortelag så er det mange bortekamper av enorm vanskelighetsgrad. Har ingen tro på poeng mot Stoke i hvert fall, og det er vel en stund siden vi har tatt alle poengene på White Hart Lane.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Tipper vi hanker inn sånn 16-19 poeng om vi er heldige, skjer aldri at laget ikke rakner når det gjelder som emst.

Er som regel trygg på hjemmekamper, men Utd kan lett ta seieren mtp erfaring i innspurt osv osv.

btw så er 6 av de 9 gjenstående kampene dritjævlige bortekamper

Endret av makkaa
Lenke til kommentar

Helt hinnsides missunnelig på liverpool med Suarez...

@Roman. Vi har mye vansklige kamper igjen, helt klart, tror dog vi tar 3 poeng mot Blackpool, bolton, Fulham og United. Dette er naturligvis bare synsing, men ser pluttselig litt lysere på serien, selv om jeg veldig skeptisk. Kanskje gutta kan vise at de faktisk er vokst og er klar for å kunne stå hele sesongen ut, selv om de ikke akuratt har overbevist meg om det enda.

Lenke til kommentar

Song er bekrefta ute mot Barca, reiser ikkje med troppen. Då blir det vel Denilson på hans plass. Mot Barcelona. Jeeeeej.

Ser myyye heller Diaby på plassen istede for Denilson. Det burde Wenger se også. Nå kan han angre på at han ikke hentet inn backup i januar :/

• Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...