Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Må for gudskyld ta vare på denne gaven dere har fått. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Hahaha: "Eboue is sitting at home right now, laughing at Man Utd.". Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Må for gudskyld ta vare på denne gaven dere har fått. Tror det er en del penger å hente ved å sette penger på WBA til helgen. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Må for gudskyld ta vare på denne gaven dere har fått. Det gjør vi ikke. Det vet du veldig godt. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Må bare si cudos til dere for at dere ikke gnir dette mer inn. Skal huskes Lenke til kommentar
Vestaa Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Reddet helgen. Men aldri i verden at vi tar denne sjansen. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Småfornøyd med kampen idag, men jeg klarer fremdeles ikke å bli skikkelig happy. Hadde vi vunnet igår så hadde alt sett lysere ut, holder fremdeles en knapp på United i tittelracet. Lenke til kommentar
makkaa Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 (endret) Artig at Lfc vinner selvfølgelig, men sjansen for at gutta takler presset når de ser at det nærmer seg innspurt til gullet, hahaah. går vel like ræv som det alltid gjør. Borte mot Utd i FA-cupen på lørdagen også, fytti hælvete Endret 6. mars 2011 av makkaa Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Småfornøyd med kampen idag, men jeg klarer fremdeles ikke å bli skikkelig happy. Hadde vi vunnet igår så hadde alt sett lysere ut, holder fremdeles en knapp på United i tittelracet. Får heller ikke 100% tilfredstillelse av i dag. Hver gang et poengtap for United har vært plaster på såret for en Arsenal cock-up denne sesongen kunne man si at vi er ikke lenger bak United enn vi var, og i dette tilfelle er vi faktisk 1 poeng innpå dem, men når skal vi faktisk begynne å bruke disse anledningene til å ta full pott i våre kamper? Om vi vinner hengekampen er vi vel a-poeng, men etter å ha sett begge lagenes restende ligakamper må jeg faktisk si at det fortsatt er massiv fordel United. Det er to kamper som er tricky for dem; oss på Emirates og Chelsea hjemme, resten er kamper som de vanligvis vinner. Vi har massevis av tøffe bortekamper mot blant annet Tottenham, Stoke, Blackpool, Fulham og Bolton. Hjemme skal vi også møte Liverpool, så jeg ler av alle som sier at vi har en "easy run-in" (igjen!). Selv om vi er ligaens beste bortelag så er det mange bortekamper av enorm vanskelighetsgrad. Har ingen tro på poeng mot Stoke i hvert fall, og det er vel en stund siden vi har tatt alle poengene på White Hart Lane. 3 Lenke til kommentar
Quote Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Liker at United tapte i dag. Det er dog dumt at Arsenal spilte uavgjort mot Sunderland, blir litt vanskeligere å klare 1. plassen. Mange vanskelige bortekamper i møte, så det gjenstår å se hva som skjer. Lenke til kommentar
makkaa Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 (endret) Tipper vi hanker inn sånn 16-19 poeng om vi er heldige, skjer aldri at laget ikke rakner når det gjelder som emst. Er som regel trygg på hjemmekamper, men Utd kan lett ta seieren mtp erfaring i innspurt osv osv. btw så er 6 av de 9 gjenstående kampene dritjævlige bortekamper Endret 6. mars 2011 av makkaa Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 (endret) -- Endret 6. mars 2011 av MartinF Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Helt hinnsides missunnelig på liverpool med Suarez... @Roman. Vi har mye vansklige kamper igjen, helt klart, tror dog vi tar 3 poeng mot Blackpool, bolton, Fulham og United. Dette er naturligvis bare synsing, men ser pluttselig litt lysere på serien, selv om jeg veldig skeptisk. Kanskje gutta kan vise at de faktisk er vokst og er klar for å kunne stå hele sesongen ut, selv om de ikke akuratt har overbevist meg om det enda. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Vi har jo f.eks West Ham borte neste i ligaen Roman... tror ikke det skal gå så bra. Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Song er bekrefta ute mot Barca, reiser ikkje med troppen. Då blir det vel Denilson på hans plass. Mot Barcelona. Jeeeeej. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Haha. Jeg hadde faktisk et håp om at vi skulle klare å ta Barca over to kamper, men nå har jeg ikke troa lenger.. Blir gøøøøøy på Nou Camp. Lenke til kommentar
Urmaker Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Er det noen som er igang med kamptråd eller skal jeg fikse en? Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Angående titteldiskusjonen: Jeg tipper United ender på 79p, Arsenal på 84p. Lenke til kommentar
makkaa Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Hahaha, Arsenal havner på maks 76p, presset blir for stort for tapere som denilson Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Song er bekrefta ute mot Barca, reiser ikkje med troppen. Då blir det vel Denilson på hans plass. Mot Barcelona. Jeeeeej. Ser myyye heller Diaby på plassen istede for Denilson. Det burde Wenger se også. Nå kan han angre på at han ikke hentet inn backup i januar :/ 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå