h00v3r Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Har vært veldig fokus rundt dette i det siste: Håvard Nordtveit Hva synes dere om dette, at en så ung gutt, fra Norge har sikret seg kapteinplassen på laget? Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Til sammenligning har ingen av reservelaget til United sine kapteiner slått gjennom. Uansett så er det stort, får nok spille litt Ligacup i år. Lenke til kommentar
fox Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Joa, men han her er litt spesiell Wenger har jo personlig kommet og så på ham, noe som er sjelden.. Har tro på spilleren Lenke til kommentar
h00v3r Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Får han vist seg fram i cupen, så blir det nok bra. Han kommer til å bli en god og solid fotballspiller. Har trua på Nordtveit. Det første etter Pål Lydersen Lenke til kommentar
General_Skurf Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Nice med ny link Arsenal gjør det veldig bra for tia til tross for at 4 gode spiller har gått fra klubben De skal vinne i år ^^ Lenke til kommentar
Teds Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 (endret) Til sammenligning har ingen av reservelaget til United sine kapteiner slått gjennom. Uansett så er det stort, får nok spille litt Ligacup i år. 9427981[/snapback] Til sammenligning igjen har "alle" kapteinene for Arsenal gått til andre klubber. I senere perspektiv dog. Angående Nordtveit kommer det til å bli morsomt å følge. Dansken Bendtner og norske Nordtveit; herlig å se skandinaviske spillere i Arsenal! Ljungberg var jo den siste, gode. Endret 5. september 2007 av Teds Lenke til kommentar
Mr Walrus Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Wenger Har nå undertegnet en ny 3års kontrakt med arsenal Wenger - Skysports Lenke til kommentar
h00v3r Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Wenger Har nå undertegnet en ny 3års kontrakt med arsenal Wenger - Skysports 9438437[/snapback] Helt GENIALT, da er utviklingen av de unge spillerne fortsatt sikra. Dette satte trua i meg nå Tror også dette er en stor motivasjon for de unge spillerne på laget, når de vet at de har Wenger til å føre dem videre i enda 3 nye år Dette blir bra Lenke til kommentar
Mr Walrus Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 1-0 til spurs------.----------- Lenke til kommentar
Mr Walrus Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 1-1 DETTE SKAL VI VINNE! Lenke til kommentar
Mr Walrus Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 (endret) JAAAAAAAAAAAAA!! VI SNUR DET HELE 2-1 TIL ARSENAL!! TRIPPEL POST!!! Prøver å unngå fripple post 3-1 til ARSENAL!! THE SCUMS DIDNT KNOW WHAT HIT THEM!! IT`S ARSENAL!! Endret 15. september 2007 av Noobish_Geek Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Fantastisk andreomgang! Vi vinner fullt fortjent 1-3 Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Må si jeg ble imponert nå Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 En fantastisk kamp av Arsenal. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 (endret) Ubeskrivelig kamp som jeg ikke fikk sett pga. teite SopCast som skulle streike akkurat i dag. Heldigvis hørte jeg hele kampen på Arsenal.com. Uansett, jeg er mer glad enn frustrert akkurat nå, deeeeilig! Endret 15. september 2007 av iRoman Lenke til kommentar
Mr Walrus Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 (endret) De som ikke fikk sett de herlige målene se her LINKY! Alle målene er vakre, men Adebayor sitt er Fantastisk! Just so Proud to be a Gooner! Endret 15. september 2007 av Noobish_Geek Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 (endret) Ades siste minna meg ekstremt om Henrys "out of nowhere" mot Man Utd for et par år siden. Pure class! Cescs var ikke verst det heller. Endret 15. september 2007 av iRoman Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Arsenal er så sinnsykt fantastiske, elskverdig lag. Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Ubeskrivelig kamp som jeg ikke fikk sett pga. teite SopCast som skulle streike akkurat i dag. Heldigvis hørte jeg hele kampen på Arsenal.com. Uansett, jeg er mer glad enn frustrert akkurat nå, deeeeilig! 9500444[/snapback] Kan du gi meg litt informasjon om hvordan jeg streamer arsenal kamper? Det hadde vært fantastisk å se kamper uten å kjøpe canal +. Fantastisk start på sesongen! Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Du kan lese om det her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå