Benbjo Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Ja, jeg tror også Vermaelen ikke blir å regne med denne sesongen. Det blir da evt sent på sesongen der man uansett er ute av gullkampen i PL og 2/3 plass er sikret Lenke til kommentar
Vestaa Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Synes han greide å psyke ut Rooney ganske greit jeg. Skal ikke mye til med den formen han er i. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Arsenal_Away Rocky 1967-2001 RIP by darylbooth Van Persie and Koscielny out of Stoke game, that's very bad news!! I hope they are fit for Sunday WHAT?! Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 (endret) Da har dere hentet Jon Miquel Toral fra Barcelona offisielt. Lurer på hvor mye cash der gir til gutten for å lure han bort bra La Masia og Barcelona. Og ja, jeg er klar over at moren en engelsk. Endret 22. februar 2011 av Teipball Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Jon Miguel Toral har Barca-DNA! http://www.youtube.com/watch?v=vxMmpwpONdc Irr at RvP mangler mot Stoke. Kapteinen min på FPL. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Barca kan kysse seg der de er høyest når de plukker tyttebær! Hyklersk at de skal reagere på dette når de prøvde på akkurat det samme ifjor med Afobe og Aneke. 3 Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Og dere gjorde akkurat det samme med Cesc noen år før der.... Ingen klubber er uskyldige her, men de engelske klubbene er verre når det gjelder å stjele unge talenter tidlig etter min mening. Når de spanske klubbene ikke kunne gi proffkontrakter før fylte 18 var jo det naturlig. Siden spillerne og deres familier gjerne ville ha penger med engang. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Jeg har ikke sagt vi ikke gjorde, men Barca fikk også mer enn nok igjen for Cesc. Jeg er klar over at regelverket er fucked up, men det er lite vi kan gjøre med det. Barca skal snu sin sinne mot den spanske regjeringen som forhindrer dem i og gi proffkontrakter før fylte 18 år, ikke engelske klubber. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Da har dere hentet Jon Miquel Toral fra Barcelona offisielt. Lurer på hvor mye cash der gir til gutten for å lure han bort bra La Masia og Barcelona. Og ja, jeg er klar over at moren en engelsk. Gleder meg til mediestormen rundt dette. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Gleder meg til Toral er tilbake i Barcelona om fem år. Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Slik Cesc reiste tilbake etter fem år? 7 Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 (endret) Tenkte jeg skulle si i fra at jeg er godt i gang med å lage finaletråden, i tilfelle noen andre hadde tenkt å begynne på den. Burde være oppe innen en halvtime eller noe sånt. Edit: tråden er oppe! Endret 24. februar 2011 av iRoman Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Ingen her som la merke til at Aaron Ramsey putta for Cardiff på tirsdag? Han er i rute, med andre ord. Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 vet noen om det går ann å få kjøpt de røde sokkene til Arsenal? Tenkte å kjøpe fullt kit, men vil helst ha med røde sokker, syntes de er tøffere Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Det er hvite sokker som hører til drakten, så er nok bare de som går an å få kjøpt, dessverre. Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Midtvekekamp mot Leyton Orient utseld på under 3 dagar, impressive shit. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA Lenke til kommentar
Vestaa Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Haha, for en retard Cashley er. Det er bare 12 år gamle prepubertale gutter og Cashley, som kunne funnet på det der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå