Jørgen Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Men klarer United å holde seg i toppen de neste årene uten å nærmest måtte bli en såkalt "kjøpeklubb"? Dere varsler jo selv en stor oppvask. Er godt mulig det! Av talenter klubben har i bakhånd: Raveel Morrison Paul Pogba Tom Cleverley Danny Wellbeck Federico Macheda Reese Brown Davide Petrucci John Cofie Alberto Massacci Michael Keane Og ja, jeg vet at neppe alle vil slå igjennom. Men disse kan nå langt med ordentelig matching, og tilpassning. Personlig venter jeg på A-lags debuten til Pogba og Keane. Will Keane er da vitterlig et større talent enn broren sin? Trpr neppe Massacci, Brown, Petrucci og Macheda kommer til å slå igjennom for oss. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 FA-cupens kvartfinale: Manchester United - Leyton Orient/Arsenal Fuck yeah! Pikk! Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Er selvfølgelig Will jeg mente! Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Ny Arseblog post, men av en annen kar som skal gjeste bloggen en gang i uka. Digger virkelig den første posten i det minste, setter ord på sånn jeg føler meg til tider. Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 (endret) Ny Arseblog post, men av en annen kar som skal gjeste bloggen en gang i uka. Digger virkelig den første posten i det minste, setter ord på sånn jeg føler meg til tider. Oooooh. Samme karen skriv kampreferat på arsenal.vitalfootball.co.uk, dei er alltid noko utanom det vanlege og artige å lese. Ser no at det står allereie i innleiinga at han skriv for Vital Arsenal. Jaja, les kampreferata uansett. Endret 21. februar 2011 av TomWhittaker Lenke til kommentar
Urmaker Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Hører rykter om at Valdes er skada. Noen som kan bekrefte? Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Hører rykter om at Valdes er skada. Noen som kan bekrefte? Han spilte ikke mot Bilbao i helgen, men det er jo mulig han er tilbake til returkampen 1 Lenke til kommentar
Urmaker Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 http://www.fcbarcelona.com/web/english/noticies/futbol/temporada10-11/02/20/n110220115855.html Lenke til kommentar
Vestaa Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Digg med Pinto i mål. Det eneste han duger til er å plystre. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Digg med Pinto i mål. Det eneste han duger til er å plystre. Til gjengjeld er han jo ganske effektiv med den fløyta også da. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Tror strengt tatt ikke det vil gjøre noe fra eller til for Arsenals sjanser til å gå videre 1 Lenke til kommentar
Vestaa Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 (endret) Nåja, med Robin på banen får pipa (fløyta) en annen lyd. Mange rykter om Toral nå, liker det. Endret 22. februar 2011 av Vestaa Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Pinto er kanskje enda bedre enn Valdes(som er god) når det kommer til straffespark. Om det skulle gå til det da. Men nå vet ikke jeg hvor god Tech 9 er på akkurat det. Lenke til kommentar
Vestaa Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Tech 9 er forferdelig på straffe. Slenger seg til (hans) venstre hver gang. Fabianski er mye bedre. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Mange rykter om Toral nå, liker det. Skulle da bare mangle. Moren hans er fra London, så han har Arsenal-DNA. Faktisk vil jeg påstå at tiden hans i Barca bare har vært et utlån. Han hører hjemme i Arsenal. 5 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Mange rykter om Toral nå, liker det. Skulle da bare mangle. Moren hans er fra London, så han har Arsenal-DNA. Faktisk vil jeg påstå at tiden hans i Barca bare har vært et utlån. Han hører hjemme i Arsenal. Sarcasm alert? Wilshere har Barca-DNA forøvrig. Han er en god spiller og alle spillere som er gode har Barca-DNA. Det går også rykter i dagens aviser at Nasri ønskes av Barcelona og at Nasri vil se seg om etter andre klubber dersom Arsenal vinner noe denne sesongen, men jeg tror (vet) dette bare er en negativ vinkling av det Nasri faktisk har sagt. http://www.sportsvibe.co.uk/arsenal-star-may-consider-barcelona-switch/ Ny Vermaelen setback? http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-1359223/Vermaelens-chances-facing-Barcelona-look-slim-Arsenal-defender-suffers-setback.html? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Klarer ikke Barca holde kjeft bare EN dag? Forbanna fitteklubb som tror de kan få hvem de vil. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Tech 9 er forferdelig på straffe. Slenger seg til (hans) venstre hver gang. Synes han greide å psyke ut Rooney ganske greit jeg. 2 Lenke til kommentar
Urmaker Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Sarcasm alert? Wilshere har Barca-DNA forøvrig. Han er en god spiller og alle spillere som er gode har Barca-DNA. Det går også rykter i dagens aviser at Nasri ønskes av Barcelona og at Nasri vil se seg om etter andre klubber dersom Arsenal vinner noe denne sesongen, men jeg tror (vet) dette bare er en negativ vinkling av det Nasri faktisk har sagt. http://www.sportsvibe.co.uk/arsenal-star-may-consider-barcelona-switch/ Ny Vermaelen setback? http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-1359223/Vermaelens-chances-facing-Barcelona-look-slim-Arsenal-defender-suffers-setback.html? Enig angående Nasri. Vermaelen setback...hva har de basert det på? At han ikke er tatt i troppen eller andre kilder? Et setback i hans tilfelle kan være så mangt, det er vel vanlig at man får små problemer andre steder under opptrening, da kroppen trenger tid til å vende seg til belastningen. Så lenge det ikke er achillesen tror jeg ikke det burde gå greit. Egentlig regner jeg han uansett ute for resten av sesongen. Så får det bli en bonus om han kommer tilbake før. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå