Xanman Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 Hvorfor var Silvestre et bomkjøp? Han var aldri ment som noe annet enn et svært rutinert fjerdevalg i en ellers veldig ung tropp. Det eneste problemet var skadene som tvingte oss til å bruke ham. Husk at han bare kostet £750k. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 Hvorfor var Silvestre et bomkjøp? Han var aldri ment som noe annet enn et svært rutinert fjerdevalg i en ellers veldig ung tropp. Det eneste problemet var skadene som tvingte oss til å bruke ham. Husk at han bare kostet £750k. Spiller ingen rolle hva han kostet eller hva hans rolle var ment til. Hvis en spiller gjør mer dårlig en bra på banen var det et bomkjøp. 1 Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 Bebe var et risikokjøp, det vil jeg si, men han har på ingen måte floppet enda. Han har ekstremferdigheter, så gjenstår det bare å se om trenerteamet og spilleren selv klarer og ta et par steg. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 Spiller ingen rolle hva han kostet eller hva hans rolle var ment til. Hvis en spiller gjør mer dårlig en bra på banen var det et bomkjøp. Han var viktig både i garderoben og på treningsfeltet. Rutine og erfaring er helt nødvendig i en stall dersom laget har ambisjoner om å vinne noe. I fjor var han faktisk femtevalg bak Vermaelen, Gallas, Campbell og Djourou, men han fikk likevel spille 12 ligakamper på grunn av skadeproblemer. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 Og som alltid skal man fokusere på det negative, Benbjo. Hvilken manager har ikke hentet flopper? Jeg syns også at Silvestre var et stort bomkjøp, men det var sent i overgangsvinduet i august 2009 (?), så det må bety at han ikke klarte å finne et bedre alternativ til en billig penge. Samme gjelder Squillaci, selv om jeg må innrømme at jeg forventa mer av ham. Har dog ikke helt gitt opp selve spilleren, men partnerskapet Squidcielny er bare katastrofalt dårlig. Det er mulig at Squillaci hadde spilt bedre med Djourou eller Vermaelen. Sistnevnte er jo skadet/ute av form i minst 3 uker til, mens Djourou virker det som Wenger og støtteapparatet velger å være forsiktig med mtp. skadeproblemene tidligere. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 Og som alltid skal man fokusere på det negative, Benbjo. Hvilken manager har ikke hentet flopper? Jeg syns også at Silvestre var et stort bomkjøp, men det var sent i overgangsvinduet i august 2009 (?), så det må bety at han ikke klarte å finne et bedre alternativ til en billig penge. Samme gjelder Squillaci, selv om jeg må innrømme at jeg forventa mer av ham. Har dog ikke helt gitt opp selve spilleren, men partnerskapet Squidcielny er bare katastrofalt dårlig. Det er mulig at Squillaci hadde spilt bedre med Djourou eller Vermaelen. Sistnevnte er jo skadet/ute av form i minst 3 uker til, mens Djourou virker det som Wenger og støtteapparatet velger å være forsiktig med mtp. skadeproblemene tidligere. Hæ? Jeg sa meg bare enig i at Wenger, som alle andre, henter flopper. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 "Wenger henter litt for ofte flopper" Fikk meg til å tenke at du mener at han henter flopper oftere enn andre. Etter det delte jeg bare tankene mine om Silvestre og Squillaci. 1 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 "Wenger henter litt for ofte flopper" Fikk meg til å tenke at du mener at han henter flopper oftere enn andre. Etter det delte jeg bare tankene mine om Silvestre og Squillaci. Ordla meg kanskje litt feil. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 (endret) Pat Rice er sjef! Endret 19. februar 2011 av Hegland 4 Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 Haha, Pat Chelsea røk nettopp ut av FA-cupen på straffekonk. Cashley er synderen. Fantastisk. 6 Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 Woijech er i gang med mobbinga av Ashley allereie 53Szczesny53 Tweeps what do you think Ashley was aiming for when he took his penalty? 53Szczesny53 Is it a plane? Is it an aeroplane? No, its just ashley throwing chelsea out of the fa cup 8 Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 Elsker ham bare mer og mer. 4 Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 (endret) Virker som Theo er på twitter nå. Ikke lenge siden han sa at sosiale medier ikke er for ham. Klager ikke dog, the more the funnier. Edit: Eller kanskje ikke. Virker som Arsenal.com har lagt til et par fake kontoer på den twitter-sida si. Synd. Endret 19. februar 2011 av iRoman Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 http://www.youtube.com/watch?v=yX39J_YyKbs&feature=player_embedded Teamtalken til Wenger forran Camp Nou kampen? Lenke til kommentar
Populært innlegg YNWA32 Skrevet 20. februar 2011 Populært innlegg Del Skrevet 20. februar 2011 Wenger er Gud. 1. Trophys says noooo 2. Ikke akkurat en imponerende liste heller, foruten Cesc som jo tross alt er Barca produkt... Kjære søte Goldwing... Så du mener at Fabregas er et Barca produkt (ser den), men da sliter du med å finne mer en 1 spiller for United i deres første ellver som er et United produkt. Eks Rafael blir da et Fluminense produkt osv.. La oss se på Alex Ferguson sin førsteellver da, med innkjøps pris for å se hvordan han står mot Arsene Wenger sine £4M pr spiller. £2,0M - Van der Sar £7,0M - Vidic £27,5M - Ferdinand £2,50M - Rafael £5,50M - Evra £13,5M - Nani £0M - Fletcher £18,6M - Carrick £16,0M - A.Valencia £30,7M - Berbatov £27,9M - Rooney Total sum: £151,2M Pr spiller: £13,75M (her har Wenger £4M) Egen utviklede spillere: 1 Dette er "første elleveren" til et skadefritt United lag, basert på antall spilleminutter. A.Valencia er selvsagt unntaket. Skal ikke uttale meg om hvem som er Gud eller ikke, men med £13,75M pr spiller i en første ellver klarer selv Teitur Thordarsson å bygge opp et Champions League lag. Wenger har klart å bygge et lag som kjemper om tittler men som samtidig belager seg på salg av stjerner for kronisk å gå i pluss på overgangsmarkedet. Det står det respekt av, å si noe annet blir rett og slett BS. Notater: HB: Jevnt om beinet, men har tatt den høyrebacken som har spilt mest. HV: A.Valencia er førstevalget for United, men vært langtidsskadet. SM: Fletcher eller Scholes, samme sluttresultat. -Kilde: tl.co.uk. 16 Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 (endret) Hyggelig å ha deg tilbake Kjartan. Jeg skal ikke stikke under stol at du har et poeng, selv om jeg har vanskeligheter med å ta mennesker som ikke kan særskrivingsregelen seriøst... Liker du pult ost? Hva med lamme lår? Det du skriver om Teitur er jo bare vas. Managere som Benitez, Mourinho og Scolari har brukt mye mer penger enn Ferguson, og har allikevel måtte se seg slott av vår alles favorittskotte. Men ja, Wenger er et unikum som fortjener anerkjennelse. Men igjen, han har ikke vunnet noe på gud vet hvor lenge, det blir spennende å se om han klarer det i år. Og, det blir også spennende å se når Fabregas forsvinner, alle vet jo at det skjer før eller senere. Endret 20. februar 2011 av The Hoff 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg YNWA32 Skrevet 20. februar 2011 Populært innlegg Del Skrevet 20. februar 2011 (endret) Hyggelig å ha deg tilbake Kjartan. Jeg skal ikke stikke under stol at du har et poeng, selv om jeg har vanskeligheter med å ta mennesker som ikke kan særskrivingsregelen seriøst... Liker du pult ost? Hva med lamme lår? takk for den, bringer tilbake mange kjedlige minner fra oppveksten da jeg ble utsatt for mobbing pågrunna av min dysleksi. Du er en flott fyr. Dysleksi er et av den vestlige verdens mest vanlige handikap. Ville du kommentert slik du gjør mot meg mot en som satt i rullestol eller spent bein på en som er blind? Dysleksi er noe du bare må takle i ditt perfekte liv mister. Til ettertanke om du ikke klarer å leve i en slik verden: http://www.youtube.com/watch?v=aGowCojcI_4 Endret 20. februar 2011 av YNWA32 13 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Hyggelig å ha deg tilbake Kjartan. Jeg skal ikke stikke under stol at du har et poeng, selv om jeg har vanskeligheter med å ta mennesker som ikke kan særskrivingsregelen seriøst... Liker du pult ost? Hva med lamme lår? takk for den, bringer tilbake mange kjedlige minner fra oppveksten da jeg ble utsatt for mobbing pågrunna av min dysleksi. Du er en flott fyr. Dysleksi er et av den vestlige verdens mest vanlige handikap. Ville du kommentert slik du gjør mot meg mot en som satt i rullestol eller spent bein på en som er blind? Dysleksi er noe du bare må takle i ditt perfekte liv mister. Til ettertanke om du ikke klarer å leve i en slik verden: http://www.youtube.com/watch?v=aGowCojcI_4 Litt OT, men det er ganske utrolig at man klarer å lese ord forholdsvis greit så lenge første og siste bokstaven er riktig. Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 (endret) Nydelig post YNWA32. Godt å se at det fortsatt finnes folk som kan lage en seriøs tråd, og i tillegg slenge fakta på bordet. Ingen tvil om at Wenger er utrolig flink. Angående svaret du fikk, så er det vanlig rutine for Manchester United fans. 1. Bruke hersketeknikker. Om innlegget ditt, med klare fakta får Manchester klubben til ikke å være best lenger, er det første de må gjøre å sette innlegget i et useriøst lys. I ditt tilfelle skulle det klages på skriveferdigheter. Ingen normale mennesker har vanskeligheter med å lese innlegget ditt. 2. Nå kommer motargumentene. I dette tilfellet om at Benitez, Mourinho og Scolari har brukt mer penger. Ja? Var da ikke det han sa. Han sa at de kunne klart å bygge opp en Champions League med de pengene. Alle de var vel greit innom CL eller? Når man tenker seg om, så er £13,75M sinnssykt mye penger. Når man tenker over at van der Vaart kom til Tottenham for 8. Det er faktisk en differanse på 9.75M pund på Wenger og Ferguson. Eller nesten 3,5 ganger mer pr. spiller. Når det gjelder Fabregas, så tror jeg de fleste er enige om at Fabregas neppe hadde holdt samme kvalitet nå, om han hadde spilt i Barcelona under hele perioden. Endret 20. februar 2011 av -Lasse 6 Lenke til kommentar
YNWA32 Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 (endret) Nydelig post YNWA32. Godt å se at det fortsatt finnes folk som kan lage en seriøs tråd, og i tillegg slenge fakta på bordet. Ingen tvil om at Wenger er utrolig flink. Når man tenker seg om, så er £13,75M sinnssykt mye penger. Når man tenker over at van der Vaart kom til Tottenham for 8. Det er faktisk en differanse på 9.75M pund på Wenger og Ferguson. Eller nesten 3,5 ganger mer pr. spiller. Når det gjelder Fabregas, så tror jeg de fleste er enige om at Fabregas neppe hadde holdt samme kvalitet nå, om han hadde spilt i Barcelona under hele perioden. Mine meninger (begge veier). Føler det er SYKT å si at Fabregas er et produkt av Barcelona, alle fotballspillere sine viktigste år for utvikling er fra 15-20 år. Ren matte at han er et produkt av Arsene Wenger. Klart at råvaren han startet med (talentet) er Barcelona sin fortjenste. Men Fabregas hadde jo ikke spilt fast på dagens Barca lag (ref Spanske landslaget). Ergo er det safe å anslå at Fabregas ikke hadde vært den spilleren han er i dag om han hadde blitt i Barca som 16 åring. Det at jeg "rakket" ned på Ferguson med litt innkjøps summer osv er ikke noe annet en svar på Goldwings innlegg. Jeg mener Ferguson er verdens beste manager, men han og Arsene Wenger jobber under to helt forskjellige rammebetingelser. Rent økonomisk er Wenger den beste manageren totalt sett. Han oppnår suksess uten å bruke penger. DET ER DET FÅ OM NOEN I VERDEN SOM KLARER pr.dags dato. Se også på Roberto Mancini, han og Arsene Wenger er begge managere i Premier League, men de har 2 forskjellige jobber. Den ene SKAL gå i pluss over tid på overgangsmarkedet og oppnå suksess, den andre SKAL øse ut milliarder i overgangsmarkedet og levere resultater "i går" med et lag som ikke har hatt suksess, samtidig som eierne bytter inn 3-4 verdensstjerner i hvert overgangsvindu. Endret 20. februar 2011 av YNWA32 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå