Torstein Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Fikk hjemmedraken med Fabregas bakpå av naboen som var på stadion på tirsdag Nå har jeg hjemme, borte og tredjedrakten 2 Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Har han også insinuert opp til en hypotetiske slåsskamp med Fabregas? Neville er kuk for alle andre enn United fansen, det vet du. Når det er sagt hadde jeg elsket en lignende spiller om han hadde spilt for Arsenal. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Jeg ser ikke at han har gjort så mye galt mot Arsenal, så stygt på Vieira, et par stygge taklinger, tråkket på Pires... Vel jeg kommer ikke på mer. Knapt nok nevnt dere i media. Ser ikke at han er noe verre enn f.eks Keown og Parlour o.l var, og jeg hater ikke og har aldri hatet dem. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Det er sant, men han er generelt sett en kuk. Har vel aldri sagt at jeg hatet Neville heller da. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Hadde han spilt på Everton hadde han nok bare vært en parantes i deres bok Han når ikke spillere som Michael Brown o.l til knærne på kuk-skalaen min ihvertfall Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Selvfølgelig ikke. Det er da ganske klart at spillere som spiller hos rivaler får mer negativ oppmerksomhet av supportere. Det er som regel ikke slik at random kuker rundt forbi i England går rundt og blir hatet av alle om ikke de er ekstreme, type Adebayor. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Går rykter rundt på twitter nå at Bendtner tok en Rooney og pulte en eller annen kjerring mens kona var gravid. Fucked up. Sikkert han som fikk superjunctionen da. Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Å vere i lag med ei dansk baronesse er vel ikkje nok for ein med ekstremt høg sjølvtillit. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 2-1 til Wolves! Dette reddet virkelig helgen min! Ikke bare er vi ett poeng nærmere United, men nå er det ikke lenger mulig for dem å gå uslåelige gjennom sesongen. Jeg har lenge fryktet at de skulle klare å kopiere denne gjengen: Det hadde bare vært helt feil. Nani og Berbatov er søppel i forhold til Pires, Henry, Vieira, Bergkamp, Ljungberg & co. For to timer siden hadde jeg mistet håpet om ligagull, men nå er jeg mer optimistisk enn noen sinne. United har et langt vanskeligere kampprogram enn oss, og dette tapet kan være et vendepunkt for dem. De har tross alt ikke overbevist spillemessig denne sesongen. Herlig! 6 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Har vært å lekt flyttemann i dag, så fikk ikke sett kampen. Hører vi ledet 0-4? Hva FAEN skjedde? Typisk når United taper... Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 se på det positive gutta. Selv om vi slipper inn 4 mål tok vi innpå 1 poeng på united 2 Lenke til kommentar
Vestaa Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Er mer bekymret over det mentale aspektet til laget, som er så godt som ødelagt etter i dag. @Jack_wilshere Inconsistent refereeing needs to stop. It's killing the game. If Diaby goes, what's the difference between that and Nolan on our keeper. Enig med gullgutten vår. 1 Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Meir bekymrande at Djourou gjekk ut med kneskade. Vi sitt då igjen med det hjelpeslause stopparparet Koscielny/Squillaci, som hitti i PL har tapt fleire enn dei har vunne eller spelt uavgjort. Ein omgang i dag var nok til 0-4. Diaby hjalp eller ikkje til med midtbanesituasjonen. Denilson og Song ute med skade (men dei er vel snart tilbake?), og no Diaby ute i tre kampar. Fy flate for ein dritdag. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Det virker som om Song er tilbake neste helg. Håper det samme gjelder Djourou. Hvis ikke er det litt krise. Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Det virker som om Song er tilbake neste helg. Håper det samme gjelder Djourou. Hvis ikke er det litt krise. http://www.arsenal.com/news/news-archive/djourou-suffers-knee-injury-at-newcastle?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+arsenal-news+%28News+Feed%29 En knesskade for Djourou. Er sikkert ute lenge. Jeg sa det jeg. Djourou kommer til å bli skadet og vi kommer til å slite så jævlig. Hadde Wenger punga ut 8-10 millioner pund for Samba eller en annen stopper med autoritet så ville ikke Djourou måtte spille hver eneste bidige kamp og ved en eventuell skade ville vi hatt en meget god erstatter i Samba. Squillaci - Koscielny mot Barcelona blir gøy. Den dagen later jeg som om Arsenal spiller i Barcelona drakter.. Lenke til kommentar
Vestaa Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 (endret) Herregud, første kampen blir et mareritt. Uten Nasri, Sagna, DJ og Verminator. Squillaci er for øvrig møkk. Trekker tilbake at jeg syns han er et godt fjerdevalg på stopperplassen, og jeg håper han blir solgt i sommer. Med vår skadehistorikk burde Wenger sett denne komme å kjøpt en brukbar midtstopper i januar. Endret 6. februar 2011 av Vestaa Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Seriously bad news on the Djourou injury front. Viss dette stemmer er sesongen vår så godt som over. Koscielny + Squillaci har eg mista all tru på for lenge sida. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå