Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Samme det, kilder er kilder. Hvor gammel er du egentlig Goldwing? Bare lurer :)

Hva i allverden har alder med dette å gjøre? Annet enn å underminere motparten.

Det er likevel Wenger og Arsenal som alltid roper om dommerhjelp, helt kurant å poste denne her. For all del, den er lagd for å gange United, det er likevel et ubestridelig fakta at dommerhjelpen på OT er en myte som er avkreftet igjen og igjen. Uavhengig av det er det fortsatt enkelte supportergrupperinger som holder fast på det, småklubber somregel. Og det er Arsenal-fansen og Arsenal som over alle fortsatt lider av småklubb-tendenser i toppen av PL, selv om de regnes og er en storklubb. Titter fortsatt mer over gjerde til alle andre enn å faktisk fokusere på sin egen plen.

Goldwing kjørte akkurat samme spørsmålet til Urmaker for et par uker siden i helt samme kontekst :) Man må tåle og få tilbake med samme mynt :p

 

Når det gjelder det andre så er det vitterlig feil, i det minste med den norske Arsenal fansen, og arsenal fansen generelt sett på nett. Jeg skal ikke gå god for hva som blir sagt på diverse barer i London, men jeg tviler på at noen andre lags supportere er bedre der.

 

Supportergruppen som skriker høyest hver gang noe går imot dem er United sin, faller også helt naturlig da de er størst. Men mye av det dere presser ut er enda mer latterlig enn det bitre "ABU'er" eller hva faen enn dere kaller alle som ikke er enige med dere.

 

paranoid.JPG

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Samme det, kilder er kilder. Hvor gammel er du egentlig Goldwing? Bare lurer :)

Hva i allverden har alder med dette å gjøre? Annet enn å underminere motparten.

Det er likevel Wenger og Arsenal som alltid roper om dommerhjelp, helt kurant å poste denne her. For all del, den er lagd for å gange United, det er likevel et ubestridelig fakta at dommerhjelpen på OT er en myte som er avkreftet igjen og igjen. Uavhengig av det er det fortsatt enkelte supportergrupperinger som holder fast på det, småklubber somregel. Og det er Arsenal-fansen og Arsenal som over alle fortsatt lider av småklubb-tendenser i toppen av PL, selv om de regnes og er en storklubb. Titter fortsatt mer over gjerde til alle andre enn å faktisk fokusere på sin egen plen.

Når det gjelder det andre så er det vitterlig feil, i det minste med den norske Arsenal fansen, og arsenal fansen generelt sett på nett. Jeg skal ikke gå god for hva som blir sagt på diverse barer i London, men jeg tviler på at noen andre lags supportere er bedre der.

 

Supportergruppen som skriker høyest hver gang noe går imot dem er United sin, faller også helt naturlig da de er størst. Men mye av det dere presser ut er enda mer latterlig enn det bitre "ABU'er" eller hva faen enn dere kaller alle som ikke er enige med dere.

Selvfølgelig skriker vi høyest, vi er den mest kravstore gjengen med bortskjemte dritunger i Nato. Men vi skriker om driten vi fikk i julegave (av FA). Ikke hva naboguttene får i julegave (om det ikke er City). Der ligger poenget mitt. Og ja, Arsenal-fansen her inne er ganske på nett sammenlignet med andre. Men akkurat på dette lille punktet er dere og Wenger verst i klassen.

Lenke til kommentar

Jeg kan gå med på at Wenger gauker endel om ting han egentlig burde holdt kjeft om, som feks kommentarene om Fletcher etter kampen på Old Trafford ifjor, men fanskaren er langt ifra ille. Føler jeg i det minste, og jeg henger rundt de aller største Arsenalhubbene på nettet. (Gunnerblog, Arseblog, Thetuesdayclub, AM, VGD og her er der jeg tilbringer mesteparten av tiden. Leser forøvrig bare på VGD, orker ikke å krangle med alle de forskjellige versjonene av Wendelinho der inne)

 

Generelt sett lite klaging over hva som skjer i motstanderen sine kamper, om ikke kampen direkte påvirker oss.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg postet ikke innlegget (som heller ikke er skrevet av meg) som en konklusjon på at dere får mer dommerhjelp enn oss, det var en statistisk bekreftelse på at United ikke får mer av de mest avgjørende besluttingene av dommeren enn andre, det til tross for å være det laget som har vært mest i angrep (ballbestillese i og rundt motstanderens boks) i samme tidsperiode. Postet en lignende stat i anfield tråden som gjelder PL historien og fakta er at vi har fått blant annet færre straffer enn dere. Å regne hver offside situasjon osv er naturligvis ikke mulig. Noen år har man mer marginer enn andre. I fjor tør jeg påstå at vi tapte ligaen på avgjørende dommerfeil i mot (vs Chelsea x2) men likevel får vi alltid høre at 1) dommeren dømmer i favør United 2) Vi vinner bare kamper fordi motstanderne våres "legger seg" - ikke fordi vi er dyktige.

 

Nå er LFC fansen så helt hinsides mye verre enn dere, men kommentaren jeg postet var ment som sammenligning med Arsenal, så da endte den opp her.

Endret av Goldwing
Lenke til kommentar

For å bare kommentere det som skjedde litt lengre oppe og på forje side veldig raskt: Det der går KUN på straffer og røde kort mot og ingenting annet. Selv syns jeg det ikke bekrefter noe ang hvem dommeren er med/mot da det er så mye fotball som blir spilt utenom de få siuasjonene. Mange dårlige konklusjoner er det også.

 

Liker også dårlig at Wenger går ut å sier sånt: http://www.goal.com/en/news/9/england/2011/02/03/2336228/gary-neville-without-a-doubt-the-best-right-back-of-the

Snakker ikke sånn om fienden vett :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...