Big Tone Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Hegland, skal du høre blodharry? http://www.youtube.com/watch?v=FrsWIbJc_qE Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Arsenals manager Arsene Wenger kan komme til å sette ny overgangsrekord med et bud på 250 millioner kroner for Real Madrids forsvarsstjerne Sergio Ramos. Den spanske landslagsstjernen er også ønsket av Manchester United Haha, hvem finner på alle disse ryktene egentlig? Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Fikk med meg det tidligere idag. Er Tayo enda med? Eller er stakkaren blitt offloada til en Palace-cast? yellowbootson The Tuesday Club @ @darylbooth I'm sure @DJTayo will be sorting out facebook when he returns from his yoga/dope/slacker laze-off in India ^^ En annen morsom tweet fra T: DJTayo Tayo Popoola @Gooner2194 not back. Just trying to stay awake long enough to watch the match. No case of the Dovers so far blessedly Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Arsenals manager Arsene Wenger kan komme til å sette ny overgangsrekord med et bud på 250 millioner kroner for Real Madrids forsvarsstjerne Sergio Ramos. Den spanske landslagsstjernen er også ønsket av Manchester United Haha, hvem finner på alle disse ryktene egentlig? Nei si det.. de skal ha for at de er kreative, men mer useriøse rykter enn hva TV2 sporten/nettavisen farer med skal man lete lenge etter. Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Ser forresten at Barca-kampen er utseld no, gjekk aldri på sal til red members. Lenke til kommentar
Vestaa Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 (endret) Kamptråd? @johncrossmirror Oxlade-Chamberlain set for #Arsenal - to be loaned back to #Southampton. New defender? Only right price/deal. Cahill at £18m isn't either @MattLawExpress I'm told oxlade-chamberlain has agreed to join arsenal - only question left is if he moves this month or in the summer. Rejected liverpool. Endret 22. januar 2011 av Vestaa Lenke til kommentar
Urmaker Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Deilig med city-tap da! Blir digg når united avgir poeng mot Blackpool også Gullet nærmer seg! Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Cesc jukser: http://www.skysports.com/story/0,19528,11682_6696266,00.html Ganske enig. Meget strengt rødt. Gult kort hadde holdt. Lenke til kommentar
Urmaker Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 En dommer har ikke noe annet valg enn å gi rødt kort når han først har blåst i den situasjonen. Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Cesc jukser: http://www.skysports.com/story/0,19528,11682_6696266,00.html Ganske enig. Meget strengt rødt. Gult kort hadde holdt. Bullshit. Klar straffe, og med dagens reglar også eit klart raudt kort. 2 Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 I don't think that contact is intentional to bring Cesc down. So what? Selv om Caldwell går etter ball så treffer han den ikke og drar ned Cesc med både armer og bein. Soleklar straffe og Cesc kan da faen ikke noe for at dommeren gir et korrekt rødt kort. Martinez har her driti seg heftig ut på draget, ta deg en bolle og lær laget ditt å spille fotball! 4 Lenke til kommentar
Urmaker Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 (endret) Enig. Irriterer meg at intensjon stadig vekk dras inn i slike diskusjoner. Et regelbrudd er et regelbrudd uansett om det var "meningen" eller ikke. Et beinbrudd etter en stygg takling er et beinbrudd. Om det var med intensjon er det selvfølgelig tragisk, men om det ikke var det er det fortsatt et beinbrudd som skal straffes dersom det foreligger grunn for det. Fabregas blir forhindret i en alene-mot-keeper situasjon. Rødt kort og straffe er korrekt. Endret 23. januar 2011 av Urmaker Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Ja soleklar straffe, likevel, dommeren kan tolke det som han vil. Mener han at keeper vil nå frem og hindre Cesc er det ikke en opplagt målsjanse. Så dommer _MÅ_ ikke gi rødt der. Jeg mener uansett at det er rødt og straffe Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Enig. Irriterer meg at intensjon stadig vekk dras inn i slike diskusjoner. Irriterer meg over det jeg og. Blir litt som å bli stoppet av purken fordi du kjørte i 80 i 60 sona også sier du "Oi, det var ikke meningen, trodde det var 80 her, sårry". Virker som om enkelte da har en logikk hvor purken burde la vedkommende kjøre videre siden det ikke var gjort med overlegg. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Enig. Irriterer meg at intensjon stadig vekk dras inn i slike diskusjoner. Irriterer meg over det jeg og. Blir litt som å bli stoppet av purken fordi du kjørte i 80 i 60 sona også sier du "Oi, det var ikke meningen, trodde det var 80 her, sårry". Virker som om enkelte da har en logikk hvor purken burde la vedkommende kjøre videre siden det ikke var gjort med overlegg. Vel, i følge den logikken bør overlagt drap og uaktsomt drap ha samme straff. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Enig. Irriterer meg at intensjon stadig vekk dras inn i slike diskusjoner. Irriterer meg over det jeg og. Blir litt som å bli stoppet av purken fordi du kjørte i 80 i 60 sona også sier du "Oi, det var ikke meningen, trodde det var 80 her, sårry". Virker som om enkelte da har en logikk hvor purken burde la vedkommende kjøre videre siden det ikke var gjort med overlegg. Vel, i følge den logikken bør overlagt drap og uaktsomt drap ha samme straff. Hvordan i alle dager har du kommet frem til det? Og er du uenig i poenget jeg la frem? Lenke til kommentar
Urmaker Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Hva slags praktisk overføring har den sammenligningen? Hvor ofte er egentlig intensjon ved regelbrudd i fotball en vesentlig faktor i dommerens avgjørelser? Bortsett fra ved bevisst sløsing av tid, kanskje. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 (endret) Hva slags praktisk overføring har den sammenligningen? Hvor ofte er egentlig intensjon ved regelbrudd i fotball en vesentlig faktor i dommerens avgjørelser? Bortsett fra ved bevisst sløsing av tid, kanskje. Utestengelse Altså, Axel Witsel fikk en haug med kamper utestengelse for en horribel takling. Mener den var mer enn 3 kamper og at det var gjort med overlegg. Eller se på Pepe situasjonen f.eks. Vet at dette er litt vekk fra sakens kjerne, men intensjon burde helt klart ha betydning. Endret 23. januar 2011 av Benbjo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå