Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fikk med meg det tidligere idag. Er Tayo enda med? Eller er stakkaren blitt offloada til en Palace-cast?

yellowbootson The Tuesday Club @

@darylbooth I'm sure @DJTayo will be sorting out facebook when he returns from his yoga/dope/slacker laze-off in India

 

^^

 

En annen morsom tweet fra T:

 

DJTayo Tayo Popoola

@Gooner2194 not back. Just trying to stay awake long enough to watch the match. No case of the Dovers so far blessedly

Lenke til kommentar

Arsenals manager Arsene Wenger kan komme til å sette ny overgangsrekord med et bud på 250 millioner kroner for Real Madrids forsvarsstjerne Sergio Ramos. Den spanske landslagsstjernen er også ønsket av Manchester United

 

Haha, hvem finner på alle disse ryktene egentlig?

 

Nei si det.. de skal ha for at de er kreative, men mer useriøse rykter enn hva TV2 sporten/nettavisen farer med skal man lete lenge etter.

Lenke til kommentar

Kamptråd? :love:

 

@johncrossmirror

Oxlade-Chamberlain set for #Arsenal - to be loaned back to #Southampton. New defender? Only right price/deal. Cahill at £18m isn't either

 

@MattLawExpress

I'm told oxlade-chamberlain has agreed to join arsenal - only question left is if he moves this month or in the summer. Rejected liverpool.

Endret av Vestaa
Lenke til kommentar

I don't think that contact is intentional to bring Cesc down.

 

So what? Selv om Caldwell går etter ball så treffer han den ikke og drar ned Cesc med både armer og bein. Soleklar straffe og Cesc kan da faen ikke noe for at dommeren gir et korrekt rødt kort.

 

Martinez har her driti seg heftig ut på draget, ta deg en bolle og lær laget ditt å spille fotball!

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Enig. Irriterer meg at intensjon stadig vekk dras inn i slike diskusjoner. Et regelbrudd er et regelbrudd uansett om det var "meningen" eller ikke. Et beinbrudd etter en stygg takling er et beinbrudd. Om det var med intensjon er det selvfølgelig tragisk, men om det ikke var det er det fortsatt et beinbrudd som skal straffes dersom det foreligger grunn for det. Fabregas blir forhindret i en alene-mot-keeper situasjon. Rødt kort og straffe er korrekt.

Endret av Urmaker
Lenke til kommentar

Enig. Irriterer meg at intensjon stadig vekk dras inn i slike diskusjoner.

 

Irriterer meg over det jeg og. Blir litt som å bli stoppet av purken fordi du kjørte i 80 i 60 sona også sier du "Oi, det var ikke meningen, trodde det var 80 her, sårry". Virker som om enkelte da har en logikk hvor purken burde la vedkommende kjøre videre siden det ikke var gjort med overlegg.

Lenke til kommentar

Enig. Irriterer meg at intensjon stadig vekk dras inn i slike diskusjoner.

 

Irriterer meg over det jeg og. Blir litt som å bli stoppet av purken fordi du kjørte i 80 i 60 sona også sier du "Oi, det var ikke meningen, trodde det var 80 her, sårry". Virker som om enkelte da har en logikk hvor purken burde la vedkommende kjøre videre siden det ikke var gjort med overlegg.

 

Vel, i følge den logikken bør overlagt drap og uaktsomt drap ha samme straff.

Lenke til kommentar

Enig. Irriterer meg at intensjon stadig vekk dras inn i slike diskusjoner.

 

Irriterer meg over det jeg og. Blir litt som å bli stoppet av purken fordi du kjørte i 80 i 60 sona også sier du "Oi, det var ikke meningen, trodde det var 80 her, sårry". Virker som om enkelte da har en logikk hvor purken burde la vedkommende kjøre videre siden det ikke var gjort med overlegg.

 

Vel, i følge den logikken bør overlagt drap og uaktsomt drap ha samme straff.

 

Hvordan i alle dager har du kommet frem til det? Og er du uenig i poenget jeg la frem?

Lenke til kommentar

Hva slags praktisk overføring har den sammenligningen? Hvor ofte er egentlig intensjon ved regelbrudd i fotball en vesentlig faktor i dommerens avgjørelser? Bortsett fra ved bevisst sløsing av tid, kanskje.

 

Utestengelse

 

Altså, Axel Witsel fikk en haug med kamper utestengelse for en horribel takling. Mener den var mer enn 3 kamper og at det var gjort med overlegg. Eller se på Pepe situasjonen f.eks.

 

Vet at dette er litt vekk fra sakens kjerne, men intensjon burde helt klart ha betydning.

Endret av Benbjo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...