Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som har sett noe særlig av han eller? Hadde det vært en god signering?

Ser han er 27 år, er 1.89 cm høy og veier 89 kg. 3 goaller på 19 kamper.

Bordeaux ligger midt på tabellen i hjemligaen. Er han egentlig god nok? Kan vi ikke signere en stopper i verdensklasse? Det er det vi trenger.

Lenke til kommentar

Har lest at Ciani gjorde en grov tabbe i helga, og at Wenger skal ha fått kalde føtter. Andre spøker om at det tvert i mot er garantien for at han kommer inn - Wenger elsker tabbete forsvarsspillere. :p

Jeg vil heller ha Samba, som vi vet har PL-erfaring, men samtidig må jeg tilstå at jeg ikke har sett ham i aksjon så veldig mye, så jeg kan ikke kommentere om han er rask nok for eksempel. Jeg har jo vært i mot både Hangland og Mertesacker, nettopp på grunn av at de kan få tempoproblemer i systemet vårt.

Lenke til kommentar

Såg intervjuet med Denilson som ligg på Arseblog no.

"I think that we lack leadership... I don't see a player at Arsenal who is a real leader. I can't see a single one. Even if Fabregas is the captain, he is not a leader to me."

Kva er det for slags ting å sei i eit intervju. Er vel berre å vente på at media får fingrane i det no.

Lenke til kommentar

Tror ikke det er ment slik det framstår, men rett oversatt tror jeg det er.

Fremdeles så har fyren et poeng, vi har svært få til ingen ledere i stallen. Eneste jeg kan tenke på atm er RvP og Vermaelen egentlig. Cesc er kaptein men bare fordi han er den beste spilleren på laget og leder etter eksempel. Han gir sjeldent til aldri order og kjefter omtrent aldri når noen fucker opp.

Lenke til kommentar

Jeg er stort sett enig med deg. Jeg mener Cesc viste gode lederkvaliteter for eksempel da han reiste laget i stokekampen med Ramseys benbrudd. Men han er nok noe "ustabil" som leder. Alt fokuset rundt hans ønske om å gå til Barcelona svekker nok hans tillit. Dessuten har han i det siste vært plaget av skader og dårlig form. Ja, han er en veldig god fotballspiller. Men er han en god kaptein? Alt i alt heller jeg mer i retning at Vermaelen på sikt tar over kapteinbindet. Men uansett bør ikke en spiller som Denilson uttale seg om dette offentlig. Vi får håpe det oppklares en misforståelse.

Lenke til kommentar

Etter å ha lest litt sitater fra intervjuet er jeg overbevist om at Denilson har blitt offer for tabloidmedia. Jeg mistenker at han mener at Arsenal ikke har én leder, men at laget fungerer større grad som et kollektiv. Likevel har han nevnt at han fortsatt har tro på at man trenger en viss skikkelse som kan ta litt mer ansvar enn de andre.

Wenger sa også, i i lys av Terry-utroskapssaken, at kapteinsrollen er noe oppskrytt.

Cescs twitter: "Abt what Deni said. I've been in his situation before, just a misunderstending. Now lets win tonite! http://yfrog.com/h7bcqcj

11 minutes ago"

Endret av Urmaker
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Håper det tar seg opp med lyden ja, var vanskelig å høre hva dem sa til tider mens jeg smuglytta i klassen idag.

Hadde en freaky drøm om at Cole starta sin egen podcast for et par uker siden, der han skjelte ut Alan og gjengen. Husker ikke alt men det endte med at El Presidente vant en sverdduel mot Cole og at fyren døde.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...