Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!

Anbefalte innlegg

Arsenals manager Arsene Wenger ønsker å styrke forsvaret ved å kjøpe Romas stjernestopper Philippe Mexes. Et bud på forsvarsspilleren skal allerede være på vei fra London til Roma, men størrelsen på budet er ikke kjent.

Er nok lite hold i dette, men hva mener folk?

Endret av -Lasse
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er veldig positiv til Mexes. Han er fransk, god, erfaren, fransk, ikke så veldig dyr, vil bort fra klubben og han er fransk. Ulempen er at han har lunta til ADHD guttungen i United.

Han er sannsynligvis det beste som er tilgjengelig i dette overgangsvinduet.

Lenke til kommentar

Arsenals manager Arsene Wenger ønsker å styrke forsvaret ved å kjøpe Romas stjernestopper Philippe Mexes. Et bud på forsvarsspilleren skal allerede være på vei fra London til Roma, men størrelsen på budet er ikke kjent.

Er nok lite hold i dette, men hva mener folk?

Hater Mexes, så håper han ikke kommer.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg håper inderlig at vi henter Cristopher Samba. Tenk dere stopperparet Samba - Djourou. Ser ikke for meg at mange klarer å komme seg forbi den murveggen. Dessuten er han født i Frankrike og har god PL-erfaring, til tross for at han bare er 26 år gammel. Han vil bort fra Blackburn og vi trenger sårt en ny stopper. Løp og kjøp, Wenger!

Endret av Le Professeur
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg håper inderlig at vi henter Cristopher Samba. Tenk dere stopperparet Samba - Djourou. Ser ikke for meg at mange klarer å komme seg forbi den murveggen. Dessuten er han født i Frankrike og har god PL-erfaring, til tross for at han bare er 26 år gammel. Han vil bort fra Blackburn og vi trenger sårt en ny stopper. Løp og kjøp, Wenger!

Eneste jeg er skeptisk til er farten. Vi spiller en veldig høy linje og vi ser hvordan det går mot lag som spiller for kontringer. Husker du Ipswitch? En høy linje med 2 store stoppere er katastrofe

Lenke til kommentar

Samba er den stopperen jeg helst vil se kommer i januar. En stor, sterk og meget dominant stopper er akkurat det vi trenger. Djourou er den eneste stopperen vi har som er av den typen. Derfor trenger vi en slik stopper til og Samba passer rett inn spør du meg.

Forøvrig har Michael Ciani fra Bordeaux blitt linket i dag også. Er forøvrig en spiller jeg liker godt, men i motsetning til Samba vet vi ikke hvordan han ville gjort det i Premier League.

Lenke til kommentar

Dunne? Det kan jo ikke være sant. Wenger er ikke dum. Han var god i starten av fjorårets sesong, men nå har han vel mest selvmål i Premier League? Han sleiver på alt, skaper straffer på helt absurde situasjoner, og pasningsfoten liker bare motstanderne. Husker Aleksander Schau forklarte for en stund siden hvor oppskrytt Dunne er. Han er modig og blokkerer masse skudd, men det irriterte Schau at folk ikke så hvorfor. Det er fordi han er feilplassert.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...