Urmaker Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 Er det bare meg er alle United-kamptrådene alltid proppfulle av informasjon og statistikk om dommeren? Det er jo litt komisk, når de stadig nekter for at de har marginene med seg (nå kommer sikkert birmingham-kampen deres til å bli brukt som motargument). Eller så er United-brukerene bare flinkere til å bruke lang tid på kamptrådene Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 Det er vel Latias som skriver de fleste av kamptrådene våre, så mye av svaret ligger nok der. 1 Lenke til kommentar
Urmaker Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 Ja, jeg overdrev litt kanskje... Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 See you in 20 years Arsenal. Want moar? Fabregas holder seg bra da Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 Walcott gonna rape yo' butt. Lenke til kommentar
Vestaa Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 (endret) Verminator opereres på tirsdag og skal være tilbake i mars. Håper virkelig vi henter en stopper, i hvert fall på lån ut sesongen. Song trenger vi på midtbanen og Ignasi er ung og uerfaren. Endret 16. januar 2011 av Vestaa Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 (endret) Verminator opereres på tirsdag og skal være tilbake i mars. Håper virkelig vi henter en stopper, i hvert fall på lån ut sesongen. Song trenger vi på midtbanen og Ignasi er ung og uerfaren. Vi trenger definitivt en stopper til. Vi må ha en stor og sterk stopper som kan steppe inn for Djourou. Da har vi Koscielny og Squillaci som begge må spille ved siden av en dominant stopper. Squillaci - Koscielny som midtstopper par er selvmord. Edit: @andre3028 http://www.sport.co.uk/news/Football/49210/Vermaelen_confirms_surgery__eyes_March_return.aspx Endret 16. januar 2011 av Stefan_B Lenke til kommentar
Vestaa Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 Kan du Belgisk? Nei dessverre, men en kar på arseblog sin twitter kan det. Jeg vil også ha et monster til stopper, type Samba. Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 allright. Ja nå håper jeg Wenger får fingeren ut og kjøper en solid og dyktig midtstopper. Lenke til kommentar
Elastico Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 Jeg ville kunne tenke meg Hangeland. Han er stor og sterk. Intet monster lell. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 Jeg føler bare jeg må påpeke at belgisk ikke er et språk. De snakker nederlandsk, tysk og fransk i Belgia. Artikkelen er av det jeg kan se på førstnevnte språk. 1 Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 For treg, vi må ha inn enn stopper som passer inn i forsvarslinja vår med engang. Hangeland midt i en sesong hadde blitt katastrofe. Kanskje til sommeren. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 Hva tenker dere om Raul Albiol? Tror dere at det kunne vært noe? Vet at det blir litt random å bare slenge hann inn i diskusjonen, men han får vel ikke spille i Real? Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 For treg, vi må ha inn enn stopper som passer inn i forsvarslinja vår med engang. Hangeland midt i en sesong hadde blitt katastrofe. Kanskje til sommeren. Selv kunne jeg tenkt meg Samba. Stor som Hangeland, men også umenneskelig sterk. Har også mer tempo i kroppen og er yngre enn Hangeland. Ville også kostet mindre enn nordmannen. Lenke til kommentar
Urmaker Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Dette blir egentlig bare ønsketenkning. Slik jeg ser det er det veldig lite sannsynlig at Wenger henter inn en ny stopper. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå