Havard_92 Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Egentlig objektiv i denne kampen... men må bare få det ut... JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAADAAAAAAAAAAAAAA!!!! Lenke til kommentar
fakey Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 JAAAAA SYKT av Walcott. Rett og slett SYKT! Jaja, flakser seg videre som vanlig. Lenke til kommentar
Havard_92 Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Haha, fordømrade flakslaget liverpool slår tilbake med feildømt straffe. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Det skal faen ikke være mulig? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 At det er mulig.. Han svensken skal faen meg få mye pepper! FITTEDOMMER! Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Er så forbanna typisk Liverpool. Arsenal får ikke straffe (klar), Liverpool får en billig... Men hva sa jeg om Walcott inn... Nå mangler det bare at persie netter. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Dommerne som har ødelagt dette for Arsenal gjennom to kamper. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Her skal faen meg dommerne påta seg noe av skylda. Lenke til kommentar
fox Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Her var Liverpool faen meg helt patetisk!!!!!!!!!!!!! Filming for faen! Jeg har aldri likt Chelsea men skal heie på dem, for Liverpool fortjener det ikke... TWAT You see. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Ufattelig synd for Theo at det fantastiske løpet hans ikke var nok. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Utrolig av dommeren, og Adebayor. Hvordan ihuleste bommet han der når han fikk den servert på sølvfat? Ikke bare dommeren som ødela for Arsenal Men fy faen, jeg hater at Pool er i semien. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Hva har alle verdens dommere i mot Arsenal? Helt latterlig at vi alltid får noe sånn piss i mot oss! Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 hardbarka United fan, men i kveld sympatiserer jeg med dere. Fy faen så uflaks dere har hatt i disse oppgjørene. Hadde jeg vært Wenger hadde jeg klikka MAX på dommerstanden. Faktisk skandale dømming x2... Lenke til kommentar
fox Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Når vi blir slått ut, har jeg ikke problem å godta med mindre motstand jukser for å komme seg videre. Som Liverpool gjorde idag, KVALM! Tragisk at de kan juble uten samvittighet, de kan bare suge min penis. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Bare sånn by the way, folkens, så hadde vi fått straffe om Babel ikke hadde scoret mot slutten uansett. Fabregas hang jo på slep etter skjorta hans. Så slutt å skyt dere selv i foten når dere snakker om juks, for det Fabregas gjorde der var skittent. Takk for kampen. Vi gikk etter min mening fortjent videre. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Hadde ikke liverpool fått straffe, så hadde ikke arsenal trengt å kjøre alle man i angrep, og dermed hadde ikke situasjonen der oppstått. Så det blir jo uansett bare spekulasjonspølseri. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Det vedkjenner jeg Lenke til kommentar
fox Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Bare sånn by the way, folkens, så hadde vi fått straffe om Babel ikke hadde scoret mot slutten uansett. Fabregas hang jo på slep etter skjorta hans. Så slutt å skyt dere selv i foten når dere snakker om juks, for det Fabregas gjorde der var skittent. Takk for kampen. Vi gikk etter min mening fortjent videre. Målene deres kom aldri fra like faktisk angripspill som vårs, hysj på deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå