Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 (endret) Ohh, det siste bildet der Endret 14. januar 2011 av Slettet-PJ426FqLv6 Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Wellington som blir presentert av Levante, etterfulgt av noen skryteklipp: http://www.youtube.com/watch?v=SHAiaEncq8s Håper så inderlig at denne karen får arbeidstillatelse i sommer. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Mye broluv mellom Arsenalspillere på twitter i kveld! jack_wilshere Jack Wilshere Jack and theo v sami and gibbo! On fifa! Will let u no who wins! cesc4official Cesc Fàbregas Soler @jack_wilshere Guys wait for me and carlos!!! We are on fire!!! We are coming!!! Persie_Official Robin van Persie jack is rubbish on fifa it looks like he is only playing with his right foot!! Hahhahaha only kidding he looks sharp good sign 4 tomorrow! jack_wilshere Jack Wilshere @Persie_Official is to old to play fifa with us! Haha Persie_Official Robin van Persie Haha that's true, I'm from a older generation. At least I can order drinks 4 my friends anywhere. Jack's still struggling on this1 hahahahah jack_wilshere Jack Wilshere @Persie_Official haha thats true! Persie_Official Robin van Persie That's 2-1 final time 4 rvp hahah only joking ofcourse. Love my little brother @jack_wilshere!! Sleep well twitts, off to bed now. jack_wilshere Jack Wilshere Dont worry will be 2-2 soon! Night @Persie_Official ! cesc4official Cesc Fàbregas Soler I just got into the room and i see THIS!!! Have a word with Theo... http://yfrog.com/h7ic7tgj <<<--- cesc4official Cesc Fàbregas Soler C&C The magic couple!! Well done Carlitos!! Undefeated!! cesc4official Cesc Fàbregas Soler We are a couple, not a duo! Night guys! cesc4official Cesc Fàbregas Soler They are all in bed. Now it‘s my turn. Bonne nuit! Er så mye innuendo i twitrene til Cesc at jeg ikke vet hvor jeg skal starte! 8 Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Tydelig at det er mange som går godt sammen i Arsenal-leiren. Liker fotarbeidet til Wellington Silva, man ser han er brasilianer. Får prøve og få med meg en Levante-kamp, men lurer på hvor mye han får spille. Levante har vel et par spisser til på lån. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Caicedo har hvertfall "bøttet inn" på lån fra Man City. Akkurat nå skulle jeg ønske vi(West Ham) hentet han på lån framfor Obinna. Morro å se Arsenal-gutta på twitter. Bildet til Cesc var flott. Høres ut til å være en god tone mellom de. Cesc er sikkert fornøyd i Arsenal om de ikke vil selge til sommeren, det er bra. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Jeg likte brillene til Walcott. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Moro at de ikke har annet og gjøre på en og spille Fifa på hotellet Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Jeg likte brillene til Walcott. 2'nd. Vis jeg noensinne klarer å vokse fullskjegg skal jeg få meg slike Lenke til kommentar
Elastico Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Etter redsel for en umotivert Cesc som vil bort til Spania skal det ikke mer til for å roe nerva. Deilig å se gutta kødde og ha det morro. Synes uansett Fab har vært vår bestemann i de siste kampene, og at formen er på god vei tilbake. Let's hope! Det skal altså ikke mer en Twitter til.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Jack Wilshere interview “I’ve been there since I was nine or 10. It feels like I’ve always been there, the club’s been great to me and I feel I owe them that to be there and to stay around. “As long as I’m in the team and I’m happy, then why not? Hvertfall en som har planer om og bli Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 (endret) "Arsène Wenger har benektet at klubben er interessert i Southamptons 17-åring Alex Oxlade-Chamberlain. Det er gode nyheter for Liverpool som også sikler etter stortalentet. På den samme pressekonferansen slo Wenger fast at Andrej Arsjavin (ønsket av Juventus) og Manuel Almunia (ønsket av spanske klubber) ikke får lov til å forlate klubben i dette overgangsvinduet på grunn av Arsenals tøffe kampprogram." Endret 15. januar 2011 av andre3028 1 Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Hvor har du lest det? Senest i går sa Wenger at han muligens kom til å bli solgt, og at han ikke kom til å erstatte ham. Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 ja jeg håper for all del at det ikke er sant. Vi klarer oss med 2 keepere Skulle de bli skadet, kan vi da hente Mannone tilbake eller? Ser ut som spillerne koser seg med Henry på treningsfeltet og lærer mye av han. http://www.tv2sporten.no/fotball/england/premierleague/wenger-tror-arsenalangriperne-laerer-av-aa-trene-med-henry-3388443.html Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 ja jeg håper for all del at det ikke er sant. Vi klarer oss med 2 keepere Skulle de bli skadet, kan vi da hente Mannone tilbake eller? Mannone recently extended his loan deal with Hull until the end of the season. Wenger is not sure whether he can recall him. “It is a complicated question to answer because I don’t think we are [able to],” he said. “We had to make a decision at the time before we knew Almunia was going out or not. I didn’t want the problem of bringing Vito back and being No 3 so we took the gamble. I think we can bring him back only in the case of exceptional injury.” Szczesny og Fabianski burde holde i massevis uansett. Ingen av dem er særlig skadeplagede. I verste fall kan vi bruke Emilio Martinez, som virker som et stort keepertalent. Lenke til kommentar
Vestaa Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 (endret) Ehm, vi har da James Shea. Satt på benken mot Ipswich. edit: http://www.youtube.com/watch?v=tpG9ub5GSis :!: Endret 15. januar 2011 av Vestaa Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Martinez er et mye større talent enn Shea. Lenke til kommentar
Vestaa Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Enig, men Shea er eldre og har mer erfaring så han står fremst i køen. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 “I think Almunia will stay, then we have three goalkeepers. People want us to have four, five, six, I don’t know. “We have a young Argentinean boy [Emilio Martinez] as well who is very good. We have plenty of goalkeepers, I think a club who works well can produce good goalkeepers.” Tja. Virker som om Wenger foretrekker Martinez. Tror uansett ikke at noen av dem får spilletid denne sesongen. Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 ber til gud om at den 11'eren vi stilte med idag holder seg skadefri til møtet mot Barcelona. Har så lyst å se våres sterkeste lag mot Barca sitt og hvordan vi klarer oss mot dem. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå