LarsP Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Uenig, den beste førsteelleveren finner man på Stamford Bridge. I alle fall på papiret. Den beste stallen er det vel Manchester City som har (om de ikke har det nå, så kommer de vel til å ha det ved slutten av overgangsvinduet). Lenke til kommentar
Elastico Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Klar for kamp nå! Lykke til alle Gooners! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Arsenal sitt backuplag er hakket bedre enn United sitt. Ikke glem at vi har en backupkeeper i verdensklasse. Er du virkelig seriøs nå? 2 Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Wellington loaned out to Spanish side Levante Awesome! Hadde virkelig ikke forventet at han skulle lånes ut til La Liga allerede nå. Det blir nok begrenset med spilletid i starten, men det hadde vært ufattelig gøy om han klarte å markere seg i løpet av sesongen. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 4-5 mål mot Barca så er jeg fornøyd 1 Lenke til kommentar
Urmaker Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Arsenal sitt backuplag er hakket bedre enn United sitt. Ikke glem at vi har en backupkeeper i verdensklasse. Er du virkelig seriøs nå? Ja. Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Damelaget skal til Norge http://gunners.no//content/article.aspx?id=831 Faen at det ikke er i Bergen, ellers skulle jeg dradd å sett en kampn Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Haha.. Driter så jævlig i damelaget. 1 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Haha.. Driter så jævlig i damelaget. 1 Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 gjør jo forsåvidt jeg og. Men hadde vært litt stas å sett de knuse stabæk da Men å reise halve landet for å se det? Mehh... Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Bare to dager til neste kamp for dere å revensjere dere på, men jeg håper dere går på en smell. Tror dere skjønner hvorfor Kan hjelpe til/fikse kamptråd. Tror dere vil møte et sterkere West Ham enn på lenge, nå med en habil forsvarsrekke tilbake. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Bare to dager til neste kamp for dere å revensjere dere på, men jeg håper dere går på en smell. Tror dere skjønner hvorfor Kan hjelpe til/fikse kamptråd. Tror dere vil møte et sterkere West Ham enn på lenge, nå med en habil forsvarsrekke tilbake. Ganske sikker på at den kampen ender uavgjort. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Kan hjelpe til/fikse kamptråd. Tror ikke jeg får tid til å lage kamptråd, så du kan svært gjerne gjøre det. Injury news for Arsenal finner du her, og jeg tipper at vi starter med dette laget: Wojciech Szczesny Emmanuel Eboue - Johan Djourou - Laurent Koscielny - Gaël Clichy Cesc Fábregas - Alex Song - Jack Wilshere Theo Walcott - Robin van Persie - Andrei Arshavin Hvis ikke du heller har tid til å lage hele tråden, kan du eventuelt skrive West Ham-delen og sende den på PM, så ordner jeg resten. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Flott det. Fri imorgen, så skal nok finne meg tid til å gjøre det. Gleder meg til kamp, har en god følelse faktisk, av en eller annen grunn. Lenke til kommentar
fox Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Kan hjelpe til/fikse kamptråd. Tror ikke jeg får tid til å lage kamptråd, så du kan svært gjerne gjøre det. Injury news for Arsenal finner du her, og jeg tipper at vi starter med dette laget: Wojciech Szczesny Emmanuel Eboue - Johan Djourou - Laurent Koscielny - Gaël Clichy Cesc Fábregas - Alex Song - Jack Wilshere Theo Walcott - Robin van Persie - Andrei Arshavin Hvis ikke du heller har tid til å lage hele tråden, kan du eventuelt skrive West Ham-delen og sende den på PM, så ordner jeg resten. Arshavin? Han suger svett, vil heller ha en annen der enn Arshavin Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Nasri inn for Arshavin så eg jeg fornøyd. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Selvfølgelig skal Nasri spille Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Selvsagt skal det stå Nasri! Liten leif fra min side. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 :love: :love: :love: :love: 8 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå