andre3028 Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 "Arsenal's out-of-favour keeper Manuel Almunia is a target for Turkish side Galatasary. (News of the World)" Gi gass! Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Hvis jeg bestiller Wolves-billetter gjennom Red Membership, har jeg mulighet til å avbestille de dersom jeg ikke får tak i Barca-billetter? Jeg drar kun hvis jeg får billetter til Barca-kampen. Hvis ikke, tar jeg heller turen utpå våren en gang. Vi har funnet billetter til barca kampen. 2 500kr. Tror vi bestiller de. Så da blir det Wolves, barca og muligens en FA cup kamp :)Må til banken å ta lån til turen, men lett verdt det. Nå hadde jeg tenkt å forsøke å få billetter til Barcelona-kampen via Red Membership, til normalpris. Vet at sjansene er små, men jeg må bare prøve. Wolves-kampen er jo noen dager før Barcelona, så derfor lurte jeg på om det gikk an å kansellere, i tilfelle jeg ikke får Barca-billetter. Anyone? Lenke til kommentar
Vestaa Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Arsenal/Leeds vs Huddersfield i FA-Cup Runde 4. Håper Afobe putter! Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 "Arsenal's out-of-favour keeper Manuel Almunia is a target for Turkish side Galatasary. (News of the World)" Gi gass! :dribble: Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Trodde billettene var vekke fra Red membership jeg, men godt mulig at jeg tar feil. Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 (endret) Henry er tilbake i London for å trene med Arsenal i MSL pausen http://www.arsenal.com/news/news-archive/thierry-henry-training-with-arsenal-squad Endret 10. januar 2011 av andre3028 2 Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 cesc4official Cesc Fàbregas Congratulations to Mr Arsene Wenger 4 being nominated Best Coach of the decade. What an achievement that is. Proud to be one of his players! Liker at kapteinen går ut tidlig og gratulerer! Et godt eksempel for andre, og all ære til Wenger! Lenke til kommentar
Urmaker Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 I det tette kampprogrammet har det gått opp for meg hvor god og bred stall arsenal faktisk har. Wenger snakker jo om "rotate the squad". I realiteten har vi nesten to fulle lag. Hvilke andre lag har dette? Tidligere har vi blitt kritisert for nettopp dette. "Når skadene kommer" har vært ekspertenes argument til å avskrive arsenal de to forrige sesongene. Vi ser hvilken fremtid Arsenal faktisk har, i motsetning til chelsea og united, som har mye "dødkjøtt". Lenke til kommentar
Latias Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 I realiteten har vi nesten to fulle lag. Hvilke andre lag har dette? VDS Rafael - Ferdinand - Vidic - Evra Valencia - Carrick - Scholes - Nani Rooney - Berbatov PIG O'Shea - Evans - Smalling - Fabio Park - Fletcher - Anderson - Giggs Hernandez - Owen Amos Neville - De Laet - Brown - Hargreaves Bebe - Gibson - Cleverley - Obertan Macheda - Welbeck 3 Lenke til kommentar
Urmaker Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 P.d.d. ser jeg poenget ditt, men ett år fra nå tviler jeg på at stallen er like sterk med mindre Ferguson virkelig bruker penger i de neste overgangsvinduene. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Kan jeg spørre hvorfor du tror det? Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 I realiteten har vi nesten to fulle lag. Hvilke andre lag har dette? VDS Rafael - Ferdinand - Vidic - Evra Valencia - Carrick - Scholes - Nani Rooney - Berbatov PIG O'Shea - Evans - Smalling - Fabio Park - Fletcher - Anderson - Giggs Hernandez - Owen Amos Neville - De Laet - Brown - Hargreaves Bebe - Gibson - Cleverley - Obertan Macheda - Welbeck win. Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 I realiteten har vi nesten to fulle lag. Hvilke andre lag har dette? VDS Rafael - Ferdinand - Vidic - Evra Valencia - Carrick - Scholes - Nani Rooney - Berbatov PIG O'Shea - Evans - Smalling - Fabio Park - Fletcher - Anderson - Giggs Hernandez - Owen Amos Neville - De Laet - Brown - Hargreaves Bebe - Gibson - Cleverley - Obertan Macheda - Welbeck Ingen tvil om at det er god back-up i dette laget heller. Nesten imponert at du fikk til å stille 3 lag med så brukbare spillere. Var flere enn jeg hadde trodd uten å ha tenkt så mye på det. 1 Lenke til kommentar
Zlatan92 Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 (endret) VDS Rafael - Ferdinand - Vidic - Evra Valencia - Carrick - Scholes - Nani Rooney - Berbatov vs. Fabianski Sagna - Vermaelen - Djourou - Clichy Fabregas - Song - Wilshere Walcott - RvP - Nasri Arsenal vinner her klart. _______________________________________ PIG O'Shea - Evans - Smalling - Fabio Park - Fletcher - Anderson - Giggs Hernandez - Owen vs. Szczcesny Eboue - Squillaci - Koscielny - Gibbs Rosicky - Ramsey - Denilson - Diaby Bendtner - Chamakh Arsenal vinner ________________________________________ Amos Neville - De Laet - Brown - Hargreaves Bebe - Gibson - Cleverley - Obertan Macheda - Welbeck Her taper arsenal.. For et lag Arsenal har! Endret 12. januar 2011 av Zlatan92 Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Haha, jeg prøver å holde meg så saklig som mulig, men noen ganger er det bare på sin plass å le. Se bakre femmeren versus hverandre, lol. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Vis at dere også har det i beina! Forslag om fotballcup for oss brukere i Premier League-delen! Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Jeg blir kvalm av hvordan noen av dere United-supportere oppfører dere i blant. Greit nok at dere er uenige, men kom heller med argumenter i stedet for de forferdelig arrogante "jeg har rett, du er latterlig"-postene. Når det er sagt, så er ikke jeg heller enig med Zlatan-duden. Det skiller ikke mye mellom backuplagene, men dere har det beste førstelaget. 8 Lenke til kommentar
Urmaker Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Arsenal sitt backuplag er hakket bedre enn United sitt. Ikke glem at vi har en backupkeeper i verdensklasse. Kan jeg spørre hvorfor du tror det? Fordi minst 7-8 av de spillerne dere nevner er daukjøtt. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Og fordi VDS og Neville legger opp, mens Giggs, Scholes og Hargreaves ikke kommer til å holde lenge heller. Laget til Man Utd er sterkere enn Arsenal. Med tanke på utviklingen til Rafael, Anderson, Nani og Berbatov, har de det beste laget(og stallen) i ligaen pr dags dato. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå