Urmaker Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Jeg har etterspurt en diaby-avatar. noen som kan mekke? Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Syns du kan ha den der avataren, jeg. Du bytter ganske så ofte. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Jeg har etterspurt en diaby-avatar. noen som kan mekke? Fant ikke mange bra bilder. Hvis du finner et bra bilde kan jeg lage en, men for å være helt ærlig synes jeg du burde beholde den du har. Begynner å forbinde den med deg nå. Lenke til kommentar
Urmaker Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Ok, godt at jeg har opparbeidet meg et navn her holder meg til den jeg har da! Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 http://www.talksport.co.uk/sports-news/football/4350/6/walcott-i-dived-attempt-win-penalty Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Det er allerede tatt opp i kamptråden. Skuffende av Walcott, men det var ikke på noen måte avgjørende, og han er i det minste mann nok til å beklage seg. Han har aldri gjort noe lignende før, og det virker ikke som om han har planer om å gjøre det igjen. Spillere diver hele tiden, men få er så ærlige at de innrømmer det i etterkant. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Hehe, selv Ronaldo innrømte at han filmet ved minst en anledning, så creds for ærligheten får han ikke av meg. Actions speaks louder than words. Syntes ikke Walcott er så fæl på filmtriksene vanligvis. Robin Van Persie derimot... herregud. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Jeg syns ikke van Perise er ille, Gold. Er spent på om du klarer å finne andre situasjoner enn det omdiskuterte frisparket mot Birmingham. Robin er på langt nær så ille på filmingen som du skal ha det til. Chamakh, derimot. Han har hatt noen som var veldig på kanten. Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 han er langt ifra værst. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Hehe, selv Ronaldo innrømte at han filmet ved minst en anledning, så creds for ærligheten får han ikke av meg. Actions speaks louder than words. Syntes ikke Walcott er så fæl på filmtriksene vanligvis. Robin Van Persie derimot... herregud. Ronaldo kastet seg som en drittunge hver gang noen var nær ham. Walcott har divet én gang, og innrømmet det med en gang etter kampen, selv om ingen andre la merke til det en gang. Skjønner forresten ikke hvorfor du trekker frem van Persie, når dere har en diver i klubben som er verre enn noen. http://www.youtube.com/watch?v=0XpEoCvW2Wo http://www.youtube.com/watch?v=prncWfmTQqE http://www.youtube.com/watch?v=lP-_es_sbKI http://www.youtube.com/watch?v=QA47ZTBnlyw Kvalmere type skal du se lenge etter. 8 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Nani er by far den verste i Premier League. 6 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Rart ingen nevner Eboue. Han er jo mesteren. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Hvis jeg bestiller Wolves-billetter gjennom Red Membership, har jeg mulighet til å avbestille de dersom jeg ikke får tak i Barca-billetter? Jeg drar kun hvis jeg får billetter til Barca-kampen. Hvis ikke, tar jeg heller turen utpå våren en gang. Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Hvis jeg bestiller Wolves-billetter gjennom Red Membership, har jeg mulighet til å avbestille de dersom jeg ikke får tak i Barca-billetter? Jeg drar kun hvis jeg får billetter til Barca-kampen. Hvis ikke, tar jeg heller turen utpå våren en gang. Vi har funnet billetter til barca kampen. 2 500kr. Tror vi bestiller de. Så da blir det Wolves, barca og muligens en FA cup kamp :)Må til banken å ta lån til turen, men lett verdt det. Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Jeg syns ikke van Perise er ille, Gold. Er spent på om du klarer å finne andre situasjoner enn det omdiskuterte frisparket mot Birmingham. Robin er på langt nær så ille på filmingen som du skal ha det til. Chamakh, derimot. Han har hatt noen som var veldig på kanten. Chamakh har vell ikke divet noe som jeg kommer på atm. bare fallt veldig lett. Rart ingen nevner Eboue. Han er jo mesteren. Det kalles fall teknikk Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Nani er by far den verste i Premier League. Finnes ingen værre en den kvalmingen der. 1 Lenke til kommentar
Vestaa Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Det virker som Drogba har lagt det fra seg denne sesongen. Nani er soleklart værst i PL når det kommer til filming og overspilling, dagen han forlater balløya burde bli nasjonal flaggdag. 3 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Drogba? Nei, Nani er værre. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå