Xanman Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Si i fra hvis jeg skal endre på noe. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Cannabis found in a painting of Emmanuel Adebayor :!: Det forklarer vel hvorfor han ikke har spilt på en stund. Ser ut som han ikke har noe valg enn å spille for Ajax Amsterdam. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 The painting of Manchester City's former Arsenal star was addressed to a property in Tottenham. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 :!: :!: Ikke faen om dette er tilfeldig ! Lenke til kommentar
Populært innlegg Big Tone Skrevet 6. januar 2011 Populært innlegg Del Skrevet 6. januar 2011 10 Lenke til kommentar
Vestaa Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Blir lettere rørt av det bilde der. Siste nytt: Vela, Gibbs og Ramsey tilbake i troppen mot Leeds. RvP, Nasri, Koscielny og Wilshere blir hvilt. Wenger sier han vil gjøre mange bytter til helgens kamp. Wenger vil låne ut Vela, JET og Wellington. Vela skal lånes ut til en engelsk klubb mens Wellington skal lånes ut til en spansk klubb for å få innvilget arbeidstillatelsen. 1 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Blir lettere rørt av det bilde der. Siste nytt: Vela, Gibbs og Ramsey tilbake i troppen mot Leeds. RvP, Nasri, Koscielny og Wilshere blir hvilt. Wenger sier han vil gjøre mange bytter til helgens kamp. Wenger vil låne ut Vela, JET og Wellington. Vela skal lånes ut til en engelsk klubb mens Wellington skal lånes ut til en spansk klubb for å få innvilget arbeidstillatelsen. Wellington kommer vi aldri til å få se i Arsenaldrakt. Han kan ikke spille for oss før han er 21 og da er nok løpet kjørt. 1 Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Blir lettere rørt av det bilde der. Siste nytt: Vela, Gibbs og Ramsey tilbake i troppen mot Leeds. RvP, Nasri, Koscielny og Wilshere blir hvilt. Wenger sier han vil gjøre mange bytter til helgens kamp. Wenger vil låne ut Vela, JET og Wellington. Vela skal lånes ut til en engelsk klubb mens Wellington skal lånes ut til en spansk klubb for å få innvilget arbeidstillatelsen. Wellington kommer vi aldri til å få se i Arsenaldrakt. Han kan ikke spille for oss før han er 21 og da er nok løpet kjørt. 2 Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Wellington kommer vi aldri til å få se i Arsenaldrakt. Han kan ikke spille for oss før han er 21 og da er nok løpet kjørt. Det er godt mulig at vi anker avgjørelsen til sommeren, og da har vi en god meget god sak. Dessuten er det utrolig mange gode spillere som har utviklet seg i Spania. Hvis Wellington er god nok, ser jeg ingen grunn til at han ikke skal kunne slå i gjennom i La Liga etter hvert. Lenke til kommentar
wûst Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Hvorfor har vi en god sak? Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Hvorfor har vi en god sak? Fordi FIFA indikerte på alle mulige måter at Wellington skulle få et "special talent"-visa. Det var bare formaliteter igjen, før FIFA plutselig trakk seg. Wellington lånes sannsynligvis ut til et Segunda-lag om ikke så lenge, og hvis han oppfører seg fint og imponerer, er det absolutt håp. Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 sweet bilde, lyst å lage avatar av rvp og walcott bildet Le professeur som Big Tone posta? Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Here you go: thanks pus Men fila blei for stor fikk eg opp Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 jess, tusen takk Blei sweet Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Pluttselig angret jeg på at jeg skiftet avatar! Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 kan ikkje du ha bildet av bergkamp og henry da thomas? så har eg den som eg har? blir uber Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Har jo nettopp skifta ifra det bilde for å støtte my man Clichy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå