wûst Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 (endret) Aldri mer jäger, fyfaen Dritdigg med kamp i dag btw Endret 1. januar 2011 av Sattern Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Sattern! Du må være mer aktiv her inne! Btw så er jäger konge. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Jäger er bare noe forbanna piss. Eneste det duger til er jäger-bomb, selv om det også smaker temmelig piss. Uff. Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Drinktips: Jägerslush. Herrejesus så digg det er. Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 For en gangs skyld er jeg ganske sikker på seier mot City 1 Lenke til kommentar
Urmaker Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 For en gangs skyld er jeg ganske sikker på seier mot City Nice mann! Liker holdningen (helt enig forresten) Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Le prof, kamptråd? Skal lage en i løpet av dagen. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Det skal du slippe å gjøre! 3 Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 (endret) http://www.youtube.com/watch?v=qkmh_KSkAvI&feature=related Satser på at Chamakh lærer seg engelsk etterhvert . Edit: tror han sier noe ala: "Are you fucking kidding me?" På en vennlig måte, selvsagt. Endret 3. januar 2011 av Torstein 1 Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 http://www.arsenal.com/news/news-archive/wenger-delighted-by-good-shape-of-squad Sjelden sett en mer åpenbar jinx. Lenke til kommentar
Vestaa Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 @Jack_wilshere: "Bring Becks to Arsenal what a great Example he would be for all of us!His professional attitude,ability and experience!love 2 work with him!" Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Becks hadde aldri signert en låneavtale for dere, men jeg skjønner godt at Wilshere ønsker han. Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 (endret) Becks hadde aldri signert en låneavtale for dere, men jeg skjønner godt at Wilshere ønsker han. Han trente nå med oss en stund. Du skal nok ikke være for sikker på folk du ikke kjenner personlig. Mye rart som skjer i verden. Sånn på en annen side trenger vi ikke Beckham i det hele tatt. Jeg mener at vingene med Nasri og Walcott er noe av det beste vi har i elleveren. Vi har også god backup. Er det noen som skal inn nå, så burde det være i forsvaret. Han ser lykkelig ut gitt. Endret 4. januar 2011 av -Lasse Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 (endret) @ 53Szczesny53 I find it weird that people tell me I shoudn't share my thoughts about football on twitter just because I'm a footballer. If someone doesn't want to know what I think about football then go and follow Katie Price. I write to true Arsenal supporters Er 2 dager gammelt da, men jeg syns det er helt greit at Chesney deler meningene sine om dommeravgjørelser etc. på twitter. edit: Cesc hadde en interessant tweet også. Hvem tror dere det er? Don‘t be scared if tomorrow you see a new player in the squad...... Endret 4. januar 2011 av Torstein Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 (endret) Noen som har sett likheten mellom old school 'arry og Erlend Mamelund. Kom til å tenke på det nå som jeg såg Norge-Sverige. Litt dårlig eksempel av Mamelund i grunn, men orket ikke finne noe annet. Endret 4. januar 2011 av Iceman #10 Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 edit: Cesc hadde en interessant tweet også. Hvem tror dere det er? Don‘t be scared if tomorrow you see a new player in the squad...... It's Alex Song, who has a brand new hair style. I følge J. Sandersons twitter. Andre tror at det er Miyaichi, men det er nok litt for tidlig for ham. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Skuff! Eller, jeg ble litt spent på sveisen til Alex nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå