fox Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Jeg tror og veit at vi kommer til å tape idag, jeg er bare realist. Du kan godt ha en dårlig følelse angående kampen, men du veit ikke noe som helst om utfallet! Latterlig å gi Eboué klippekort på kanten. Sant nok, men jeg er nokså sikker. Har aldri følt meg så elendig faktisk, se på laget for faen! Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Diaby har starta matchen veldig bra. Syntes Arsenal i det hele tatt har spillt veldig godt i åpningen Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 haha, quoter meg selv ^^ Faen gutta, dere rundspiller Liverpool med stor R. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Fantastisk åpning, og nå står det jaggu 1-0. Eboué har også gjort sitt ytterste for å imponere meg og andre, og har så langt lyktes i mine øyne. Lenke til kommentar
Havard_92 Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 100% fortjent. Pool har jo blitt rævkjørt samtlige 12 min. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Total overkjøring akkurat nå. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Og nå blir det kontringer... Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Eboué har også gjort sitt ytterste for å imponere meg og andre, og har så langt lyktes i mine øyne. Støtter denne jeg. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Gikk glipp av Gallas' teamtalk i oppvarminga, så hvis noen finner klipp så vil jeg gjerne ha. Lenke til kommentar
slettet_konto Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 mye offside på Arsenal Lenke til kommentar
fakey Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Der skulle vel Masche hatt oransjt kort. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Pool er i stoooore problemer nå. Dere rompekjører dem. Lenke til kommentar
slettet_konto Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 mye offside på Arsenal Lenke til kommentar
Atald Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Med slikt spill som gutta viser i dag, hadde ligagullet fortsatt vært innenfor rekkevidde. Lenke til kommentar
fox Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Det plager meg jævlig at baklengsmål er unødvendig som vanlig! Vi skulle ha hatt keeperspark istedenfor å lage innkast så corner! Det er typiskt Arsenal, hva blir det neste? Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Hva er det Andrè Bergdølmo snakker om?! Motsier Solèr i alt han sier og kommer hele tiden med påstander om at Liverpool overkjører Arsenal i andre omgang. Få Bergdølmo ut! Edland Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Hva er det Andrè Bergdølmo snakker om?! Motsier Solèr i alt han sier og kommer hele tiden med påstander om at Liverpool overkjører Arsenal i andre omgang. Få Bergdølmo ut! Edland Sier jo litt at han er "ekspert" i TV3. foruten Solér så er hele gjengen fullstendig inkompetente. Stokke og Davidsen også... Torés og Skartel - Oh my... Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 (endret) Kjør innpå med Persie og Walcott, Wenger! Jeg hadde rett med Diaby og Eboue og vedder på at jeg scorer med denne også. Edit: Wenger og Game er på bølgelengde i dag. Persie putter!! Endret 8. april 2008 av The Game Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Å SATAN FOR ET ANGREP!!! JAAAA!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå