Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!

Anbefalte innlegg

Red members er ikkje garantert billettar i CL på same måte som i PL, så sjansane er veldig små. :/

Men ikke umulig altså? Kan jo bare prøve for å se om det går. Jeg har aldri kjøpt billetter via RM, hvordan fungerer det egentlig? Når får man vite om man har sikret billettene?

Til kampar i PL blir billettkjøp opna for RM ein månad (klokka 10 på dagen) før kampen, reknar med det er likeins i CL. På mange kampar må du vere klar med ein gong billettkjøpet opnar. Du går ganske enkelt inn på "tickets" på arsenal.com, trykker på der det står "buy now" (på kva kamp som helst eigentleg), loggar inn med brukarnamn/passord (kan variere når du blir spurt om å logge inn), veljer kamp, veljer kvar du vil sitje, og betalar for billetten. Det er nok ikkje umogleg å få billettar til Barcelona, men eg reknar med det er svært små sjansar for det. Skal prøve sjølv. ^^

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ok dette er litt far out, men er det noen som vet hvordan mulighetene er for å se fotball i Egypt? Skal på Nilen-cruise i jula... Aner ikke hvor jeg befinner meg den 27. Søkte litt på nett, og det virker som om folk i Kairo ihvertfall er generelt gira på fotball, men er det noen som vet hvordan det er i landet forøvrig?

• Liker 1
Lenke til kommentar

Today, we have 27 %. Our objective is to bring that up to a blocking stake of 29.9 %. And from there, we will just keep looking. You can never tell about what happens in life.

Alisher-Usmanov_2442403.jpg

Glem det, ditt feite svin. Jo før Silent Stan kjøper opp klubben, jo bedre. Usmanov gjør meg kvalm.

Endret av Le Professeur
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Idiotisk om det skjer. Bould fortjener jobben klart, kanskje tilogmed Brady, men tror kanskje at han allerede har sagt nei engang(?).

Helt klart at Bould burde bli Wengers nummer to. Han har langt mer erfaring i management enn Grimandi som kun har vært speider for Arsenal. Bouldie er også eldre og har langt mer å vise til både som spiller og trener enn det jeg føler Grimandi har.

Eneste grunnen til at jeg ser Grimandi blir nummer to ovenfor Bouldie er fordi han er fransk og at Wenger alltid har digget fyren.

Forøvrig har Liam Brady slitt med helsa så han er nok uaktuell anyway..

@niko.

Van Persie er da også en knakanes kjekk kar! :p

Endret av Mavado
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...