TomWhittaker Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Red members er ikkje garantert billettar i CL på same måte som i PL, så sjansane er veldig små. :/ Men ikke umulig altså? Kan jo bare prøve for å se om det går. Jeg har aldri kjøpt billetter via RM, hvordan fungerer det egentlig? Når får man vite om man har sikret billettene? Til kampar i PL blir billettkjøp opna for RM ein månad (klokka 10 på dagen) før kampen, reknar med det er likeins i CL. På mange kampar må du vere klar med ein gong billettkjøpet opnar. Du går ganske enkelt inn på "tickets" på arsenal.com, trykker på der det står "buy now" (på kva kamp som helst eigentleg), loggar inn med brukarnamn/passord (kan variere når du blir spurt om å logge inn), veljer kamp, veljer kvar du vil sitje, og betalar for billetten. Det er nok ikkje umogleg å få billettar til Barcelona, men eg reknar med det er svært små sjansar for det. Skal prøve sjølv. ^^ Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Alright, skal definitivt prøve. Lenke til kommentar
Urmaker Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Ok dette er litt far out, men er det noen som vet hvordan mulighetene er for å se fotball i Egypt? Skal på Nilen-cruise i jula... Aner ikke hvor jeg befinner meg den 27. Søkte litt på nett, og det virker som om folk i Kairo ihvertfall er generelt gira på fotball, men er det noen som vet hvordan det er i landet forøvrig? 1 Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Det var ikke noe problem i Sharm el-Sheikh/Naama Bay, så jeg regner med at du skal klare å finne noe i Kairo. Her er det en liste av aktuelle puber, det virker som det er mange i britisk stil, så fotball må vel være på agendaen der. Du kan også høre rundt med de lokale. 1 Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 (endret) Today, we have 27 %. Our objective is to bring that up to a blocking stake of 29.9 %. And from there, we will just keep looking. You can never tell about what happens in life. Glem det, ditt feite svin. Jo før Silent Stan kjøper opp klubben, jo bedre. Usmanov gjør meg kvalm. Endret 21. desember 2010 av Le Professeur 2 Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 http://www.youtube.com/watch?v=HMRmkQX9i1E&feature=sub Lenke til kommentar
Urmaker Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 (endret) Djourou got style! Endret 22. desember 2010 av Urmaker Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Ryktes om at Gilles Grimandi blir vår nye assistent manager etter denne sesongen. Hadde vært trist å se Patrice dra etter så mange år i klubben. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Ser ut som uttrykksløse Vermalen kun drømmer om at buffeen lever opp til resten eventen. Min type det der. 1 Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 (endret) Vermalen må være den kjekkeste fotballspillern jeg har sett. (Sammen med Berbatov .. såklart.) Endret 22. desember 2010 av niko. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Idiotisk om det skjer. Bould fortjener jobben klart, kanskje tilogmed Brady, men tror kanskje at han allerede har sagt nei engang(?). Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 (endret) Idiotisk om det skjer. Bould fortjener jobben klart, kanskje tilogmed Brady, men tror kanskje at han allerede har sagt nei engang(?). Helt klart at Bould burde bli Wengers nummer to. Han har langt mer erfaring i management enn Grimandi som kun har vært speider for Arsenal. Bouldie er også eldre og har langt mer å vise til både som spiller og trener enn det jeg føler Grimandi har. Eneste grunnen til at jeg ser Grimandi blir nummer to ovenfor Bouldie er fordi han er fransk og at Wenger alltid har digget fyren. Forøvrig har Liam Brady slitt med helsa så han er nok uaktuell anyway.. @niko. Van Persie er da også en knakanes kjekk kar! Endret 22. desember 2010 av Mavado Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Årets medlem i Premier League-kategorien - Finale Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 "RT @VegardJH: Da er den tidligere Highbury-helten Ray Parlour klar for vårt Premier League-studio på Boxing Day. #2pl" Lenke til kommentar
Elastico Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 http://www.youtube.com/watch?v=HMRmkQX9i1E&feature=sub Skulle gjerne sett Fabregas i det samme humøret på banen. Ingen ting jeg ønsker meg mer til jul enn å se kapteinen vår briljere på midten. Kjempekamp mot Chelsea er den soleklart beste julegaven! Fabregas! All I want for Christmas is you! 2 Lenke til kommentar
Vestaa Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Arsenal - Stoke spilles tirsdag 22. Februar, 3 dager etter femte runde i FA cupen og 4 dager før Carling Cup finalen. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Fantastisk. FUCK blizzards og pysete engelskmenn. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 God jul all i hopa ! Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 God jul ja Stoke kampen kunne nest ikke kommet på et bedre tidspunkt.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå