Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!

Anbefalte innlegg

Det der var en rubbish ass artikkel, ey baba. Postet du den for å vise at du er enig? I hvilket univers passer Roger Johnson og Hangeland inn i Arsenals spillestil? Og Mascherano? Hva er galt med Song? Venstrebackproblemet/Clichy nevnes ikke engang, mens Koscielny blir stemplet som flopp, noe jeg finner svært strengt og urettferdig. Jeg er enig i at han har vært en usikkerhet i forsvaret, men jeg er villig til å gi ham tid for jeg ser potensialet. Når alle er skadefrie syns jeg dette er en meget god lagoppstilling:

Fabianski/Szczesny

Sagna - Squillaci - Vermaelen - Clichy

Song

Cesc - Diaby

Nasri - RvP - Arshavin

Vi må også bare innse at Wenger aldri kommer til å hente en under-30 år gammel keeper. Han har enorm tro på Szczesny og synes tydeligvis at Fabianski er en grei løsning frem til Tech9 vokser opp og får førstelagsplassen. På det offensive planet har vi god bredde med spillere som Wilshere, Rosicky, Denílson, Walcott, Chamakh, Bendtner, Vela etc. Eneste plassen vi mangler skikkelig backup er defensiv midt. Song må vel snart sone et par karantener, og gud forby han blir skadet, har vi ingen skikkelig erstatter. Denílson i den rollen mot f. eks. Birmingham borte blir for veikt og latterlig. Jeg vet strengt tatt ikke hvem vi burde gå for i den posisjonen, men har hørt gode ting om Matuidi, som vi kan få billig i januar (kontrakten hans løper ut til sommeren). Han er riktignok ikke så veldig høy (rundt 1,75m), men minner veldig om Makelele etter hva jeg har hørt. I forsvaret må vi få tilbake Verminator ASAP og muligens Keown tilbake som forsvarstrener? Noen må banke inn i Clichys hode at "WHEN IN DOUBT KICK IT OUT", og til de andre "WHEN IN DOUBT PUNCH CLICHY IN THE FACE".

• Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

På ønskelisten min finner du Ibrahim Afellay og en klassekeeper som gjerne har 4-5 år til han fyller 30 :p

Du får Afellay til Emirates, men det er som spiller på Barcelona i 1/8dels finalen. Han er allerede klar for Barca.

Spennende trekning, to lag jeg hadde håpet på at skulle komme langt i turneringen, men nå møtes vi igjen. Barcelona er storfavoritt, men Arsenal er underdog og har alt å vinne, kan ikke avskrives.

Om dere så blir slått ut, så får man mer tid på å sikre godt spill i PL, som jeg tror dere har større sjans til å vinne. Funka for Chelsea ifjor.

Lenke til kommentar

Red members er ikkje garantert billettar i CL på same måte som i PL, så sjansane er veldig små. :/

Men ikke umulig altså? Kan jo bare prøve for å se om det går. Jeg har aldri kjøpt billetter via RM, hvordan fungerer det egentlig? Når får man vite om man har sikret billettene?

I gruppespillet er det ihvertfall lett. Du får til og med flere billetter på ett medlemskap. Det er nok ikke like lett sluttspillet, men det burde vel være mulig å få til noe?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...