invalid_user Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Det der var en rubbish ass artikkel, ey baba. Postet du den for å vise at du er enig? I hvilket univers passer Roger Johnson og Hangeland inn i Arsenals spillestil? Og Mascherano? Hva er galt med Song? Venstrebackproblemet/Clichy nevnes ikke engang, mens Koscielny blir stemplet som flopp, noe jeg finner svært strengt og urettferdig. Jeg er enig i at han har vært en usikkerhet i forsvaret, men jeg er villig til å gi ham tid for jeg ser potensialet. Når alle er skadefrie syns jeg dette er en meget god lagoppstilling: Fabianski/Szczesny Sagna - Squillaci - Vermaelen - Clichy Song Cesc - Diaby Nasri - RvP - Arshavin Vi må også bare innse at Wenger aldri kommer til å hente en under-30 år gammel keeper. Han har enorm tro på Szczesny og synes tydeligvis at Fabianski er en grei løsning frem til Tech9 vokser opp og får førstelagsplassen. På det offensive planet har vi god bredde med spillere som Wilshere, Rosicky, Denílson, Walcott, Chamakh, Bendtner, Vela etc. Eneste plassen vi mangler skikkelig backup er defensiv midt. Song må vel snart sone et par karantener, og gud forby han blir skadet, har vi ingen skikkelig erstatter. Denílson i den rollen mot f. eks. Birmingham borte blir for veikt og latterlig. Jeg vet strengt tatt ikke hvem vi burde gå for i den posisjonen, men har hørt gode ting om Matuidi, som vi kan få billig i januar (kontrakten hans løper ut til sommeren). Han er riktignok ikke så veldig høy (rundt 1,75m), men minner veldig om Makelele etter hva jeg har hørt. I forsvaret må vi få tilbake Verminator ASAP og muligens Keown tilbake som forsvarstrener? Noen må banke inn i Clichys hode at "WHEN IN DOUBT KICK IT OUT", og til de andre "WHEN IN DOUBT PUNCH CLICHY IN THE FACE". 2 Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 På ønskelisten min finner du Ibrahim Afellay og en klassekeeper som gjerne har 4-5 år til han fyller 30 Du får Afellay til Emirates, men det er som spiller på Barcelona i 1/8dels finalen. Han er allerede klar for Barca. Spennende trekning, to lag jeg hadde håpet på at skulle komme langt i turneringen, men nå møtes vi igjen. Barcelona er storfavoritt, men Arsenal er underdog og har alt å vinne, kan ikke avskrives. Om dere så blir slått ut, så får man mer tid på å sikre godt spill i PL, som jeg tror dere har større sjans til å vinne. Funka for Chelsea ifjor. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Du får Afellay til Emirates, men det er som spiller på Barcelona i 1/8dels finalen. Han er allerede klar for Barca. Oh... Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Vi taper vel med 4-5 mål sammenlagt så lenge Barca ikke har dagen. Da blir det verre. Skal dog nevnes at ingenting i hele jævla verden hadde smakt bedre enn å sendt dem ut av CL. 1 Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Skal dog nevnes at ingenting i hele jævla verden hadde smakt bedre enn å sendt dem ut av CL. Å sende ManUtd ut av CL hadde nok smakt betre for min del! Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Har ingen tro på at dere skal være i nærheten av å tukte Barcelona. 2 Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Har ingen tro på at dere skal være i nærheten av å tukte Barcelona. Denne kampen ble avgjort ved trekningen. Vi får virkelig håpe spillerne har en annen mentalitet enn oss suportere. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Har ingen tro på at dere skal være i nærheten av å tukte Barcelona. Det er det ingen som har. Samme som å tro at Vålerenga skal kunne slå et toppet United. Lenke til kommentar
Vestaa Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Har ingen tro på at dere skal være i nærheten av å tukte Barcelona. Er det deg, Sherlock Holmes? Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Hvordan gjettet du det egentlig? Lenke til kommentar
Vestaa Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Jeg ringte en venn og brukte 50/50. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Smart valg, det var et vanskelig spørsmål. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 For de som ikke har fått det med seg, signerte vi i dag det unge japanske supertalentet Ryo Miyaichi. Jeg har mekket en liten spillertråd. Lenke til kommentar
Elastico Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Svært redd for at Arsenal skal få en real leksjon i egen spillestil... Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Hvor realistisk er det å få tak i billetter til hjemmekampen mot Barcelona med Red Membership? Må man ha CL-erfaring fra før for å kunne dra på en 8delsfinale? Hadde vært ganske awesome å dra på Wolves- og Barca-kampene. Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Red members er ikkje garantert billettar i CL på same måte som i PL, så sjansane er veldig små. :/ Lenke til kommentar
Urmaker Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Konsekvensene av Chelsea - United utsettelsen kan faktisk være positive for Arsenal. Mindre matchtrening for Lampard/Essien og co. Hva tror dere andre? Lenke til kommentar
Vestaa Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Veldig positivt for oss. Mindre kamptrening for Lampard og United mister litt av boosten de fikk for 1 uke siden. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Red members er ikkje garantert billettar i CL på same måte som i PL, så sjansane er veldig små. :/ Men ikke umulig altså? Kan jo bare prøve for å se om det går. Jeg har aldri kjøpt billetter via RM, hvordan fungerer det egentlig? Når får man vite om man har sikret billettene? Lenke til kommentar
Urmaker Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Red members er ikkje garantert billettar i CL på same måte som i PL, så sjansane er veldig små. :/ Men ikke umulig altså? Kan jo bare prøve for å se om det går. Jeg har aldri kjøpt billetter via RM, hvordan fungerer det egentlig? Når får man vite om man har sikret billettene? I gruppespillet er det ihvertfall lett. Du får til og med flere billetter på ett medlemskap. Det er nok ikke like lett sluttspillet, men det burde vel være mulig å få til noe? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå