TomWhittaker Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 (endret) Då blir det Barcelona eller Real Madrid, draumetrekning. Og det vart Barcelona! Endret 17. desember 2010 av TomWhittaker Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 (endret) Da ble det Barca... Edit: slått av TomWhittaker. Det som er bra med denne trekningen kontra hvis vi hadde fått Schalke er at det er store sjanser for å ryke, og da kan vi fokusere på ligaen/cupen i stedet for å komme til kvarten/semien og tape mot Real Madrid/engelsk motstand, få massevis av skader og bli demoralisert. Endret 17. desember 2010 av iRoman Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Selvfølgelig ble det Barcelona ! Lenke til kommentar
Vestaa Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Herregud... Måtte selvfølgelig bli et spansk lag. Jaja, glad det ikke ble RM. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Kuk meg i rompa. Værste motstanderen vi kunne fått! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Like greit at vi møtte Barcelona egentlig. Har så jævla lyst å knuse det laget. Ingenting hadde smakt bedre. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Herlig. Dette blir bra. Gøy med tidlig storkamp, Btw: Årets medlem i Premier League-kategorien - Semifinale Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 (endret) Det kommer til å bli maks flaut å ble totaleid av Barcelona nok en gang. Jeg vil påstå at de er enda bedre nå enn de var i fjor. Ser for meg 0-3 på Emirates og 5-0 på Camp Nou. Book it. EDIT: C og ikke K Endret 17. desember 2010 av Benbjo Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Det kommer til å bli maks flaut å ble totaleid av Barcelona nok en gang. Jeg vil påstå at de er enda bedre nå enn de var i fjor. Ser for meg 0-3 på Emirates og 5-0 på Kamp Nou. Book it. This. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Hoho, snakkas IKKE ikke CL kvarten for å si det slik. Bye bye. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Like greit at vi møtte Barcelona egentlig. Har så jævla lyst å knuse det laget. Ingenting hadde smakt bedre. Lite hadde gledet meg mer Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Hoho, snakkas IKKE ikke CL kvarten for å si det slik. Bye bye. Jo takk. Dere får nok engang en enkel vei, men vi kan bare takke oss selv egentlig. Hverken Wenger eller spillerne virket å ta gruppeseier så veldig seriøst. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Det kommer til å bli maks flaut å ble totaleid av Barcelona nok en gang. Jeg vil påstå at de er enda bedre nå enn de var i fjor. Ser for meg 0-3 på Emirates og 5-0 på Camp Nou. Book it. EDIT: C og ikke K Det samme hadde du sagt om vi hadde trukket Mjøndalen. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 (endret) Det kommer til å bli maks flaut å ble totaleid av Barcelona nok en gang. Jeg vil påstå at de er enda bedre nå enn de var i fjor. Ser for meg 0-3 på Emirates og 5-0 på Camp Nou. Book it. EDIT: C og ikke K Det samme hadde du sagt om vi hadde trukket Mjøndalen. Nei, men jeg hadde sagt det samme om vi hadde møtt Real Madrid. Det vil si, vi hadde nok ikke tapt så mye, men 1-4 sammenlagt tror jeg er et sannsynlig resultat mot et RM med Mourinho bak spakene. Hadde vi møtt Schalke hadde jeg vært sikker på at vi gikk videre. Kampene mot Bayern hadde vært veldig jevne. Ville sagt 50-50 for å gå videre. Du kan ikke nekte for at Barcelona er flere sjumilssteg bedre enn Arsenal. Har du sett Barca i år? Vinner med kjempesifre nesten hver kamp og er ekstremt pasningssikre. Har Arsenal vært det i år? Nei. Arsenal er Barcelona light. Hovedforskjellen er at Arsenal sine spillere ikke er i nærheten av nivået til Barca sine. Jeg tror ikke noe på at du eller noen ikke ser dette. Når dette er sagt er det kanskje like greit. Da kan vi konsentrere oss om å vinne PL og/eller FA cupen. Jeg er fornøyd med denne sesongen om vi tar et ligacupen og om vi er innenfor topp 3 ved sesongslutt. Da har vi i alle fall vunnet noe, selv om folk da fortsatt kommer til å bruke argumentet om at vi ikke har vunnet på noe 6 år siden ligacupen ikke teller. For et lag som ikke har vunnet noe på 6 år så tror jeg faktisk ligacupen betyr noe. Det smaker alltid å ha vunnet og man får lyst til å vinne mer. Endret 17. desember 2010 av Benbjo 1 Lenke til kommentar
Urmaker Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Jeg synes det er utrolig moro at vi har trukket Barca. Skal vi vinne CL måtte vi nok ha slått de før eller siden uansett. Dessuten er det ikke flaut og bli totaleid av Barcelona. De er verdens beste fotball-lag. Alle vet hva de er i stand til, særlig etter at de knuste Real i det som beskrives som en av tidenes beste fotballprestasjoner. For meg blir dette en kamp hvor vi egentlig ikke har noe å tape, siden ingen, selv ikke URMAKER, forventer at vi skal vinne. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Jeg synes det er utrolig moro at vi har trukket Barca. Skal vi vinne CL måtte vi nok ha slått de før eller siden uansett. Dessuten er det ikke flaut og bli totaleid av Barcelona. De er verdens beste fotball-lag. Alle vet hva de er i stand til, særlig etter at de knuste Real i det som beskrives som en av tidenes beste fotballprestasjoner. For meg blir dette en kamp hvor vi egentlig ikke har noe å tape, siden ingen, selv ikke URMAKER, forventer at vi skal vinne. Det er alltid flaut å tape med mer enn 2 måls forskjell. 1 Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Var forresten på Emirates Tour i går, guiden likte å mobbe Chelsea ved kvar anledning han fekk. Då vi var på presserommet skulle han vise ein dvd av historia til Chelsea. Slo lysbrytaren av, venta fem sekund, slo han på igjen. "And that's Chelseas history" ^^ 9 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Var forresten på Emirates Tour i går, guiden likte å mobbe Chelsea ved kvar anledning han fekk. Då vi var på presserommet skulle han vise ein dvd av historia til Chelsea. Slo lysbrytaren av, venta fem sekund, slo han på igjen. "And that's Chelseas history" ^^ :!: :!: :!: Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898 Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 (endret) Goal.com Christmas Shopping: Who Should Arsenal Buy? Don't hold your breath, Gunners fans http://www.goal.com/en/news/9/england/2010/12/14/2260437/goalcom-christmas-shopping-who-should-arsenal-buy IN (4): Hugo Lloris (Lyon), Brede Hangeland (Fulham), Roger Johnson (Birmingham), Javier Mascherano (Barcelona) OUT (2): Laurent Koscielny, Denilson Desired line-up Lloris Sagna Johnson Hangeland Clichy Mascherano Fabregas Nasri Rosicky Van Persie Chamakh Endret 17. desember 2010 av medlem-140898 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 På ønskelisten min finner du Ibrahim Afellay og en klassekeeper som gjerne har 4-5 år til han fyller 30 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå