Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er klar for en 6-0 seier neste uke. For å få et lite comeback og en oppreisning fra foregående matcher. Vi trenger å vise vinnermentalitet igjen.

Kan noen forklare meg hvorfor Chamakh alltid får nest mest stemmer på pollen på arsenal.com?

Endret av Liquidkey
Lenke til kommentar

Jeg er klar for en 6-0 seier neste uke. For å få et lite comeback og en oppreisning fra foregående matcher. Vi trenger å vise vinnermentalitet igjen.

Kan noen forklare meg hvorfor Chamakh alltid får nest mest stemmer på pollen på arsenal.com?

6-0? Hvem møter vi egentlig? Milton Keynes Dons?

Lenke til kommentar
Vi har et mye lettere kamp-program på andre siden av jul.

Eh, wha?

27.12 Chelsea H

29.12 Wigan A

01.01 Birmingham A

og videre har vi

05.01 Man City H

08.01 Leeds H

12.01 Ipswich A

15.01 West Ham A

Det er altså 3 vanskelige kamper på 6 (!) dager, og et par viktige cup-kamper pakket inn i tricky PL-kamper. Husker mange sa vi hadde en "easy run-in" forrige sesong, vi så jo hvordan det gikk.

Lenke til kommentar
Vi har et mye lettere kamp-program på andre siden av jul.

Eh, wha?

27.12 Chelsea H

29.12 Wigan A

01.01 Birmingham A

og videre har vi

05.01 Man City H

08.01 Leeds H

12.01 Ipswich A

15.01 West Ham A

Det er altså 3 vanskelige kamper på 6 (!) dager, og et par viktige cup-kamper pakket inn i tricky PL-kamper. Husker mange sa vi hadde en "easy run-in" forrige sesong, vi så jo hvordan det gikk.

Evt 4 vanskelig kamper på 9 dager. Det er ikke gitt at vi tar full pot i noen av de kampene. Wigan bør i 9/10 tilfeller være tre poeng, men vi vet jo hvordan Arsenal plutselig kan kollapse totalt slik som i samme oppgjør i fjor. Birmingham borte har vi de siste årene også hatt problemer med.

Chelsea og City blir jo også vanskelige.

Lenke til kommentar

6-0? Hvem møter vi egentlig? Milton Keynes Dons?

Jeg sa jeg er klar for det. Jeg tror derimot vi kommer til å slite nok en gang.

Lenke til kommentar

Poenget mitt var at vi har spilt villa, everton, liverpool, sunderland, city, united og chelsea på bortebane første halvdel av sesongen. De vanskeligste kampene er med andre ord unnagjort.

Men vi har ikke møtt Tottenham, Newcastle, WBA, Birmingham, Stoke etc. De er alle potensielle og sannsynlige poengtap.

Lenke til kommentar

Jeg må si meg enig med Urmaker. Chelsea, United, Liverpool, Villa og City er åpenbart vanskeligere enn bortekampene mot Birmingham, West Ham osv. Legger ikke skjul på at de ikke er vanskelige, for det er de absolutt.

Må også si at jeg blir frustrert etter kamper som igår. Vi trenger å prestere i toppkampene, selv om vi klarte oss bra i fjor uten å gjøre det. Men hvor er vinnerviljen? Det er helt absurd å se laget vårt spille totalt uten guts for tre poeng. En i kamptråden som nevnte dette bra, og engang ikke etter straffemissen så var det ikke antydning til litt vinnerinstinkt. Det er bare tre spillere jeg gir godkjent igår, og ikke utifra prestasjon, men glød, vilje og passion. Det er Wilshere, Rosicky og Szeceszy.

Det kan ikke være så forbanna vanskelig å ville vinne? Wenger! Gjør noe!

Lenke til kommentar

Herlig! :new_woot: Gleder meg til å se Szczesny igjen. Vi trenger en svær og dominerende keeper dersom vi skal kunne forsvare oss mot Delaps innkast.

Jeg kan mekke kamptråd, forresten.

Edit: Almunia om fremtiden sin:

I have my thoughts, but I don't want to talk about them.
Endret av Le Professeur
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...