Xanman Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Er det noen som vet hvor det har blitt av Roman? Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Er det noen som vet hvor det har blitt av Roman? Nei, når du sier det så har jeg ikke sett han på en stund. Ferie? Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Noen av dere som har lyst til å lage kamptråd for neste ukes dyst? Bring it on bitsjes. 3-0 til Man Utd, kommer til å bli en gåtur i parkinho. 2 Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 (endret) Tar gjerne på meg oppgaven. Den er vel oppe i løpet av morgendagen. Sist jeg snakket med Roman skulle han til Syden. Endret 4. desember 2010 av Hegland Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 (endret) Noen av dere som har lyst til å lage kamptråd for neste ukes dyst? Bring it on bitsjes. 3-0 til Man Utd, kommer til å bli en gåtur i parkinho. Jeg kan sikkert mekke en tråd på mandag eller noe. Nasri - RvP - Shava kommer forresten til å rive forsvaret deres i fillebiter. Edit: Flott, Hegland! Endret 4. desember 2010 av Le Professeur Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Latias kom deg nok i forkjøpet. Lenke til kommentar
wûst Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 kal litt til før den innleggskåte degosen ikke gokkoemr deg i gorkjøpet Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Don't drink and type. Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 (endret) er så kjekt når United supporterene er så sikker på at det blir en lett match. Gjør at seieren smaker mye bedre hihi Endret 5. desember 2010 av andre3028 Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Tar gjerne på meg oppgaven. Den er vel oppe i løpet av morgendagen. Sist jeg snakket med Roman skulle han til Syden. Har ikke han vært der før? Lenke til kommentar
Urmaker Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Det ble sang-battle på bohemen igår mot spurs-gjengen. Sykt morsomt! Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Må reklamere litt her også: Interne kåringer i Premier League-kategorien - 2010 Interne kåringer i Premier League-kategorien - 2010: Diskusjonstråd Årets medlem i Premier League-kategorien - Nominasjonstråd Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Tror det blir Arsenal - Pool kamp på meg i April, fikk vite idag at klasseturen til London er uka før kampen, blir dyrt å være igjen i London to dager ekstra men definitivt verdt det om jeg får tak i tickets. Håper på det beste! tilfeldigvis også uka med returkampen i kvarten i CL, kan det være jeg er så heldig? 2 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Tror det blir Arsenal - Pool kamp på meg i April, fikk vite idag at klasseturen til London er uka før kampen, blir dyrt å være igjen i London to dager ekstra men definitivt verdt det om jeg får tak i tickets. Håper på det beste! tilfeldigvis også uka med returkampen i kvarten i CL, kan det være jeg er så heldig? Fett! Jeg var på Arsenal - Pool for noen år siden da jeg var på klassetur. Må ha vært i 2006? Mener resultatet ble 3-0 Det blir dessverre ikke noen CL returkamp på deg, fordi vi vinner Europa League i år =) Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Æsj, EL. Svikter Gutta på onsdag klikker jeg, selv om jeg tror vi går videre uansett. Braga vinner ikke borte mot Shaktar, selv om det hadde vært temmelig herlig. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Æsj, EL. Svikter Gutta på onsdag klikker jeg, selv om jeg tror vi går videre uansett. Braga vinner ikke borte mot Shaktar, selv om det hadde vært temmelig herlig. Hehe, men ville du heller vunnet EL eller røket ut i 1/8 i CL? Rent hypotetisk altså. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 1/8 CL, å vinne EL hadde vært flott for all del, men det hadde ikke vært noe annet enn en dårlig trøstepremie, en veldig dårlig en. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Helt drøy ballkontroll. 4 Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Jeg tror jeg er forelsket. Det er i hvert fall ingen tvil om hvilket navn som skal pryde min neste drakt. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå