Xanman Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Kan se hva jeg får til i kveld hvis ingen andre har begynt =) *host* Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Kan se hva jeg får til i kveld hvis ingen andre har begynt =) *host* Kan se hva jeg får til sa jeg Det feilet helt, dessverre. Fikk tilfeldig besøk av noen folk i går og i dag sovnet jeg på sofaen når jeg kom hjem. Våknet nå Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Hehe, skjønner. Da slenger jeg bare opp en dårlig og innholdsfattig jallatråd i hui og hast, hvis ingen protesterer. Har dessverre ikke tid til mer. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Hehe, skjønner. Da slenger jeg bare opp en dårlig og innholdsfattig jallatråd i hui og hast, hvis ingen protesterer. Har dessverre ikke tid til mer. Det er greit. Jeg protesterer ikke. Kan vel kanskje bidra etter den er oppe. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Kamptråd av lav kvalitet Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Månedens Arsenal-spiller: November Vanskelig å finne verdige nominerte denne gangen. Digg at Black November endelig er over! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Ligacupens semifinale: Ipswich - Arsenal Første kamp spilles borte, andre hjemme. Gratulerer med ligacupen, ingen kan ta fra dere den nå. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 (endret) Vi ryker så hardt på ræva ut i finalen etter to svake semier der vi må stille med et halvtoppa lag i andre kamp etter tap i første. Uansett motstander. Endret 1. desember 2010 av Big Tone Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Ipswich kan. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Vi ryker så hardt på ræva ut i finalen etter to svake semier der vi må stille med et halvtoppa lag i andre kamp etter tap i første. Uansett motstander. Skandale om vi ikke slår Ipswitch over to kamper. Håper Wenger virkelig satser nå som vi er så nærme. Ikke slenge ut med bøttevis av unggutter. Et blandet lag er greit slik vi stilte med på tirsdag. Slår vi Ipswitch møter vi Birmingham eller West Ham i finalen. Overkommelig motstand om det tas seriøst! Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 I og med at Carling cup muligens er det eneste vi vinner i år, burde det som sagt satses. Synes uansett ikke Carling Cup er den mest prestisje-fylte cupen, så blir ikke stor trageide om vi ikke vinner. Lenke til kommentar
Elastico Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Jeg synes vi skal gå for Ligacuptittelen nå. Når den er så nære er det alltid hyggelig og deilig med pokal. Ønsker virkelig å vinne, og motstanden er absolutt overkommelig, men litt redd for at vi tar for lett på det. Lenke til kommentar
Urmaker Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Synes Wenger skal stille med samme lag som han har gjort i de tidligere CC-kampene. Det har jo vært veldig sterkt - bortsett fra et par inntredner av Lansbury og Eastmond har jo laget vært preget av førstelagsspillere. Det ville vært på trynet om Woicech ble satt på benken nå! Sats, og vinn med stil. Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 faen. Van Persie skada igjen og usikker rundt kampen på lørdag. Nasri fikk seg en smelli kneet i kampen mot Wigan, men er mest sannsynligvis klar til helga. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Hvor i alle dager har lest at van Persie er skadet? Lenke til kommentar
Urmaker Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Det stemmer ikke. Wenger vurderer bare om han kan starte igjen eller ikke... Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Det stemmer ikke. Wenger vurderer bare om han kan starte igjen eller ikke... Helt riktig. Så flere steder tidligere i dag hvor det stod at van Persie var "ute" igjen, men det viste seg kun å være som du sier et spørsmål om fitness. Sitter nok på benken mot Fulham. Kjekk person å ha hvis vi trenger et mål mtp. at han ofte scorer mot nettopp Fulham Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 (endret) Fra Szczesnys twitter: Shame P.Viera is not at the club any more... He would be so happy to see Roy Keane getting beat at Emirates Stadium Endret 2. desember 2010 av Le Professeur Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898 Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Dudes, Vi har ikke vunnet en dritt på lenge. Jeg håper så innderlig at Wenger satser på å vinne ligacupen, det vil si at han topper laget. Lenke til kommentar
Urmaker Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 liten kamptråd oppe og går nå... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå