-Lasse Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 FA-cupen 3. runde: Arsenal - Leeds United Det kan bli artig. Bare vi ikke drar en Man Utd, så går det bra Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 FA-cupen 3. runde: Arsenal - Leeds United Det kan bli artig. Bare vi ikke drar en Man Utd, så går det bra Leeds gjør det ganske godt i Championship, så denne kampen blir ikke nødvendigvis a walk in the (villa) park. 1 Lenke til kommentar
Urmaker Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 ....,men til jul skal vel alle lagene ha møtt hverandre eller? Man kan vel selvfølgelig være uheldig å møte alle de beste lagene borte, men sånn gjennomsnittlig ganske jevnt regner jeg med? Å møte lag som Chelsea, United, Liverpool, City, Sunderland, Everton, og Villa hjemme i andre halvpart vil kunne gjøre en eventuell innspurt veldig mye lettere. Lenke til kommentar
majiiis Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 ....,men til jul skal vel alle lagene ha møtt hverandre eller? Man kan vel selvfølgelig være uheldig å møte alle de beste lagene borte, men sånn gjennomsnittlig ganske jevnt regner jeg med? Å møte lag som Chelsea, United, Liverpool, City, Sunderland, Everton, og Villa hjemme i andre halvpart vil kunne gjøre en eventuell innspurt veldig mye lettere. Helt riktig. Dessuten er sjelden denne tiden på året Arsenals glansperiode. Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 (endret) Sip Sip Leeds gjør det ganske godt i Championship, så denne kampen blir ikke nødvendigvis a walk in the (villa) park. Ja, det blir helt klart en kamp for å komme seg videre. Tror uansett at Arsenal blir et hakk for mye for Leeds-gutta. De har jo også mistet målscoreren mot Man Utd, Beckford. Spørs om ballsikkerheten og tempoet blir hakket for mye for de. Nivået på dette er endel høyere i Pl enn i Championsship. Arbeidskapasitet på alle mann må være på topp for Leeds, og de må klare å ødelegge spillet til Arsenal skal de ha en sjanse, men alt er mulig. Endret 28. november 2010 av -Lasse Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 ....,men til jul skal vel alle lagene ha møtt hverandre eller? Man kan vel selvfølgelig være uheldig å møte alle de beste lagene borte, men sånn gjennomsnittlig ganske jevnt regner jeg med? Å møte lag som Chelsea, United, Liverpool, City, Sunderland, Everton, og Villa hjemme i andre halvpart vil kunne gjøre en eventuell innspurt veldig mye lettere. Ja, dette er selvfølgelig positivt for oss om vi faktisk ligger helt i toppen til nyttår, i tillegg til å ha storlagene hjemme til våren. Men det skal vel sier at Arsenal faktisk har gjort det mye bedre på bortebane hittil, enn vi har på hjemmebane. Faktisk har vi tatt 5 poeng mer på bortebane. Hjemmetabellen er faktisk sykt skremmende, spesielt i forhold til Manchester United. Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Sip Sip Leeds gjør det ganske godt i Championship, så denne kampen blir ikke nødvendigvis a walk in the (villa) park. Ja, det blir helt klart en kamp for å komme seg videre. Tror uansett at Arsenal blir et hakk for mye for Leeds-gutta. De har jo også mistet målscoreren mot Man Utd, Beckford. Spørs om ballsikkerheten og tempoet blir hakket for mye for de. Nivået på dette er endel høyere i Pl enn i Championsship. Arbeidskapasitet på alle mann må være på topp for Leeds, og de må klare å ødelegge spillet til Arsenal skal de ha en sjanse, men alt er mulig. Enig. Men tenker på de glippene vi har gjort i det siste. Braga tap, Newcastle kampen der vi ikke viser noe vilje, kollaps mot Tottenham. Jeg synes ikke dette er en selvskreven seier. Men er enig i at dette burde være en klar seier. Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 (endret) Ja, vi har gått på noen brølere dette halvåret. Det jeg finner utrolig rart dette halvåret er vårt formspekter. Vi har spilt kamper dette året som virkelig har vært verdensklasse. Man kan bli skikkelig ovenpå etter å ha sett en sånn kamp. Det hjelper dog lite når vi kanskje spiller neste kamp på bunnivå. Dette kan skifte utrolig mye bare ved en pause i en kamp. Det er dette som gjør meg utrolig urolig. På en dårlig dag kan vi nesten tape mot hvem som helst. Kanskje Tufte IL hadde gitt oss kamp til døra. Det jeg mener er at Wenger burde fokusere på stabilitet i dette laget. Få inn vinnerinstinkt og en "aldri gi opp" mentalitet. I tillegg kunne jeg godt tenkt meg å se en verdensklassespiller i forsvarsrekka i januar. Kanskje en som man kan brukes som potet, som kan spille de fleste posisjoner i bakrekka. Selv om Fabianski har gjort sine saker bra en periode nå, hadde jeg ikke takket nei takk til en keeper i verdensklasse heller. Endret 28. november 2010 av -Lasse Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Noen som har lyst til å lage en kamptråd før tirsdag? Jeg kan sikkert mekke en i full fart selv, men latterlig mye skolearbeid gjør at den i så fall ikke blir veldig innholdsrik. Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 kampen er ikke før 8. des Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 kampen er ikke før 8. des Det er snakk om Carling-cup kampen førstkommende tirsdag, mot Wigan. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Kan se hva jeg får til i kveld hvis ingen andre har begynt =) 1 Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 aight. Trodde det var CL. Jaja, da visste eg at det var kamp no på tirsdag og Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Eboue er med i troppen til morgendagens kamp. Det hadde jeg virkelig ikke forventet. Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Eboue er med i troppen til morgendagens kamp. Det hadde jeg virkelig ikke forventet. Jøss. Overraskende. Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Eboue er med i troppen til morgendagens kamp. Det hadde jeg virkelig ikke forventet. Håper uansett at han forblir på benken. Vil se denne bakre femmeren i morgen: Szczesny Nordtveit - Koscielny - Djourou - Gibbs Vil gjerne se Koscielny og Djourou igjen, forrige kamp mot Newcastle var de begge veldig gode. Nordtveit har jeg håpet på skulle få en sjanse i CC hele sesongen og forhåpentligvis blir det i morgen. Da har vi litt defensiv stabilitet bak Walcott som da har mer frihet til å gjøre hva fanden han vil offensivt. Offensivt har jeg ikke peiling på hvem som vil spille, men håper JET blir involvert, samt van Persie og Vela. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 (endret) Ramsey starter på benken mot Leicester i dag. Håper han får en halvtime+ mot slutten. Edit: Kampen er over. Ramsey spilte den siste halvtimen. Han var god til tider, men litt slurvete, som jo kan forventes. Jeg stiller meg egentlig mer positiv til dette lånet nå enn jeg gjorde før. I stedet for å spille annen hver uke for reservelaget, får han nå spille oftere og på et høyere nivå. Hvis han ikke pådrar seg småskader, tror jeg dette lånet kan virke veldig positivt på ham. Endret 29. november 2010 av Le Professeur Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 ANER IKKE HVORFOR JEG POSTER DET HER, MEN DET ER SÅ FUCKINGS MORSOMT! http://www.youtube.com/watch?v=wpYM3NkMYMs 1 Lenke til kommentar
Urmaker Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Arsenal * Arsenal have picked up 21 points from a possible 24 against bottom-half opposition this season. * Marouane Chamakh has assisted or scored six of Arsenal's ten goals in their last four PL games. * Jack Wilshere completed an impressive 92% of his 77 attempted passes on Saturday v Aston Villa. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå