Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!

Anbefalte innlegg

Gjest medlem-140898

Ja, det er vel det. Tror ikke Mourinho hadde forestilt seg at hans "taktikk" skulle bli avslørt til de grader....

Endret av medlem-140898
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Når Arshavin og Nasri spiller som de gjorde idag står de ikke tilbake for noe vingpar i verden. Mellom dem har de kreativitet, målfarlighet og ballkontroll i bøtter og spann. Når de i tillegg er så på som idag er spesielt Shava en nytelse. Tror det at han fikk en uke fri gjorde han utrolig godt. Han har ikke vært så sprudlende siden de første månedene han var her. Håper og tror Shava får en formtopp nå utover vinteren.

• Liker 8
Lenke til kommentar

Om vi ikke hadde rotet det vekk mot spurs hadde vi ledet tabellen etter 15 serierunder! /cut

Uansett meget god kamp mot Villa, og jeg undrer meg på hvorfor i h.. vi ikke kan spille sånn hver kamp! Sinnsykt forsjell på topp og bunn nivå i Arsenal. Chamakh sin assist til Jack var sinnsyk også! Å ligge den sånn perfekt på en ball i spretten er ikke lett!

Lenke til kommentar

Arsenal har hatt det vanskeligste kamp-programmet til nå. Noen uenige?

Jeg er forsåvidt enig. Vet hvertfall at for 3-4-5 runder tilbake hadde Chelsea det soleklart letteste. Nå har de møtt litt sterkere motstand og er inne i en elendig periode, noe jeg gosser med gløgg ihjel over.

Arsenal har jo ikke spilt mot United ennå, men likevel. Enig!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...