Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!

Anbefalte innlegg

Hva skjedde med Cesc og hvor lenge er han ute? Han rekker vel United-kampen om snaue tre ukers tid?

Hamstingproblem. Han har slitt med hamstringen i evigheter nå. Håper han er tilbake snart, men jeg tror faktisk Nasri kan gjøre en minst like god jobb med tanke på Cescs form i det siste.

Jeg har ikke ord for hvor mye jeg har lyst til å se RvP fra start nå. Det er ikke godt nok å sentre rundt på ballen til vi mister den. Vær kreative! Prøv å skape sjanser! Uken er ødelagt. Hvis vi ikke slår Villa på lørdag vet jeg ikke hva jeg gjør.

God natt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-140898

Herregud, så dårlige vi er for tiden. Jaja, vi har mye bedre målforskjell enn Braga, og møter Partizan hjemme i neste kamp. Vi kommer oss nok videre fra gruppespillet, hvertfall.

Husk, vi spiller hjemme på Emirates...

Lenke til kommentar

Herregud, så dårlige vi er for tiden. Jaja, vi har mye bedre målforskjell enn Braga, og møter Partizan hjemme i neste kamp. Vi kommer oss nok videre fra gruppespillet, hvertfall.

Husk, vi spiller hjemme på Emirates...

Jeg skrev jo det? :p

Noe jeg ikke tenkte på er at Shaktar møter Braga neste kamp. Så ett poeng er nok til å komme videre. I tillegg har vi mye bedre målforskjell enn Shaktar, så en 1. plass er ikke umulig.

Lenke til kommentar

Enig med den første biten, men hjemmekamp har ikke akkurat vært synonymt med målkalas i det siste. Vi har tross alt tapt de to siste. Likevel føler jeg meg helt trygg på at vi er i stand til å knuse Partizan.

Edit: CL-kamper er forresten et unntak, som jeg skrev rett over her.

Endret av Le Professeur
Lenke til kommentar

Enig med den første biten, men hjemmekamp har ikke akkurat vært synonymt med målkalas i det siste. Vi har tross alt tapt de to siste. Likevel føler jeg meg helt trygg på at vi er i stand til å knuse Partizan.

Edit: CL-kamper er forresten et unntak, som jeg skrev rett over her.

Men det ble jo mål-kalas i sist hjemmekamp?

• Liker 1
Lenke til kommentar

Eg kan ikke tenke meg at vi skal klare å tape hjemme mot et lag som har tapt alle kampene sine.

Kan det tenkes at dette laget også kommer til å satse fremover i sin siste kamp? For å prøve å vinne kampen. Det vil gi arsenal mer rom enn de "veggene" av forsvar vi har møtt mye av i det siset. Jeg er overbevist om at det blir 6-7 arsenal-scoringer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...