Xanman Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Hva skjedde med Cesc og hvor lenge er han ute? Han rekker vel United-kampen om snaue tre ukers tid? Hamstingproblem. Han har slitt med hamstringen i evigheter nå. Håper han er tilbake snart, men jeg tror faktisk Nasri kan gjøre en minst like god jobb med tanke på Cescs form i det siste. Jeg har ikke ord for hvor mye jeg har lyst til å se RvP fra start nå. Det er ikke godt nok å sentre rundt på ballen til vi mister den. Vær kreative! Prøv å skape sjanser! Uken er ødelagt. Hvis vi ikke slår Villa på lørdag vet jeg ikke hva jeg gjør. God natt. Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 "As for Cesc - it's a hamstring injury on the other leg, and it's hard to say how long he'll be out for. He'll definitely miss the weekend game. Eboue has a medial ligament strain, so he's out for a few weeks" - Wenger Lenke til kommentar
Vestaa Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Fy faen for noe dritt. Fuck Black November! :realmad: :realmad: Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Dere kan jo trøste dere med at dere lett går videre fra gruppen og ikke minst at dere tapte andre omgangen med bare 2-0 denne gangen. 1 Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898 Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Herregud, så dårlige vi er for tiden. Jaja, vi har mye bedre målforskjell enn Braga, og møter Partizan hjemme i neste kamp. Vi kommer oss nok videre fra gruppespillet, hvertfall. Husk, vi spiller hjemme på Emirates... Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 ..Og der har vi tapt mange kamper i år.. Det er ingen bankers det. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Herregud, så dårlige vi er for tiden. Jaja, vi har mye bedre målforskjell enn Braga, og møter Partizan hjemme i neste kamp. Vi kommer oss nok videre fra gruppespillet, hvertfall. Husk, vi spiller hjemme på Emirates... Jeg skrev jo det? Noe jeg ikke tenkte på er at Shaktar møter Braga neste kamp. Så ett poeng er nok til å komme videre. I tillegg har vi mye bedre målforskjell enn Shaktar, så en 1. plass er ikke umulig. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Det han mener er at vi alltid taper på Emirates. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Ikke i CL. Der har vi slått Braga 6-0 og Shaktar 5-1. Partizan slår vi lett. Lenke til kommentar
Elastico Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Vi taper ikke mot Partizan på Emirates. Er det noe som er sikkert med Arsenal for tiden er det seier på hjemmebane, gjerne målkalas også. 1 Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 (endret) Enig med den første biten, men hjemmekamp har ikke akkurat vært synonymt med målkalas i det siste. Vi har tross alt tapt de to siste. Likevel føler jeg meg helt trygg på at vi er i stand til å knuse Partizan. Edit: CL-kamper er forresten et unntak, som jeg skrev rett over her. Endret 24. november 2010 av Le Professeur Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Eg kan ikke tenke meg at vi skal klare å tape hjemme mot et lag som har tapt alle kampene sine. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Enig med den første biten, men hjemmekamp har ikke akkurat vært synonymt med målkalas i det siste. Vi har tross alt tapt de to siste. Likevel føler jeg meg helt trygg på at vi er i stand til å knuse Partizan. Edit: CL-kamper er forresten et unntak, som jeg skrev rett over her. Men det ble jo mål-kalas i sist hjemmekamp? 1 Lenke til kommentar
Urmaker Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Eg kan ikke tenke meg at vi skal klare å tape hjemme mot et lag som har tapt alle kampene sine. Kan det tenkes at dette laget også kommer til å satse fremover i sin siste kamp? For å prøve å vinne kampen. Det vil gi arsenal mer rom enn de "veggene" av forsvar vi har møtt mye av i det siset. Jeg er overbevist om at det blir 6-7 arsenal-scoringer. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Partizan er allerede garantert 4. plassen i gruppen. Vi blir ikke slått på hjemmebane av et serbisk lag som ikke har noe som helst å spille for. Det blir nok enveiskjøring i vår favør. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 arseblogbasset Upsidedown Basset by arseblog Bassets love wordplay. Younes Kaboul = You anus bloke Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 (endret) *kniis* Det sier litt om maktskiftet i Nord-London at det beste du kan komme opp med er det Big Tone Endret 25. november 2010 av Solaar Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 *kniis* Det sier litt om maktskiftet i Nord-London at det beste du kan komme opp med er det Big Tone Takk for en ordentlig god latter på en tidlig torsdagsmorgen. Maktskifte. Fantastisk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå