Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!

Anbefalte innlegg

Nja, vil heller ha Walcott på høyra enn venstre. Isåfall blir det vel Nasri, men han er heller ingen direkte konkurrent til plassen til Shava da han helst vil spille sentralt. Det er selvfølgelig folk som kan spille der, men det er ingen andre i klubben som er en direkte konkurrent.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Både Nasri og Walcott er klart best på høyre. Nasri kommer dog etter all sannsynlighet til å starte på venstre i morgen. Det blir spennende. Regner med at laget blir slik:

Lukasz Fabianski

Bacary Sagna - Laurent Koscielny - Sebastién Squillaci - Kieran Gibbs

Cesc Fábregas - Alex Song - Jack Wilshere

Theo Walcott - Marouane Chamakh - Samir Nasri

Gleder meg sinnsykt nå.

Lenke til kommentar

Både Nasri og Walcott er klart best på høyre. Nasri kommer dog etter all sannsynlighet til å starte på venstre i morgen. Det blir spennende. Regner med at laget blir slik:

Lukasz Fabianski

Cesc Fábregas - Alex Song - Jack Wilshere

Theo Walcott - Marouane Chamakh - Samir Nasri

Gleder meg sinnsykt nå.

Blir jævlig spennende. Vinn eller forsvinn

Lenke til kommentar

I følge Arseblog kommer Bendtner til å starte i dag, og Cesc kommer sannsynligvis ikke til å spille. Blir vel noe sånt da:

Lukasz Fabianski

Tomas Rosicky - Alex Song - Jack Wilshere

Theo Walcott - Nicklas Bendtner - Samir Nasri

Veldig spennende lag. Gidder noen å lage kamptråd? Jeg burde egentlig proritere kjemilesing i dag.

Edit: Mulig at Denílson starter i stedet for Rosicky.

Endret av Le Professeur
Lenke til kommentar

ÆÆÆÆÆÆ sammy nasseri, nasseri sammy nasseri !!!!!!!!

Edit: Nanananananananana, Nasri, Sammy Nasri! :) Tar helt av med den! Bare Nasri er borti ballen så synger folk.

En annen ting jeg har lenge tenkt over. Når skal den Engelske befolkningen få opp kreativiteten sin når det kommer til chants? Det er en del gode, men irriterer meg så innmarig at de type: "We love you Arsenal, we do", "1-0 to the Arsenal", Arsenal FC osv går opp igjen på samtlige stadioner i England bare med 1 ord skiftet ut. Skulle tatt en titt på den Argentinske ligaen der mange lag har egene chant writers :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...