invalid_user Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 johncrossmirror: #Arsenal boss Wenger blames 'lack of concentration' and nerves. Says 'emotionally difficult for managers. Open league, AFC still in it' Clichy, AA23, RvP not travelling with #Arsenal to Braga Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 er lei av alle de dumme unnskyldningene til Wenger. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Slutt med sippingen. Hva vil dere egentlig at Wenger skal si? On a more positive note: Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 noen som la merke til Denilson når Bale scorte? Akkurat det samme som skjedde med Rooney sist kamp på Emirates. Jogger og daffer ved siden av og ser på at Bale spurter forbi før han i det hele tatt gidder å prøve å følge etter, istedenfor å sette opp farten med en gang. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Slutt med sippingen. Hva vil dere egentlig at Wenger skal si? At vi skrudde av, at vi manglet vilje, en ryggradd, hva som helst. Bare ikke enda en jævla unnskyldning.. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Slutt med sippingen. Hva vil dere egentlig at Wenger skal si? At vi skrudde av, at vi manglet vilje, en ryggradd, hva som helst. Bare ikke enda en jævla unnskyldning.. Her sier Wenger blant annet at vi manglet både fokus og konsentrasjon, og her sier han at vi skrudde av defensivt og ikke dominerte 2. omgang slik vi burde ha gjort. Hva mer vil du høre? Arsenal.com bekrefter forresten det Roman skrev på forrige side. Rvp, Clichy og Shava blir igjen i London. Faktisk gode nyheter. RvP må ikke rushes tilbake i aksjon, Gibbs er ørten ganger bedre enn Clichy som har vært rævva i det siste og Shava trenger en liten pause. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Alikevel går han ut og unnskylder oss med at gutta var slitne, som om ikke Spurvene hadde noen som var i aksjon de også. Og om han er klar over dette, hvorfor tar han ikke tak i dette? Evt får hjelp av noen andre til og fikse i det. Blir gal når jeg ser hvor ofte vi blir eid av situasjoner som på Lørdag.. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Det sier seg selv at spillere blir slitne når de spiller tre kamper på en uke. Og uten å si noe sikkert, er jeg ganske sikker på at vi hadde flere spillere på landslagsoppdrag enn Tottenham hadde. Dette er forresten noe Wenger har prøvd å gjøre noe med i evigheter. Senest denne måneden har han gitt uttrykk for det. ‘International football must be re-organised’ ‘International break could be bad for us’ Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Mener dere at Clichy var svak mot Tottenham? Han har ikke vært i formen som vi alle vet han kan ha, men at dere slenger drit om han nå er for meg ganske rart. Clichy hat briller. Var ikke så lenge siden dere rakket ned på Gibbs og... Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 (endret) Mener dere at Clichy var svak mot Tottenham? Han har ikke vært i formen som vi alle vet han kan ha, men at dere slenger drit om han nå er for meg ganske rart. Clichy hat briller. Var ikke så lenge siden dere rakket ned på Gibbs og... Clichy hadde ingen god kamp mot Tottenham. Han var ofte feilplassert og skapte uro i forsvaret vårt. Og Gibbs har bare blitt kritisert da han skled som Bambi på isen mot United. Bortsett fra det kan jeg ikke huske én dårlig kamp av ham. Han er mye bedre enn Clichy, og han får sjansen til å vise det i morgen. Edit: Lansbury har forresten blitt lånt ut til Norwich. Spennende nok, men jeg hadde foretrukket et utlån til en PL-klubb. Endret 22. november 2010 av Le Professeur Lenke til kommentar
Vestaa Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 (endret) Clichy har vært meget svak den siste tiden og lørdag var intet unntak. Til tross for at Arshavin og til en viss grad Denilson var svake defensiv og hjalp Clichy lite, var han ute av posisjon flere ganger. Enig med professoren, Gibbs er mye bedre enn Clichy og gjøre mye mindre feil som igjen gjør at det blir god balanse i forsvaret. Endret 22. november 2010 av Vestaa Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Fant noe på facebook som fikk meg til å føle meg litt bedre: we lost to tottenham 3-2, tottenham lost to bolton 4-2, we beat bolton 4-1, bolton beat newcastle 5-1, we lost to newcastle 1-0, newcastle best chelsea in the carling cup, chelsea lost to liverpool 2-0, we drew with liverpool 1-1, liverpool lost to blackpool 2-1, we best blackpool 6-0, blackpool beat west brom 2-1, we lost to west brom 3-2, west brom lost 2-0 to man city, we beat man city 3-0. football- it doesn't make any sense. stop crying about it. we're 2 points behind. up the arsenal 8 Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 stop crying about it. we're 2 points behind. up the arsenal[/i] Nettopp, nettopp! Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 stop crying about it. we're 2 points behind. up the arsenal[/i] Nettopp, nettopp! Ja, men problemet er at vi ikke har møtt Birmingham borte enda f.eks. Vi er i en posisjon der vi ikke kan tape flere kamper. Jeg tror vi går inn i 2011 med mindre enn 30 poeng. Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 (endret) stop crying about it. we're 2 points behind. up the arsenal[/i] Nettopp, nettopp! Ja, men problemet er at vi ikke har møtt Birmingham borte enda f.eks. Vi er i en posisjon der vi ikke kan tape flere kamper. Jeg tror vi går inn i 2011 med mindre enn 30 poeng. Det er fullt mulig du tror det, og jeg er forsovet enig med det du skriver. Men jeg tar ikke sorgene på forskudd. Vinner vi neste kamp er vi tett i toppen, og da er det utgangspunktet vårt for resten av sesongen, ikke traumatiske minner fra foregående matcher. Gael Clichy has been ruled out of Tuesday's Champions League game with a back problem Han har et STORT back problem Endret 22. november 2010 av Liquidkey 3 Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Clichy arbeidet mest av alle sammen, og når Wenger alltid pusher han framover samt tar begge stopperene fram så Clichy blir pushet inn i midten på overgangene til spurs så er det klart han får dårlig possesjoneringer. Jeg og de jeg såg kampen med tenkte vi skulle følge spesielt godt med på Clichy denne kampen og jeg mener han ikke var svak. Nå er jeg stor Clichy fan, så klart jeg vil alltid være litt mildere med kritikken, men du kan ikke kun se på en spiller når du vurderer. Det er så mange andre faktorer inne i bilde. Jeg sier ikke han var MOTM eller noe, men han var langt ifra den svakeste som de fleste her inne mener hver kamp. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 @Iceman: Clichy var kanskje ikke vår svakeste, men han var svak, og det har han vært hele sesongen. At han ikke takler 4-3-3 er hans egen feil. Sagna har samme rolle på motsatt side, og han herjer. Gibbs har også herjet. Dessuten er han yngre. Derfor burde han prioriteres. Gleder meg til å se ham i morgen. Han har et STORT back problem Badum-pish. Lenke til kommentar
Vestaa Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Clichy arbeidet mest av alle sammen Hvilken kamp er det snakk om? Kan umulig være helgens kamp. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Clichy arbeider som regel ganske mye, det skal han ha. Og jeg tror lett på at han jobbet mest av gutta i helga, men nå sier ikke det så mye siden laget bare jobbet i 45 min, ikke 90. Når det gjelder Clichy så får han mye pes her for tiden mest uansett, det stemmer. Men! Han har ingen kvote lenger og leve på, altså han har ikke en haug med gode eller middels kamper i sekken som han kan leve på vis han kommer i dårlig form eller fucker noe til slik som mot Sunderland feks. Den er brukt opp for lengst for meg og de fleste andre goonere her inne, og når man da har Gibbs som spiller som han skulle ha spilt fast for oss i 15 år når han får en kamp så er det ikke rart og forstå at vi vil ha Clichy benka. Han har et utrolig makspotensiale, men det blir med det. Han klarer ikke å holde det oppe i mer enn 1-3 kamper og resten av sesongen koster han oss omtrent like mange poeng som det keeperene våre gjor/gjør. Samme prinsippet gjelder Shava forresten, men han har ingen slik som Gibbs bak han. Lenke til kommentar
Vestaa Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Vil si blandt annet Song jobbet mer enn Clichy på lørdag. Shava har en Gibbs bak seg, nemlig Walcott. Skjønner ikke hva Wenger tenker på når han benker Gibbs og Walcott som er i mye bedre form enn Clichy og Arshavin. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå