Solaar Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Fra Arsenal-mania.com: I didn't hang about after the final whistle but I heard Fabregas yanked his captain's armband off, threw it then kicked at it on the pitch, and it was picked up by some groundsman afterwards. Jeg synes jeg såg noe av den episoden mot slutten av tv-bildene, noen andre som fikk med seg det? Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Fikk ikke med meg det, men syns ikke det er veldig rart om han gjorde det. Han følte vel han sviktet laget med den handsen sin. Eg legger hvertfall ikke noe mer i det. Lenke til kommentar
Nevvis Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Om man skal tolke det som noe mer enn at han bare er skuffet, så kan det jo både være at han er skuffet over egen innsats og/eller at han er skuffet over lagets innsats. Eller at han hater Arsenal og vil til Barca. Lenke til kommentar
Elastico Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Den hendelsen har helt sikkert ingenting med overgang til Barca, og lei av tiden i Arsenal. Det var ikke i tankene mine engang, og jeg er overbevist om at det ikke er sånn. Han ødela for laget idag, samtidig som han var outstanding - etter min mening Arsenals beste. Tror dette kan heve han. Kanskje han innser hvor viktig hans rolle er i Arsenal... Lenke til kommentar
Vestaa Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Cesc var stort sett strålende i dag, de første 45 var han helt fantastisk og han hadde noen helt ubeskrivelige pasninger. Synd han gjorde en slik idiotisk og utilgivelig feil. Men herregud for en latterlig dårlig venstreside vi har. Venstresida blir pissa på i hver jævla kamp og dagens kamp var nok et eksempel på det. Tottenham og Bale endte med å ta hver eneste overgang på venstresiden. Clichy gjør mange feil og spiller med høy risiko, Denilson dekker ikke ordentlig opp for Clichy slik som Song gjør for Sagna, og Arshavin jobber nesten ikke en dritt bakover. Formsvake Clichy og Arshavin MÅ benkes. Dette kan ikke fortsette, Gibbs og Walcott MÅ inn. Spesielt Walcott, kan ikke fatte og begripe at han blir benka gang på gang. Håper dette var dråpen som får Wenger til å innse at noe må gjøres og at vi må bli mer kynisk, vi kan ikke slippe inn mål på kontringer når vi leder 2-0. Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Bra inlegg! Enig med alt du skriver her. Tror Gibbs kommer til å gi Clichy hard kamp om plassen om han holder seg skadefri. At Arshavin får starte kamp etter kamp er for meg en gåte, med den arbeidsmoralen han har. Chamakh er også for dårlig. Ja han har scoret en del mål, men egentlig burde han ha scoret dobbelt så mye. To ganger idag stopper han helt opp og ikke vet hva han skal gjøre. Skyt for faen. Bendtner er for meg en mye bedre spiller, men forhåpentligvis kommer RVP igang snart. 1 Lenke til kommentar
Elastico Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Venstresiden vår er for svak - helt klart! Det som er uroligende er at folk her på forumet har kritisert og bedt om å bytte ut de nevnte; Clichy og Arshavin. Når det glipper på disse i en så utrolig viktig kamp som igår, så kan det nesten ikke godtas. Skal vi se det før Wenger? Dette har ødelagt for oss i nesten alle poengtapene i år også. Hvertfall de mest bitre av dem. På den andre siden er høyresiden vår enormt sterk nå. Sagna har tatt steget opp til en toppklasse back i år etter min mening. Mark Brus - Arsenal Mania beskriver gårsdagens kamp, og de foregående poengtapene veldig bra i denne artikklen: Time for Arsenal to show some respect Lenke til kommentar
Urmaker Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 To poeng bak serieleder er egentlig ikke noe stress. Jeg har fortsatt tro på gull. Vil si det er 25 % sjanse! Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Jeg hadde vært mer bekymret som Chelsea supporter, enn Arsenal supporter i den siste perioden. Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 nå har jeg banka tottenham 13 - 1 på fifa 11. Føler meg litt bedre nå faktisk Lenke til kommentar
Elastico Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Vurderer å spille mot fetteren min på 2 år jeg også.. Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Jeg synes det er oppsiktsvekkende og til stor bekymring at vi har har den hjemmestatistikken som vi har hittil i år. På to av de kampene vi har tapt hjemme har mangelen på prestasjoner vært usynlig. I går hadde vi en meget god 1. omgang og var det dominerende laget. Her er det totalkollapsen som er skremmende. Mot Sunderland gjorde vi det samme, men da i det siste tillegsminuttet. Mot WBA måtte Nasri egenhendig forsøke å krige oss til et uavgjort resultat, på eget gress. Mot Newcastle er det en keepertabbe som gjør at vi taper kampen, men ingen ting tilsa at vi skulle vinne den heller. Tar vi disse kampene under lupen, ser vi at helt elementære kvaliteter svikter når det gjelder som mest. Dette er en svakhet som kan koste oss titlene i år. MEN, nå er det nå en gang sånn at tabellen er som den er. Vi ligger nå på 3. plass, KUN to poeng bak Chelsea og Manchester United. Ser vi på kamper som for eksempel mot Manchester City, har vi klare kvaliteter i laget. Spiller vi med disse kvalitetene fremover har vi alle forutsetninger til å kjempe videre om gull. (Ja, det må skje noe drastisk. Men kvalitetene har ikke vært totalt fraværende heller) Som ihugga Arsenal supporter har jeg ingen grunn til å gi opp denne sesongen, samtlige topplag har gitt bort poeng i år, og når vi har tapt så mange kamper som vi har gjort, og fortsatt er én kamp unna 1. plass, så har Wenger helt rett: Ligaen ER jevnere enn noen gang. Lykke til! 1 Lenke til kommentar
Elastico Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Det er helt rett det du skriver. Men det er urovekkende selv om flere har gitt fra seg poeng, av de virkelig gode lagene. Om Chelsea og United hadde vunnet det meste hadde vi hetset både Arsenal og styret, og kanskje snakket om sparking og spillere ut på transfermarkedet. Nå er der ei en gang ikke sånn, men kan jo begynne å tenke på hvor godt vi hadde vært med hvis vi hadde tatt 3 poeng mot Sunderland, Newcastle og kanskje Tottenham - alle kamper vi hadde fortjent full pott! Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Newcastle var ikke en kamp vi fortjente 3 poeng i, de to andre kan jheg være enig i. Lenke til kommentar
Elastico Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Vi blant som vanlig flere sjanser, særlig i åpningen av både første og andre omgang. Carrolls mål var keepertabbe. Står for det jeg sa.. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Keepertabbe er mål det også, er Arsenals feil det, og kan ikke trekkes fra hvis man skal se hvor fortjent det var. Lenke til kommentar
Elastico Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Ut ifra mine øyne så styrte vi kampen, og hadde flere sjanser til å avgjøre, selv om Newcastle var farlige flere ganger. Keepertabben er jeg helt enig med deg i, men ikke sånn ment. Mener at keepertabben gjorde de 3 poengene enda mer unødvendig og bittre, i en kamp vi burde vunnet. Er helt klar over at ingen andre enn Arsenal og Fabianski kan klandres for det, tvert imot. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 http://www.arsenal.com/news/news-archive/wenger-we-still-have-a-winning-mentality <- får ikke til link av en eller annen grunn. Uansett, Wenger legger skylda på kollapsen på landslagskampene i midtuka. Får noe jævla bullshit, blir kvalm av og lese det. Kan han heller ikke bare gå ut og si at laget består av en gjeng late hestkuker? Lenke til kommentar
Elastico Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Landslagspausen er tøv, så enig. Men er vi latsabber eller handler bare alt om rutine? Vet ikke, men noe er det. PL er jevnere enn noen gang. Tror vi må akseptere flere nederlag, selv om det føles frustrerende når det skjer. Naturlig. Men igjen, se på tabellen. 1 Lenke til kommentar
Vestaa Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Lavmål av Wenger. Det er ene og alene laget og Wenger sin feil at vi suger defensivt. Skjønner ikke at Wenger ikke tar tak i dette evigvarende problemet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå