Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg liker Chamakh jeg! :blush:

Fatter ikke hvordan dere kan diskutere hårfrisyrer uten å ta med Sagna. Det er jo det verste eksempelet i hele PL. Sveisen hans blir et tema så snart navnet hans nevnes i min krets. Husker en kamp der jeg trodde han hadde droppa det, og det så uendelig mye bedre ut, men så viste det seg at han pleide ta dem ut og sette dem inn igjen før hver kamp, og den gangen rakk han det ikke.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Vil du ikke kalle bommen hans mot Chelsea for en tabbe? Er som å kalle Chamakh sin bom mot Everton et godt forsøk. Han står på 3-4 meter og header ballen over, upressa! Grisetabbe imo.

Chamakh er en spiss. Han SKAL score i slike situasjoner. Dessuten var sjansen hans mye større. Koscielny burde også puttet, men ballen kom ganske brått på ham og han er tross alt en stopper.

Og ikke diss sveisen til Sagna!

Edit: Takk for Townes-tipset, Tone og niko! Aldri hørt om ham før, men den låta var virkelig bra.

Endret av Le Professeur
Lenke til kommentar

jeg mener egentlig at Kos sin sjangse var større. Chamakh må slenge seg på en ball som spretter rett før han + at Jagielka (?) står rett forann og burde kunne vært på ballen men lar den gå. Med andre ord den kommer veldig brått på. Klart skulle Chamakh sitte den. Det er jo en kjempesjangse, men det er også Kos sin. Den har han bedre tid på, men av en eller annen grunn snur han seg i luften og kløner det til. Og hvem sitter hode sitt i den posisjonen på en slik heading? Kos hadde også bedre tid på seg og helt upressa. Det som irriterer meg aller mest med hele jævla driten er at etterpå så bare jogger han helt vanlig akuratt som ingenting var skjedd.

Lenke til kommentar

jeg mener egentlig at Kos sin sjangse var større. Chamakh må slenge seg på en ball som spretter rett før han + at Jagielka (?) står rett forann og burde kunne vært på ballen men lar den gå. Med andre ord den kommer veldig brått på. Klart skulle Chamakh sitte den. Det er jo en kjempesjangse, men det er også Kos sin. Den har han bedre tid på, men av en eller annen grunn snur han seg i luften og kløner det til. Og hvem sitter hode sitt i den posisjonen på en slik heading? Kos hadde også bedre tid på seg og helt upressa.

Det som irriterer meg aller mest med hele jævla driten er at etterpå så bare jogger han helt vanlig akuratt som ingenting var skjedd.

Der er jeg rett og slett uenig. Dessuten er Chamakh en spiss og Kos en stopper, som jeg har sagt ørten ganger. Poenget er uansett at en sløst målsjanse ikke gjør Koscielny til en dårligere forsvarsspiller.

Hva skulle han ellers ha gjort, mener du? :p

• Liker 3
Lenke til kommentar

Nei for all del. Diskusjonen gikk vell egentlig litt ut av tema, for klart jeg syns at Kos er en god stopper!

Syns bare det var meget rart der og da at Kos først bommer på en 100% sjangse og oppføre seg som han ikke bryr seg en bitt. Vet det var veldig mange supportere som reagerte på samme måten. Litt ydmykhet liker alle å se, for vist ikke er det lett og ende opp som en type Ronaldo, ikke at jeg tror Kos gjør det.

Lenke til kommentar

jeg mener egentlig at Kos sin sjangse var større. Chamakh må slenge seg på en ball som spretter rett før han + at Jagielka (?) står rett forann og burde kunne vært på ballen men lar den gå. Med andre ord den kommer veldig brått på. Klart skulle Chamakh sitte den. Det er jo en kjempesjangse, men det er også Kos sin. Den har han bedre tid på, men av en eller annen grunn snur han seg i luften og kløner det til. Og hvem sitter hode sitt i den posisjonen på en slik heading? Kos hadde også bedre tid på seg og helt upressa.

Det som irriterer meg aller mest med hele jævla driten er at etterpå så bare jogger han helt vanlig akuratt som ingenting var skjedd.

Der er jeg rett og slett uenig. Dessuten er Chamakh en spiss og Kos en stopper, som jeg har sagt ørten ganger. Poenget er uansett at en sløst målsjanse ikke gjør Koscielny til en dårligere forsvarsspiller.

Hva skulle han ellers ha gjort, mener du? :p

Tja, som en kompentent fotball-spiller skal man sette slike sjanser, forsvarer eller angriper. Men vil ikke tro Koscielny bruker mye tid på avslutnings-trening, som stopper-trening.

Lenke til kommentar

Ingen skader i dag:

Arshavin, Sagna, Djourou, Fabianski, Nasri spilte 90 min.

Walcott, Rosicky, RvP, Cesc spilte 45 min. Eboue spilte 54. Chamakh spilte 70. Gibbs spilte 72. Sagna spilte 85.

Chamakh golla for Marokko. Sagna med fantastisk spill og assist mot England.

Vi kom rimelig godt ut av denne landslagspausen.

Endret av Vestaa
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Det kommer i morgen kan eg tenke meg. Veldig skummelt at RvP spilte hele 45 min. Trodde Wenger hadde trekt han fra troppen? Og ingen Bendtner for Danmark? Det er fint å se i grunn :p

Liquid: Tipper Kos har en del trening på headinger thou. Treffsikkerhet på headinger er noe som er like viktig for angripere som forsvarsspillere. Uansett så er det i fortiden og vi får bare håpe at om han får en slik sjangse igjen, sitter han den trygt i målet!

Lenke til kommentar

Er jo NLD imorgen! Herregud du skremte vettet utav meg. Trodde med engang jeg nok engang hadde lest feil dato!

Meh, var 100% sikker på at det var landslagspause en uke til. Pleier jo alltid å være 2 kamper?

Faen, da får jeg ikke sett kampen. I hvertfall ikke første omgang.

Lenke til kommentar

Ah the memories. Kom oss opp til Ashburton rundt kl 11:30 (UK time) og tok en lap rundt stadion, observerte kulturen, kjøpte match programme, tok en kald enhet, og så var det inn på stadion. Var en helt unreal opplevelse. Det eneste jeg angrer på var at vi kjøpte billetter gjennom de råtne byråene. Det er en helt syk overpris, men på den andre siden hadde jeg nok aldri klart å fått tak i billett til NLD via Red Membership uansett. Var også litt antiklimaks å sitte sammen med tamme turister, selv om det satt et par fulle brits et par rader oppover som konstant forsøkte å få i gang chants. ^^ Gleder meg til jeg drar tilbake igjen, tror det blir en tur utpå våren en gang. Kan nesten ikke vente.

Skal ikke Le Prof på denne kampen?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...