Big Tone Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Syd får nisselue 1. Desember såklart. Ikke en dag før Syd skal vel ikke ha noe nisselue! Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Vil du ikke kalle bommen hans mot Chelsea for en tabbe? Er som å kalle Chamakh sin bom mot Everton et godt forsøk. Han står på 3-4 meter og header ballen over, upressa! Grisetabbe imo. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 (endret) Syd skal vel ikke ha noe nisselue! Egentlig enig. Men jeg er julefanatiker. What to do? Endret 16. november 2010 av niko. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Ah, for et dilemma Noe med jul i siggen? Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Syd skal vel ikke ha noe nisselue! Egentlig enig. Men jeg er julefanatiker. What to do? Hvem faen bryr seg om jula? Pinse ftw! Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Hehe, du som har meg på Facebook har vel sett nisseluebildene mine, Torstein. Juletid er the shit. 1 Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Jula er herlig. Masse fri, masse familie og masse fotball og alkohol! Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 (endret) Ja, stemmer det. Du er som et lite juletre i all julepynten du bekler deg i, du Så kan niko ha nisselue, kan vel Syd også ha! @nik Endret 16. november 2010 av Torstein! Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Har ikke sett at du har Townes i signaturen før nå Big Tone. Liker deg bedre og bedre altså 1 Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Ah, viste ikke at du likte Townes! Skal ærlig innrømme at jeg enda er temmelig fresh til hele han, dog har jeg vokst opp med en bror som elsker Townes så at jeg ikke har plukket han opp før i de siste månedene har egentlig skuffet meg. Når en først blir truffet av så herlig, ærlig og elskbar musikk er det ingen vei tilbake. http://www.youtube.com/watch?v=qUBdRodd6y0 Må være min favoritt til nå. Vet ikke hva det er, men sangen treffer meg som få andre ting i verden gjør Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Jeg hadde aldri hørt Lungs før! Wow! Alt ved Townes er insane fett. Sykeste rusproblemene. Tok visstnok herion osv foran kidden sin. Mange drøye historier om mannen. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Aldri? Glad jeg kunne hjelpe Ja, ganske fucked up det livet han hadde. Noe av det som gjør musikken så ekte for meg også er at jeg vet det ikke er noe bullshit han skriver for å lage bra musikk, men noe han virkelig følte. Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Jula er herlig. Masse fri, masse familie og masse fotball og alkohol! Høres veldig ut som mannen i avataren din Tone Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Heh, når du nevner det så ja Men jeg liker å tro at verdiene mine ligger et annet sted enn i bunnen av flaska når alt kommer til alt Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Chamakh my bitch up! 3 Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Så de tidligere idag. Awesome! Lenke til kommentar
Elastico Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Jeg blir kvalm av håret til Chamakh! Faen så klissete og ekkelt. Fet post uansett Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Jeg blir kvalm av håret til Chamakh! Faen så klissete og ekkelt. Fet post uansett Vi har begynt å få en del metroseksuelle i troppen nå. Chamakh, Nasri, Denilson, Fabregas... Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Den er vel en forskjell på guidolooken til Chamakh og det å se ut som en million dollar (jmfr: Fabregas)? Den spilleren med de verste hårfrisyrene i Premier League er uansett Malouda. Er det noen som har noen tall på hvor ofte den mannen endrer frisyre? Det er nesten sånn at Chelsea burde ha solgt han til Tottenham, de ukronede kongene av dårlige frisyrevalg. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Mener å ha lest i et intervju at Malouda skifter frisyre hver gang han er misfornøyd med kampen han har spilt. Spiller han bra, beholder han håret. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå