kandinsky Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 (endret) Ja, ble dere ikke det? Dere imponerte med og komme tilbake men i andreomgang så ble dere tidvis eid av Villa. Som "oppsummerings-kommentatoren" så fint sa det gang på gang så overkjørte vi Villa i første. Ikke at jeg er enig, men de første 30 hadde vi full kontroll. Det første kvarteret i andre periode var Villa overlegne. Over hele matchen så: Nei, vi ble verken strukket et nytt arsle, drept, tatt bakfra, pissa på eller rævkjørt av Villa. Endret 15. november 2010 av niko. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Nja, rævkjørt er selvsagt feil ord men Villa ver et hakk bedre enn Utd så jeg ser ikke hvordan den kommentaren skal være så mye å reagere på tbh. Lenke til kommentar
Vestaa Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Satt det på spissen hvis dere ikke skjønte det. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Mannones Hull-debut: http://www.youtube.com/watch?v=KteG8jsactY Et par klønete involveringer, men alt i alt en strålende kamp. Redningen rundt 2:00 er helt sinnsyk. Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Så ikke at han reddet med en gang jeg, men en fantastisk redning ja. Å fy for et tilslag han hadde i beina da. Kan jo skyte over hele banen Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Vi er PDD. premier league's mest grisette lag. Det er disturbing å tenke på. Minner meg om Vieria tiden! Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Vi er PDD. premier league's mest grisette lag. Det er disturbing å tenke på. Minner meg om Vieria tiden! Nei, det er vi ikke. Den statistikken er misvisende. Av våre fire røde kort, er det bare ett som skyldes en stygg takling. Vi er ikke stort styggere nå enn vi var i fjor, og da fikk vi kritikk fordi vi var for pusete. 1 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 (endret) Vi er PDD. premier league's mest grisette lag. Det er disturbing å tenke på. Minner meg om Vieria tiden! Nei, det er vi ikke. Den statistikken er misvisende. Av våre fire røde kort, er det bare ett som skyldes en stygg takling. Vi er ikke stort styggere nå enn vi var i fjor, og da fikk vi kritikk fordi vi var for pusete. You sir, speak the truth! 3/4 kort skyldes 2x gule. De fleste gule vi har fått er for sabotasje av spillet, altså hindre kontringer. Når det er sagt så vant vi vel korttabellen sist vi vant PL? EDIT: Sant det der med kritikken. Uansett hva Arsenal/Wenger gjør får de dritt av andre lag, supportere og media. Endret 15. november 2010 av Benbjo Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 jeg liker det. Vi er ikke pusekatter lengre. Lenke til kommentar
Vestaa Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 De 6 neste kampene i PL: Tottenham (H) Nov 20 Aston Villa (A) Nov 27 Fulham (H) Dec 4 Man United (A) Dec 13 Stoke City (H) Dec 18 Chelsea (H) Dec 27 Hardt liv. Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Ble kort og rotette. Uansett så syns jeg ikke noe serlig om at vi er øverst på kort listen. Viser hvor utrolig dårlige vi er på akuratt den biten. Som sagt over så er det ikke mange som er sånn veldig grisette sånn sett, men enormt mye klønette og i frustrasjon. Spesielt fra the skip og Jack. Kos har også hatt mye klønette kort, og det er ikke tilfeldig at han er på topp av "gris listen". Nå skal det sies at den mot Liverpool, var klønette, men helt latterlig dømming. Vi kan ikke takle som vi er Sunderland når vi ikke har ferdighetene! Vår beste takler er jo Rosicky ffs! Lenke til kommentar
Urmaker Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 De 6 neste kampene i PL: Tottenham (H) Nov 20 Aston Villa (A) Nov 27 Fulham (H) Dec 4 Man United (A) Dec 13 Stoke City (H) Dec 18 Chelsea (H) Dec 27 Hardt liv. 14 poeng Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Haha. Dere spiller uavgjort på OT og vinner resten? Eg har mine tvil! Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 14/18. 2 uavgjorte det. Mot Man Utd og Chelsea. Tipper dere vinner en av de overnevnte, men går på en smell mot Fulham eller noe sånt jeg. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Det er så synd at vi tapte mot WBA og Newcastle. Det gjør at vi ikke har noe å gå på. Vi må egentlig vinne alle disse kampene for å henge med. 1 uavgjort er greit. Til nøds 2. Mer enn dette tåler vi ikke. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Dere er 2 poeng bak de som leder PL. Får dere 14 poeng på de kampene skal dere være veldig fornøyd. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Maefteda: Leste 5 kamper, av en eller annen grunn. Men ok, 14 poeng på de der er forsåvidt ikke helt usannsynlig. Selv om jeg tipper 11. Uavgjort mot Chelsea og Villa, tap på OT. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 (endret) Tror ikke 11 poeng er så verst tippet, men tror ikke det blir poengtap mot Villa. Mer troen på at det går åt skogen mot Stoke. Forøvrig ville det vært jævlig godt gjort å få 14 poeng på 5 kamper. Endret 15. november 2010 av Atald Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Jeg er trøtt, ok? Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 JA, MEN NÅ SKAL DU TAS!!!!!!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå