Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!

Anbefalte innlegg

Ja, ble dere ikke det? Dere imponerte med og komme tilbake men i andreomgang så ble dere tidvis eid av Villa.

Som "oppsummerings-kommentatoren" så fint sa det gang på gang så overkjørte vi Villa i første. Ikke at jeg er enig, men de første 30 hadde vi full kontroll. Det første kvarteret i andre periode var Villa overlegne. Over hele matchen så: Nei, vi ble verken strukket et nytt arsle, drept, tatt bakfra, pissa på eller rævkjørt av Villa.

Endret av niko.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vi er PDD. premier league's mest grisette lag. Det er disturbing å tenke på. Minner meg om Vieria tiden!

Nei, det er vi ikke. Den statistikken er misvisende. Av våre fire røde kort, er det bare ett som skyldes en stygg takling. Vi er ikke stort styggere nå enn vi var i fjor, og da fikk vi kritikk fordi vi var for pusete.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Vi er PDD. premier league's mest grisette lag. Det er disturbing å tenke på. Minner meg om Vieria tiden!

Nei, det er vi ikke. Den statistikken er misvisende. Av våre fire røde kort, er det bare ett som skyldes en stygg takling. Vi er ikke stort styggere nå enn vi var i fjor, og da fikk vi kritikk fordi vi var for pusete.

You sir, speak the truth! 3/4 kort skyldes 2x gule. De fleste gule vi har fått er for sabotasje av spillet, altså hindre kontringer.

Når det er sagt så vant vi vel korttabellen sist vi vant PL? :p

EDIT: Sant det der med kritikken. Uansett hva Arsenal/Wenger gjør får de dritt av andre lag, supportere og media.

Endret av Benbjo
Lenke til kommentar

Ble kort og rotette. Uansett så syns jeg ikke noe serlig om at vi er øverst på kort listen. Viser hvor utrolig dårlige vi er på akuratt den biten. Som sagt over så er det ikke mange som er sånn veldig grisette sånn sett, men enormt mye klønette og i frustrasjon. Spesielt fra the skip og Jack. Kos har også hatt mye klønette kort, og det er ikke tilfeldig at han er på topp av "gris listen". Nå skal det sies at den mot Liverpool, var klønette, men helt latterlig dømming. Vi kan ikke takle som vi er Sunderland når vi ikke har ferdighetene! Vår beste takler er jo Rosicky ffs!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...