Vestaa Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Grunnen til dårlig kritikk i media er at det knapt finnes gooners som jobber i media. De fleste journalistene er enten Liverpool, United eller Tottenham fan. Faktisk er 4/7 i PL-staben til TV2 Tottenham supportere, kjipt at de må hate på Arsenal ved en hver anledning. Lenke til kommentar
Nevvis Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Siden vi først er inne på det, så kan man jo tenke litt over hvor mye syt som egentlig kommer fra Wenger i forhold til andre managere. Sitter selv med et inntrykk av at han klager litt vel ofte, men mine eneste kilder er jo media, og som dere sier så har de en tendens til å være imot Arsenal. Om under en pressekonferanse f.eks sier at han mener dommeren dømte feil, så vil dagbladet skrive "Wenger raser mot engelske dommere". Sier ikke at alle medier bare trykker Arsenal i gjørma, og skriver ballader om de andre laga, men man må være obs på kildene sine. Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Kom igjen a. Hvilke profilerte managere er det som ikke klager? En kontroversiell hendelse i kampen er nok til å få de fleste managere til å se rødt. Det å kategorisk plassere managere som sytere er uansett mot sin hensikt. De skal stå frem og si hva som er akseptabelt og ikke, selv om det noen ganger går mot det latterlige, ligger det i sportens natur. Fansen forventer et visst engasjement av manageren når man ligger i toppen. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Mekket en kamptråd i full fart. 1 Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Bra skrevet. Jeg kan tenke meg å fokusere litt mer på dette Arsenal-hatet i media - jeg opplever det nemlig i stor grad i norsk media også, nærmere bestemt TV2. De sitter konstant og gjør narr av, klager på, og nedvurderer Arsenal. Kommentatorene under kampene også. Er det bare meg eller opplever dere dette også? Er ikke bare deg, dette har blitt diskutert før. Se f.eks. hvordan media reagerer når Arsenal slår et lag, det blir knapt noe spalteplass og i Dagbladet f.eks. så har de flere ganger ikke skrevet om Arsenal engang når de har vunnet, men hvis vi derimot taper så står det med en gang og så og si alltid øverst på sportsnyhetene. De har heller ikke gitt noe "love" til Chelsea heller, men Manchester United og alle lag som har en norsk spiller på laget blir så dekket at det er umåtelig kvalmt. Jepp, hvor mye hørte du om Hannover 96 før liksom? Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Bra skrevet. Jeg kan tenke meg å fokusere litt mer på dette Arsenal-hatet i media - jeg opplever det nemlig i stor grad i norsk media også, nærmere bestemt TV2. De sitter konstant og gjør narr av, klager på, og nedvurderer Arsenal. Kommentatorene under kampene også. Er det bare meg eller opplever dere dette også? Er ikke bare deg, dette har blitt diskutert før. Se f.eks. hvordan media reagerer når Arsenal slår et lag, det blir knapt noe spalteplass og i Dagbladet f.eks. så har de flere ganger ikke skrevet om Arsenal engang når de har vunnet, men hvis vi derimot taper så står det med en gang og så og si alltid øverst på sportsnyhetene. De har heller ikke gitt noe "love" til Chelsea heller, men Manchester United og alle lag som har en norsk spiller på laget blir så dekket at det er umåtelig kvalmt. Jepp, hvor mye hørte du om Hannover 96 før liksom? Nettopp Artig når de skriver f.eks. "Carew's Aston Villa banket bla bla" og Carew kom inn fra benken og ikke fikk til en dritt. Utrolig hvordan man skal prøve å få frem at nordmenn er så vanvittig viktige i alle slags internasjonale situasjoner Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Synes dere virkelig at det er så rart at media følger lag med norske spillere tettere enn andre? Jeg kan garantere at svenske, danske, finske og islandske medier gjør det samme. Carew har for øvrig vært toppscorer i Aston Villa de siste tre sesongene, så litt viktig har han vel muligens vært. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 (endret) Synes dere virkelig at det er så rart at media følger lag med norske spillere tettere enn andre? Jeg kan garantere at svenske, danske, finske og islandske medier gjør det samme. Carew har for øvrig vært toppscorer i Aston Villa de siste tre sesongene, så litt viktig har han vel muligens vært. Endret 14. november 2010 av Jørgen Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Sier meg enig med Jørgen. Det norske folk er mer interessert i å høre om lag med norske spillere enn de som ikke har det, på samme måte som de er mer interessert i å høre om store klubber. Dere er ganske mye mer priveligert enn andre klubber, bare så det er sagt. Er garantert mye mer om Arsenal enn f.eks West Ham i media, men det er jo helt forstålig med tanke på hvor mange som bryr seg om de forskjellige klubbene. Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Ja, det er vel egentlig ganske innlysende. Media er interessert i å få mest mulig oppmerksomhet og flest mulig "trykk" på Internett, og lager artikler etter de kriteriene. Da er det vel ganske vanlig å nevne hvordan de norske gjør det, for det er det Ola nordmann liker. Vi digger å få vite hvor bra vi Norske gjør det i verden, og hvor mye vi har å si. Slik har det alltid vært. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 (endret) Capello har tatt ut Gibbs, Wilshere og Walcott i troppen som skal møte Frankrike på onsdag. Heldigvis spilles kampen på Wembley, så det blir i hvert fall ikke mye reising på dem. Endret 14. november 2010 av Le Professeur Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Capello har tatt ut Gibbs, Wilshere og Walcott i troppen som skal møte Frankrike på onsdag. Heldigvis spilles kampen på Wembley, så det blir i hvert fall ikke mye reising på dem. Gibbs kommer vel neppe til å spille. Regner med at Wilshere starter. Lenke til kommentar
Vestaa Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 (endret) Fantastisk fin helg. Utd blir rævkjørt av Villa men kommer utrolig nok fra det med 1p, stjernegalleriet til City skaper ingenting og får 1p, Chelsea blir rævkjørt av et middelmådig lag på eget gress, og vi vinner en av sesongens vanskeligste bortekamper. Endret 14. november 2010 av Vestaa Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Og Cashley dreit seg ut! Drømmehelg! Nå er vi på 2. plass, to poeng fra toppen! Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Skjedde med Cashley? Var så inni helvetes fyllesyk at jeg ikke orket konsentrere meg. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Skjedde med Cashley? Var så inni helvetes fyllesyk at jeg ikke orket konsentrere meg. Han stod ved cornerflagget på egen halvdel og slo en superb pasning inn til Welbeck som satte ballen enkelt bak Cech. Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Digg. Gjør meg så godt i sjelen. <3 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 (endret) Noen som har lagt merke til likheten mellom Sven Kramer og Arshavin? Skulle ønske Arshavin var like god i sitt felt som det Kramer er. De kjører tunge begge to: Endret 15. november 2010 av Benbjo Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Fantastisk fin helg. Utd blir rævkjørt av Villa men kommer utrolig nok fra det med 1p, stjernegalleriet til City skaper ingenting og får 1p, Chelsea blir rævkjørt av et middelmådig lag på eget gress, og vi vinner en av sesongens vanskeligste bortekamper. Haha røvkjørt du liksom Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Ja, ble dere ikke det? Dere imponerte med og komme tilbake men i andreomgang så ble dere tidvis eid av Villa. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå